Bütün olaylardan 1 hafta sonraJisung'tan
Minho ile akşam evde oturuyorduk.felix ise yukarıda uyuyordu.onunla gördüğüm rüyadan sonra aramıza mesafe koymuştum.onunla yakınlaşamazdım bunu istemiyorum.felix artık bizim eve alışmıştı zaten.çatı katından çıkmıyordu.evin kapısının çalınmasıyla gidip kapıyı açtım.gelen kişi chan'dı.
"Niye geldin?"
"Changbin buraya geldiğimi bilmiyor.Sizinle bir şey konuşmam laızm."
Ne olmuştu ki bu kadar önemli.yanımda duran minho ile göz göze geldik.
"Gel salonda oturalım."
"Bizimle ne konuşacaksın?"
"Sarışın çocuk nerede."
Minho ile dehşetle birbirimize baktık.felix'i nereden biliyordu
"Şu an yukarıda uyuyor ama sen onu nereden tanıyorsun."
"Onu tanımıyorum buraya onu tanımaya onun kim olduğunu öğrenmeye geldim."
Burada neler dönüyordu.
"Onu sizin eve girirken gördük ve changbin ona şaşkınla baktı onu tanıyordu ama o sarı onu tanımadı hatta ona anlamaz gözlerle baktı.bir gece changbin'e sordum o kim diye ve bana anlatmadı sana anlatamam dedi kendimi hazır hissetmiyorum dedi bana her şeyi anında anlatan adam dedi bunu."
"O sarının adı felix ve o çocuk aslında bir ka-"
Minho eliyle ağzımı kapattı
"Bunu ona anlatabilir miyiz ki?"
"Analatabiliriz minho chan benim arkdaşım ve ikimizin kaç yıllık komşusu."
"Lütfen anlatın bana amacım kötü değil."
"Tamam anlatıyorum.öncelikle felix ile changbin nereden tanışıyor hiçbir fikrim yok.felix'i bizde tam tanımıyoruz sadece kim olduğu hakkında bir şeyler biliyoruz."
Chan bizi dikkatle dinliyordu.Minho'nun sözünü devam ettirdim.
"Bu felix aslında bir katil hemde benim annemi öldürmeye çalışan katil"
"Jisung sen ne dediğinin farkında mısın bir katili evine nasıl alırsın."
"Bekle bi.bir gece ben eve dönerken benim kafama silah dayadı tabi ben mükemmel yeteneklerimi kullanarak kurtuldum."
"Bu kadar özgüven fazla sana."
"Neyse sonra kaçmaya başladı bende peşine verdim.en sonunda kafasını sokak lambasının direğine çarptı. Ve bende onu hastaneye götürdüm.temelli hafızasını kaybetmişti."
"Demek o yüzden changbin'i tanımadı."
"Acaba changbin ile nereden tanışıyorlardı?"
"Bende onu merak ediyorum jisung"
"Neyse bildikleriniz bu kadarsa ben gidiyorum artık.görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı/jilix
Fanfictionannesinin intikamını almak isteyen jisung hakkında hiçbir şey bilmdeği bir katilin peşine düşmüştür ama tam onu bulmuşken bir sorunla karşı karşıya kalır Yan shipler:hyunho,binchan,seungin