Με κοίταγε με νεύρα, αλλά ερχοτανε προς το μέρος μου και να εγώ πήγαινα πιο πίσω και πίσω μέχρι που βρήκα τοίχο αυτός χαμογέλασε αχχχχ τι ωραίο χαμόγελο... Συνέλθε ρε ωχ ναι μπορεί να θέλει να με σκοτώσει που τον άφησα πριν...
Αχιλλέας
"με φοβάσαι γτ απομακρυνεσαι; "
"δε...εε..όχι δεν σε φοβάμαι απλά... "
"απλά...;"
Πάω πολύ κοντά της και βάζω το ένα χέρι μου στην μέση της και την τραβάω και κολλάει πάνω στο σώμα μου και της φεύγει ένας αναστεναγμος..
"τώρα θα ολοκληρωσουμε αυτό που θέλαμε και οι δύο πριν.. Ααα και θα πληρώσεις και αυτό που έκανες πριν φύγεις "
Θα δεις ότι εγώ δεν παίζω μικρή... Θα σε πάρω και τότε θα μου φύγει αυτό το παράξενο που αισθάνομαι για σένα κάθε φορά που σε βλέπω...
Μυρτώ
Άρχισε να με φιλάει και εγώ να λιώνω πραγματικά στο χέρια του γτ ρε πουστη μου νιώθω έτσι για εκείνον... Πφφφ... Φιλιομασταν μαι πηγαίναμε προς το κρεβάτι μου με ξάπλωσε πάνω στο στρώμα και άρχισε να με φιλάει στο λαιμο και εγώ να προσπαθώ να του βγάλω την φόρμα, από τις πολλές προσπάθειες του την έβγαλα, εκείνος με φιλαγε πότε στο λαιμο και πότε στα χείλη μου, άρχισε να κατεβαίνει και να με φιλάει παντού, αφού μου αφερεσε το σουτιέν άρχισε να παίζει με το στήθος μου και εγώ να ανασαίνω όλο και πιο βαριά...
Αχιλλέας
Την είχα από κάτω μου και ρε πουστη μου με τρελαινε έτσι όπως αναστενάζε όπως κόλλαγε το σώμα της στο σώμα μου, η μυρωδιά της ρε φίλε τι είχα πάθει ρε γαμωτο μαζί της, συνέχιζα το παιχνίδι στο στήθος της και κατέβηκα στην κοιλιάς της και επεζα με το σκουλαρίκι στον αφαλό της και αυτή αναστενάζε βαριά και αργά και εγώ καυλώνα περισσότερο σε λίγο θα τελείωνα στο μποξερακι πριν καν μπω μέσα της, ανέβηκα πάλι πάνω και την φίλησα με πάθος και σαν να περνώ οξυγόνο από εκείνη το χέρι μου κατέβηκε μέχρι το σιλιπακι της και έκανα κυκλικές κινήσεις δεν αντεχω αλλο ρε γαμωτο ... και απο εκει που δεν το περιμενε μπαινω μεσα της με δυναμη και εκεινη ουρλιαζε απο ηδονη ....
"σου αρεσει μωρο μου;"
"σκασε και συνεχισε"
θελω να θυματε οτι εγω της χω κανει σημαδια παντου και οτι εξαιτιας μου δεν θα μπορει να περπρτησει αυριο ,συνεχιζα τις ωθησεις ολο και πιο δυνατα και εκεινη ετρεμε στα χερια μου ...αφου τελειωσα και εγω ξαπλωσα διπλα της και την πηρα αγκαλια για να κοιμηθουμε ...τι εχω παθει ποτε δεν κοιμαμαι με γυναικα τα βραδια...
τι μου κανετε;; ανεβασα συντομα ελπιζω να σας αρεσει και θελω επισης σχολια αααα και τι νομιζεται οτι θα γινει...φιλουθκια μεχρι το επομενο ααα θ αλλαξω φωτγραφια του βιβλιου