-sert kız -

216 12 3
                                    

Ben Nil
Zengin ailenin umursamaz çocuğu .tabi ailemin beni umursamadigi gibi ben de onları umursamiyorum ama neyse.günlerimin cogunda wattpadden hikaye okuyup oradaki kahramanlara aşık oluyorum ve artık hayattan bir aşk beklemiyorum.
Neyse .şu an ne yapıyorum derseniz .şu an kay kay sürüyorum sahilde .
Martılar her yerde uçuşuyor ,gunes tam tepede .ama bı dakika siyah bir lamborgini bana doğru geliyor.ve o anda herşey karanlık .oha bı meteor var .geliyo ,geliyo ,geldiii. Arabadan indi .sanirim cennetteyim.
"beni dikizlemen bittiyse ,iyi misin diye sorucaktim."
Kanın yüzüme çekildiğini hissettim ve aslında yakından daha iyiymiş
"ne dikizlemesi be!hem ben İyiyim bişey yok."
Kumral saçları ve sıcak kahve gözleri vardı ve şu an o gözler bana bakıyor .
"tabi tabi. Ee o zaman yoldan çekil de geçelim ."
Ayağa kalıtım kaykayimi alıp kaldırıma doğru yürüdüm ve yürürken tekrar bağırdı
"bu arada ben toprak "
" adını soran olmadı"
Bana inanamiyormuş casina baktı ve sırıttı .
" peki . Sert kiz ha .sevdim "
Bana . Sert .kiz . Dedi .benim sert kızla alakam yoktur ama olsun sevdim.
"hah" dedim ve eve doğru kaykayimi sürdüm. Annem ve babam 2 yil once ayrıldılar ve ben buna alıştım .ama 5 gün sonra annem Berk diye biriyle evlenecek ve bizi de davet etti ama babam gelmeyecek .üvey babami daha hiç görmedim .Annemin söylediğine göre benim yaşlarımda bir oğlu varmış.ben üvey babamdan cok kardeşimi merak ediyorum.bu sırada eve geldim ve üzerime rahat birşeyler giydim .telefonumu açtım ve internette gezindim.ve uyumadan önce en son hatırladığım teen wolf 'u izleyerek uyuya kaldığımdi.

<<<<<<<<<|>>>>>>>>
Bu benim ilk kitabım eger sıkıcıysa lütfen söyleyin
Yorum ve vote yaparsanız sevinirim

NEFES'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin