" Galiba ben Lucifer'i seviyorum"
"NE!?"
" Biliyorum biraz garip ama gerçek"
"ŞIMDI SEN LUCI-" eliyle ağzını kapatır
" Alastor lütfen bağırma duyacaklar"
Bu sözlerden sonra evet anlamında başımı salladım ve Lilith elini geri çekti.
" Ne zamandan beri hoşlanıyorsun?"
" Hani Lucifer'le yanlız kaldığımız gün varya o zamandan beri"
"Anladım"
" Lütfen Alastor bana yardım et sen onun en yakınsın"
" Tamam Lilith yardım edicem ama benim gitmem gerekiyor"
" Teşekkürler Alastor" dedi ve ben ordan uzaklaştım ve odama gittim
Ne yani şimdi benim sevdiğim çocuğu mu seviyordu nasıl ola bilir ama Lucifer benim neden hayat böyle sevdiğimi bulmuşken şimdi başkası ile birlikte olması için onu ikna mı edicem. Bu kötü bir kâbus olmalı hayır nasıl olur.
Ben bunları düşünürken birden kapı çaldı
"Alastor müsait misin?"
" Evet müsaitim gel luci"
İçeri girdiğimde Alastor garip görünüyordu sanki biri ona kalbini kıracak birşey söylemişti.
" Alastor iyimisin"
"....."
"Alastor"
" Hı ne"
" Evet iyiyim"
" Ama hiç öyle gözükmüyorsun birşey mi oldu?"
" Yok sadece dalmışım"
nasıl söyleye bilirdim ki Lilith seni seviyor nasıl diye bilirdim ki ondan önce ben seni sevdim senin için ölümü bile göze aldım.
"Alastor"
"Evet"
" 2 saatir sesleniyorum ama sen dalmışsın"
" Sen neden geldin?"
" Yemek hazır onu haber vermeye gelmiştim"
" Sen git ben geliyorum"
Odadan çıktım ama Alastor'da tuhaf bir şeyler vardır çok garipti sürekli birşeyler düşünüyordu benimle ilgili bir sorunum vardı da bana söylemiyordu. Yokya ne saçmalıyorum farklı bir şeydir umarım....
Ben bunları düşünürken salona varmıştım bile.
Daha sonra Alastor'da geldi.Herkes gelmişti ve yemek yemeye başladık birden Lilith konuştu
" Charlie tatlım ben bir karar aldım ben burada bir haftadan uzun bir süre kalmaya karar verdim"
" Ne anne bu gerçek mi?"
" Evet tatlım"
" Sen seviyorum anne "
" Bende seni tatlım"
Alastor içi sesi
Ne yani ciddi ciddi burada mı kalacak. Ah ben böyle hayatı sikeyim. Burada kalda ama luci için değilde kızın için kal offff.
Yemek biter herkes salona geçer biraz zaman geçtikten sonra Lilith konuşur
" Lucifer hani sen benden kitap istemiştin ya bi gelir misin galiba buldum" ( biraz klişe oldu ama neyse)
" Tamam Lilith geliyorum"
_________________________________________
Nasıl olmuş?
Bu günde bu kadar az ama biliyorum yapcam birşey yok..
Yazım yanlışı varsa özür dilerim♡