Not:olm ben yazamıyorum felix'i yanlışlıkla hikayeye katmayı unutuyorum adam başrol ama yan karakter gibi dolaşıyor😭özür dilerim ama halletçem merak etmeyin siz
Oy vermeyi unutmayın💗💗
O büyük gün(hyunjin ve minho'nun nişanı)
Jisung'tan
Sabah bir öküzün üstüme atlaması ile uyandım.
"Minho ne yapıyorsun kardeşim bir git."
Bunun demem ile jeongin minho'nun üstüne atladı.
"Ananı eziliyorum seungmin yardım."
"Tamam bekle yardım edicem."
Seungmin'de üstüme atladı ben sizin beyninizi...
"Ne güzel yardım ediyorsun güzel arkadaşım."
Hepimiz rezil durumdayken kalın bir ses duydum.
"Ben bağırma sesleri duydum da o yüzden aşağıya indim iyi misiniz?"
"Ben çok kötüyüm beni öldürdüler"
"Gerçekten ondan mı yardım istiyorsun yazık la"
"Seungmin sus"
"Peki"
"Neyse ben gideyim üzgünüm aşağıya inmemliydim."Neden bu kadar pişmandı.
"Hanginiz onu köşeye sıkıştırıp azlarladı."
"Ben niye sordun ki."
"Aferin seungmin zaten onunla arama mesafe koydum çocuğum üstüne gitmene gerek yoktu."
"Ama minho bana söyledi sen o şerefsizle yakınlaşmaya başlamışsın bende müdahale ettim."
"Tamam kabul ediyorum şerefsiz pisliğin teki ama o da bir insan"
"Aramızdaki en duygusuz odun sen değil miydin kanka"
Jeongin lafa atıldı.
"Minho ve seungmin yeter bu kadar üstlerine gitmeyin."
"Peki"
"Neyse hadi hepiniz kalkın da beni nişanıma hazırlayın nişanım var benim."
"Doğru lan"
Ve hepimiz hazırlanmaya başladık.
Felix'ten
Gitmemiştim ve kapıdan hepsini dinledim.bana neden şerefsiz demişlerdi.ben kimdim.artık dayanamıyordum.bana insan değilmişim gibi davranıyorlardı.zaten seungmin ve minho benden nefret ediyorlardı bu çok belliydi.bu eve alışmıştım ama burası beni üzüyordu.ilk başlarda jisung bana iyi davranıyordu ama artık o da yoktu fakat jeongin bana şefkatle bakıyordu nedenini bilmiyorum.aslında jisung ve jeongin'in içten içe bana değer verdiklerinin farkındayım ama diğerlerinin tepkilerinden korkuyorlardı.
Bir kaç saat sonra jisung yanıma geldi.
"Ne oldu"
"Biz dışarı çıkacağız saatlerce yokuz haberin olsun.çok acıkırsan buzdolabında yemek var sakın kendin yemek hazırlama.acil bir şey olursa sana verdiğim telefondan beni arayabilirsin zaten çok uzakta değiliz bu eve en yakın düğün salonundayız."
"Bende gelebilir miyim?"
"Hayır felix asla olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hafıza kaybı/jilix
Fanfictionannesinin intikamını almak isteyen jisung hakkında hiçbir şey bilmdeği bir katilin peşine düşmüştür ama tam onu bulmuşken bir sorunla karşı karşıya kalır Yan shipler:hyunho,binchan,seungin