Sabahın erken saatlerinde ,alarm'ın kulak zarımı patlatan sesiyle uyandım .bu gün pazartesiydi ve okula gitmek zorundaydim.yataktan kalkmadan önce halıyla bir bakıştım .ve duş almak için banyoya gittim.duş aldıktan sonra saçlarimi kuruttum ,eyeliner sürdüm ve beyaz askılı üstüne 'smile' yazan t-shirt le ,mavi bir şort giyip ayakkabı olarak ta beyaz converse giydim .kahvaltımı yapıp çıktım .
Okula geldiğimde herkez bana bakıyordu ama ben aldırış etmedim. Tüm kizlar bir yerlerini açmak için savaş veriyormuşcasina birbirinden açık seyler giymişti .ama ben erkeklerin beni böyle begenmesini istiyordum .
Sınıfın en arka sırasına gidip çantamı bırakıp kantine koştum .kantinde kola alıp oradaki bir sandalyeye oturdum . En iyi arkadaşım Ada daha gelmemişti ve onu hep burada beklerdim .ve tam o anda arkamdan "Nil " diye cırlamasini duydum . Yanıma geldi ve oturdu ."cırlamasana kızım herkez bize bakıyor "
Güldü ve tekrar konuştu "baksınlar işte ne güzel " ne mi güzel ? Ah bu kiz tam bir manyak. İçimden 'manyak 'diye geçirdim. Arkadan bir erkek parfümü kokusu geldi ."şşt ,güzelim ." bu tabiki kerem .benim platonik aşığım ama ben onu sevmiyorum . "ne istiyorsun kerem " sırıttı. "seni " ah ne romantik . Keremden 2 yıldır kurtulamıyorum ."ama ben seni istemiyorum ve şimdi defol!"
"peki sınıfta görüşürüz güzelim "
" ya bi siktir et ."
Güldü ve sınıfa gitti . Ders başlıyacağı için bende sınıfa gittim . Koridorda yürekten birine çarptım ve yere düştüm elindeki kitaplar yere düştü ve yere eğildiğinde yine o sıcak kahverengi gözleri gördüm .
"Toprak?"
"Nil şey....babam beni de bu okula yazdırdı ama sana söylemedim ."
Piç sırıtışını yüzüne yerleştirdi .
"gerizekalı"
"ne dedin sen !"
" dedim ki GERİZEKALI !"
Bana yaklaştı ve beni yukarı kaldırıp duvar ile arasına aldı ve dudaklarını bana bastırdı .
"eğer bana birdaha böyle birşey dersen sonuçlarına katlanırsın bebeğim "
Göz kırptı ve sınıfına gitti . O giderken herkez bana bakıyordu ve ada koşarak yanıma geldi .
"seni öpen toprak Durgun değil miydi ?"
" evet sanırım öyle . Ve bunda abartılacak bir şey yok. Konu kapandı ."
Ada suratını astı ve benimle sınıfa doğru yürüdü . Sınıfın kapısından girdiğimde herkez beni alkışlamaya başladı ve bende kafamı eğip sirama doğru gittim.
Tüm kizlar bana kıskançlıkla bakıyorlardı. Ama ben hâlâ umursamiyordum .
Ama madem onlar OYUN istiyordu bende oynardim.
Hoca sınıfa girdiğinde herkez sustu ve dinliyormuş gibi yaptı .ders 45 dk sonra bitti ama bir asır gibi gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES'İM
General FictionNil Erkin annesi ve babası ayrı olan bir kız 17 yaşında ve kitaplara gömülmüş bir kız. aşkı aramaktan vazgeçmişken birisine aşık oluyor ve macerası başlıyor Nil&bay sırık