ε ρε γλέντια....

477 41 15
                                    

ειδα το αχιλλεα να μπαινει με αυτην την ηλιθια μεσα στο μπαρ και να καθεται απεναντι μας ,αυτην τον επιανε ..θα την σκισω την ηλιθια μην τον πιανεις κοπελια ... αυτος αφου παραγγειλε μου εριξε μια ματια σαν να ελεγε τωρα θα δεις ...και τη φιλησε κοσμε κρατηστε με ,ετσι εισαι τωρα θα δεις..ο πετρος μου μιλαγε και δεν ακουγα τιποτα απο οτι ελεγε αλλα ευτυχως δεν ειχε δει οτι ειχε ερθει ο αχιλλεας ,αλλα δεν νομιζω να τον ξερει ,αρχισα να μιλαω με τον πετρο που και που κοιταγα για να δω τι κανει αλλα ομως ενιωθα την ματια του πανω μου και ενιωθα περιεργα δεν ξερω γτ ...με τον πετρο καθομασταν απεναντι και ξαφνικα σηκωνεται και εκατσε διπλα μου στο καναπε και εβαλε το χερι του πανω στον καναπε σαν να με ειχε αγκαλια αλλα το ειχε πανω στο καναπε και ειχε ερθει αρκετα κοντα μου ...αυτα ειναι είδα ότι ο Αχιλλέας μας κοίταγε και κοίταξα τον Πέτρο και του χαμογέλασα και με φίλησε, ανταπέδωσα στο φίλη του τα χείλη του ήταν μαλακα και το φιλί του τόσο τέλειο το περίμενα τόσα χρόνια με έπιασε από την μέση και με έσπρωξε ελαφρά πιο κοντά του και εγώ έβαλα το ένα χέρι μου στο στήθος του και το άλλο στο σβέρκο του αχχχ.... Και ξαφνικά ακούμε μια φωνή, διακοπτουμε το φίλι μας αφού χαμογέλασαμε ο ένας στον άλλον γυρίσαμε και είδαμε τον σερβιτόρο "αυτά τα ποτά είναι κερασμένα από τον κύριο " γύρναω και βλέπω ότι αυτός ο κύριος είναι ο Αχιλλέας να με κοιτάει με έναν βλέμμα που σκοτώνει.. Αχχχχχχ είναι τόσο σεξυ Μυρτώ συνελθε ζώο σε φίλησε ο Πέτρος.. Ναι αλλά δεν ήταν σαν το φιλί του Αχιλλέα... Αχχχχχχ δεν πάω καλά πρέπει να αποφασίσω ποιος μου αρέσει... "Πέτρο πάω τουαλέτα " "εντάξει " σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα μπαίνω στις γυναικείες και ξαφνικά με τραβάει ένα χέρι και κλείνει την πόρτα γυρνάω και βλέπω την αρσενική τσούλα να με στριμωχνει στον τοίχο.. Έβαλε το χέρι του εκεί που τελειώνει το φόρεμα μου και το ανέβαζε και το άλλο το είχε στα μαλλιά μου και με φίλησε, μόλις ακούμπησε το χέρι του στο πόδι μου μου έφυγε ένας αναστεναγμός και χαμογέλασε και εγώ έβαλα το ένα μου χέρι στο σβέρκο του και το άλλο το σημείο του μόλις τον αγγιξα εκεί του έφυγε και εκείνου ένας αναστεναγμός και φιλιομασταν με πάθος σαν να μην χορταιναμε ο ένας τον άλλον... Μέχρι που άκουσα τον Πέτρο να με φωνάζει απέξω.. "Μυρτώ είσαι καλά;; "

Ωχχχ τι λέτε να γίνει σορρυ που αργω να ανεβάζω αλλά ξέρετε φοιτητική ζωή!! Αν θέλετε σχολιάστε τι λέτε να γίνει και πως σας φάνηκε!! Μέχρι το επόμενο φιλουθκια!!

Υπο Την Εξουσία ΜουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang