"Selam ben hwang hyunjin"
•••
Hyunjin'den~
,minho,jeongin,seungmin,jisung ve ben oturmuş sohbet ediyorduk ve jisung'un sorusu üzerine donakaldım.
"Hyunjin sen niye arkadaşlarını getirmedin onlarla tanışmak isterdim bence onlarda senin gibi iyi insanlardır."
Çok gerilmiştim.
"Şey b-benim zaten bir arkadaşım var o da çok yoğun çalışıyorda o hala iştedir."
"İllaki boş günleri vardır ama dimi ve meslekleri ne"
Sormayın lan sormayın
"Şey ka-öğretmen"
Aklıma ilk gelen mesleği söylemiştim.
"Güzel meslek"
"Neyse ben artık kalkayım annem evde beni bekliyordur şimdi"
"Görüşürüz aşkım"
"Görüşürüz güzelim"
...
Eve varmıştım.kapıyı açıp içeriye girdiğimde ev arkadaşım oturmuş beni bekliyordu.
"Tam zamanında yetiştin yemeği yeni hazırlamıştım daha soğumamıştır.nerdeydin bu arada?"
"Sevgilimle buluştum beni arkadaşlarıyla tanıştırdı"
"Vay be peki ben ne zaman tanışacağım şu gizemli sevgilinle?"
"Aslında arkadaşları seni de yanımda getirmemi istedi ama ciddi bir sıkıntımız var felix"
"Ne sıkıntısı hyunjin?"
"Minho'nun en yakın arkadaşı o piçin oğlu."
"NE DİYORUSN SEN HYUNJİN BAK ŞAKA YAPIYORSAN HİÇ KOMİK DEĞİL.
"Maalesef gerçek ve ben şu an çok kötü hissediyorum.eğer onu öldürürsek Minho çok üzülecek."
"Bence sen bi daha onlara gittiğinde onu gizlice öldürüp kaza gibi gösterelim"
"Hayır olmaz hem zaten o gece senin suratını görmüştü zaten hatırlasana."
"Siktir doğru söylüyorsun"
"Ve duyduğum kadarıyla annesi de ölmemiş kurtarmış annesini"
"Hay ben böyle işin,neyse hyunjin sen bana bırak"
"Sakın onu öldürüyüm deme minho yıkılır"
"Şu an aşkın sırası değil"
"Biliyorum ama bizim küçüğünde arkadaşı o çocuk"
"Onu bende biliyorum ama sonuçta bizi daha çok seviyor"
"Doğru söylüyorsun"
"Neyse sen o işi bana bırak hyunjin ben halledeceğim"
2 gün sonra akşam saatlaeri
Jisung'dan
İşten çıkmış keyifle eve gidiyordum.tam evin oraya gelmiştim ki arkamda bir beden hissettim.arkamı dönemeden kafama yaslanan silah ile irkildim.şaka yapıyorum ben polisin silahtan irkilmem.arkamda ki beden konuştu.
"En ufak hareketinde ölürsün ona göre"
"Unutma ben polisim"
Hiç beklemediği bir anda karnına tekmeyi basıp silahını aldım ve ona baktım.bu oydu bu annemi öldürmeye çalışan piçti.
"Sen o şerefsizsin değil mi"
"Evet ben o şerefsizim"
Bu çocuk bu kadar yakışıklı mıydı ya neyse yazık olcak o surata hapiste çürüyecek çünkü
"Şu an çok mutluyum biliyor musun çünkü sonunda seni yakaladım"
"Emin misin"
Bir anda kalkıp ara sokağa koşarak kaçtı.bende peşinden gittim ama yine de rahattım çünkü onu yakalayacağımdan emindim
10 dakikadır koşuyorduk ara sokaklardan ara sokaağa geçiyorduk sonunda yolun kenarındaki kaldırımda koşuyorduk.yanımızdan gelen geçen arabalar bize bakıyordu ama ben onlara bakmıyordum ama bu salak katil koşarken önüne bakmıyordu.en sonuda bana döndü.
"Ne oldu beni hala yakalayamd-"
Kafasıı sokak lambasına çarptı bana bakarken.evet bir katilin bu kadar gerizekalı olacağı hiç aklıma gelmezdi
Hemen yanına gittim ama bir terslik vardı hayır böyle olmamalıydı ben daha onu hapse tıkmamıştım ama.bayılmıştı kafasından kanlar akıyordu."Seni daha yeni yakaladım seni burada bırakamam."
Onu kucağıma alıp en yakın hastaneye götürdüm.
1 saat 30 dakika sonra
O katil iyiydi ve onu uyanır uyanmaz karakola götürmeyi bekliyordum.onu sorgu odasına çekip her şeyi öğrenecektim.ve bu sırada isminin felix olduğunu öğrenmiştim.felix bir anda gözlerinş açtı.gözlerinde korku vardı.e tabiki korkacak çünkü birazdan onun kalan ömrünü hapisanede geçirmesini sağlayacaktım.
"Burası neresi?ben neredeyim?noldu bana?"
Gözleri dolan felixe baktım.bu neydi şimdi.neden bu kadar masumdu.neyse suçlu gibi durmamak için yapıyordur.felixle ilgilenen doktor yanıma geldi.
"Üzgünüm ama felix bey hafızasını kaybetmiş."
"NE,peki hafızası geri gelecek mi?"
"Maalesef hayır"
Yıkılmıştım.ben onun katil olduğunu nasıl kanıtlayacaktım arkadaşlarım dışında bana kimse inanmıyordu.benim bir hedefim vardı bir amacım vardı almam gereken bir intikamım vardı ama hepsi yalan olmuştu.
Hiç beklemiodunuz dimi heheh.
Bölüm nasıldı bu arada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı/jilix
Fanfictionannesinin intikamını almak isteyen jisung hakkında hiçbir şey bilmdeği bir katilin peşine düşmüştür ama tam onu bulmuşken bir sorunla karşı karşıya kalır Yan shipler:hyunho,binchan,seungin