63 4 15
                                    

" Hadi luci tatlım seninle konuşacağımız çok şey var " dedi Rosie.

Konuştuktan bir süre sonra

" Neden hiç mutlu bir hayat yaşamışız " dedi şaşkın bir şekilde luci.

Peki ne konuştular?

" Biz seninle küçüklükten beri arkadaşız ben senden 2 yaş Rosie ise 3 yaş büyük. Biz Rosie'ni 23 yaşında tanıdık. O zamana gelmeden önce sana bizimle olan bağlarını anlatmamız gerek"

Şaşkın bir şekilde luci Alastor'u dinliyordu çünkü belki bir şans olurda luci hafızasını geri kazanır.

" Bizim ailemiz çok yakın arkadaşlardı takı baban ortaklığı bitirene kadar burası zaten önemli değil. Yıllar geçti sen 10 ben 12 yaşıma geldi senin ailen seni terk etti bunu yanlız sen nedenini biliyorsun"

Lan benim başıma neler gelmiş be

" Ve bunu öğrenen anne ve babam seni evlat edindi biz o zamandan sonra daha da yakın olduk ama mutluluk uzun sürmedi bu olaydan 1 yıl sonra babam öldü. Daha sonra annem başka bir ile evlendi. O kişi ise bizi sürekli dövüyordu"

Yoksa bu travmalar sonucumu ikimizin de sonu böyle oldu

" Ne kadar denesede bizim okumamıza engel olamadı. Ama bir gün o annemizi öldürdü bunların sonucunda ben kaç kez intahar etmeye kalkışsam da sen engel oldu"

Ulan nasıl hayat yaşamışız talihsizliklerle dolu.

" Artık o adamın yaptıklarına katlanamadim ve onu öldürdüm. Ama bilmediğim bir şey vardı o adam bir mafya'dı. Adamları peşimize düştü ne kadar seni bu olaylardan uzak tutmaya çalışsam da sen "Eğer ben onu annem olarak gördüysem seni de kardeşim olarak görüyorum ve bu yolda seni asla yarı yolda bırakmam" sözün yüzünden bunu yapamadım."

...

" Ben radyo sunucusu iken sende çiçekçi de çalışıyordun. Akşamları ise peşimize düşenleri ortadan kaldırmakla ilgileniyorduk. İstersen Rosie kendisi olan kısmı anlatsın gerisine sonra devam ederim"

Sadece evet anlamında kafamı salladım çünkü bu duyduklarımdan sonra konuşa bileceğimi pek sanmıyordum.

" Evet luci tatlım seninle ben 23 yaşımda iken tanıştık. Ben o zamanlar bir piskologdum. Sense yanıma gelen sıradan bir hastaydın yada öyle görünüyordun. Seninle tedavi sırasında yanlışlıkla adam öldürdüğünü ağzından kaçırdın. Korkmuştun taki kendimi tanıtan'a kadar o zaman sende bana lütfen bizimle birlikte ol dedin bense memnuniyetle kabul ettim ama talihsiz bir kaza sonucu ben hayatımı kaybettim"

Bu duydukları yüzünden Lucifer hiç bir şekilde konuşa bilmiyordu sadece kafasını sallıyordu.

" Gelelim senin ölüm zamanına ben yine birinin peşine düşmüş seni ise bu olaydan uzak tutmaya çalışmıştım ama sen beni dinlemedin ve peşimden geldin ve onun adamları seni vurdu. Bense o zamandan sonra onun öldürmeye yemin ettim ve bunu yaptım da"

Lucifer bu duyduğu sözlere karşı sadece

" Neden hiç mutlu bir hayat yaşamışız " dedi üzgün bir şekilde luci.



_________________________________________

Bu günde programımız sona erdi yarın yine farklı saatlerde tekrar karşınızda olma dileğiyle.

Hoşçakalın♡

Yazım yanlışı varsa özür dilerim♡

Radioapple// 📻🍎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin