-4-

14 1 0
                                    

Akşam annemlerle oturmak için evlerine gitmiştim.evin yedek anahtarı bendeydi bende direkt kapıyı açtım ve karşılaştığım manzara beni şoka uğrattı.annem kanlar içinde yerde yatıyordu.ve başında elinde kanlı bıçak tutan bir adam vardı.adamın suratını gördüm kahverengi saçlı yakışıklı bir çocuktu.kahverengi saçlı beni görünce hemen kaçtı.bende annemin yanına eğildim.

"Anne iyi misin bekle seni kurtaracağım"

"Beni bırak git o sana da zarar verebilir."

"Hayır anne seni burada asla bırakmam ve babam nerde"

"Kızım baban katil gelince beni bırakıp gitti.

"NE"

Bu nasıl olabilirdi.annemi kucağıma aldım ve hastaneye doğru koştum hastane eve yakındı ama annem kollarımda öldü.

Bir anda yataktan fırladım.hayır annem ölmemişti,hayır bu olmamıştı.annem komaya girmişti ve sonra iyileşip uyanmıştı.telefonumdan saate bakmıştım saat gece 3'tü bir anda odamın kapısının çalınmasıyla irkildim.ulan minho gece gece ne oldu yine.

"Gel"

Kapının açılmasıyla karşımda felix'i görünce şaşırdım.burada kaldığı ilk geceydi ve ilk geceden ne olmuş olabilirdi ki.yoksa hafızası geri mi geldi.hayır bu olamaz çünkü doktor asla gelmeyecek dedi.

"Ne oldu felix"

"Şey biliyorum bana yukarı kattan çıkmamamı söyledin ama ben tuvaletimi yapacaktım ve tuvalet kağıdı bitti."

Hiç iyi bir yalancı değil

"Gerçeği söyle,yalan söylediğin çok belli oluyor."

"Ben gece uyuyamadım."

Ona anlamamış gözlerle baktım.ne yani küçük çocuk muydu bu.

"Felix gider misin artık uyuyacağım."

"Uyumayacağını biliyorum kabus gördüğün çok belli jisung."

"O kadar belli mi"

"Evet,belli"

"Neyse boşver şu an bir sıkıntı kalmadı zaten"

"Senden bir şey isteyebilir miyim?"

Ne isteyebilirdi ki benden.

"İste."

"Büyük ihtimalle hayır diyeceksin ama gece benim yanıma gelebili-"

"FELİX SEN NE DİYORUSUN DAHA YENİ TANIŞTIK NE BİRLİKTE UYUMASI SEN GERİZEKALI MISIN"

"Hayır hayır yanımda uyumanı istemiyorum sadece yanımda dursan ben buraya alışana kadar."

Psikopat bir katil,çocuk gibi masum birine nasıl dönüşebilirdi.bu gece uyumadan önce internetten hafızasını kaybedenlerin asıl içindeki kişiliğe döndüğünü öğrendim.acaba o zorla mı kötü işlere bulaşmıştı.

"Tamam geliyorum."

Ama bir şey fark ettim felix'in kıyafeti yoktu.hastaneden geldiğimizden beri aynı kıyafetleydi

"Jisung niye gelmiyorsun."

"Bekle felix sana pijama vereceğim."

"Hiç gerek yok ben bunla uyu-"

"Ne demek gerek yok sürekli aynı kıyafeti mi giyeceksin mal mısın felix"

"İyi tamam."

Hafıza kaybı/jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin