0.2

22 3 4
                                    

Medya: Mevsim Demirel

Fazla betimleme yaptığımı farkettim kötü mü oluyo hiçbir fikrim yok😰

Vote atmayan gay 🎀

0.2

Alisa'dan..

'İşte o an... Hayatımın aşkını bulduğumu anladım' diyip romantize etmenin hiçbir mânâsı yok çünkü sadece gözlerini beğenmiştim👌🏿.

Kahverengi badem şeklindeki gözleri parlıyordu resmen. İlgimi çekmedi diyemem. Gayette yakışıklıydı. Uzun süre baktığımı farkedince gözlerimi kaçırdım. Elini uzattı bana doğru..
"Merhaba, Cosimo Ares." Elini tuttum.
"Alisa Yılmaz, memnun oldum." Gülümsedi. Elimi geri çektim yoksa hâlâ tutuyordu. Marcello ona bize yardım etmesini söyledi.

Çıtımı çıkarmıyodum çünkü herhangi bir davranışımda Mevsim ağzıma sıçabilirdi. Some agresif friend problems. Onlar içeri girerken önlerine geçip merdivende bıraktığım bavulu aldım. Ağır olmasına rağmen kucağıma almaya çalıştım tekrar ki aldım da I've been a nasty girl 🥱.

Kapıyı açıp yatak odasının ortasına koydum. Ve hızlıca aşağıya indim. Arabaya doğru ilerlerken Aresi elindeki bavullarla bakın bavulla değil BAVULLARLA gelirken gördüm.
E bizahmo yani o kadar kas boşuna mı?

yuhanasininami

Yanına gidip elindeki bavulu almak için uzandım. "Fazla ağır taşıyamazsın sonra başımıza kalma." dedim. Nedenini bende bilmiyorum ama çıtırdan bi tilt oldum belki o yüzdendir. Dediklerine karşın sırıttı.
"Ben mi taşıyamayacakmışım?" He gülüm sen. "He gülüm sen." ney gülüşü daha da büyüdü. "Gülüm mü?" "Ağız alışkanlığı." Bavulu elinden aldım. Ama şansa bak diğer bavulu almışım eşek kadar olanı. 🥰 Besmele çekip sırtladım koca bavulu. Biraz zor oldu çıkarmam ama hallettim. Bavullar bitince dış kapıyı kapatıp içeri geçtim. Ares ayakta dikiliyodu.

Hayır yani 3 kişi taşımaya yetmiyo mu bavulları? Tabi Mevsim hanım buldu aşkını balkonda oturuyo Alisa napsın 190 deve gibi adamla bavul taşısın. Balkona doğru yürüdüm. Mevsim bana kaş göz yaparak söylendi. "Alis sen bize kahve yapar mısın?" Hayır desem dayak yicemi bildiğimden kafamı salladım.

Eve bayadır gelmediğimizden unutmuştum bazı şeyleri. Çekmeceleri açıp cezve aradım. Kahve su karıştırıp fincanları çıkarttım. Cezveyi fişe taktım. Telefonumun titremesiyle birinin aradığını anladım. Smart girl.

Kim olduğuna baktığımda fakülteden arkadaşım 'Sinanı görünce gülümsedim. "Sen beni arar mıydın?" Bunu derken de bir yandan kahveleri fincana döküyordum. "Arardım tabi. Ne yaptınız merak ettim. Vardınız mı?" evet demek için mırıltı çıkardım(?) "Hm hm. 1 saat felan olmuştur geleli."

Telefonu hoperlöre alıp kenara koydum. Tepsi arıyordum çünkü koca mutfakta. "Foto atsana özledim seni." Kahkaha attım. "Sen mi beni özledin?" "Hee, özleyemez miyim?" Evet. "Yav Sinan bas git amk. Nenem bile inanmadı. Atmicam foto felan." Gülerek arkamı döndüğümde Aresin beni kapıda izlediğini farkettim. "Noldu?" dedim. "Hiç." Ok tm bb.

"Sinan ben kapiyom sonra konuşuruz."
He bu arada yanlış anlaşılmasın Sinan zararsızdır. Kendisinin kızlara karşı bı ilgisi yok. Calm down.

Tepsiyi alıp balkona doğru yürüdüm.
Sehpaya bıraktım. "Sinan aradı bizi özlemiş." dedim dalga geçercesine. Mevsim de güldü. "İnanmadım." Marcello kaşlarını çattı. "O kim?"
"Bir arkadaşımız fakülteden." Ares düz bir ifadeyle bana baktı. "Bir bardak su alabilir miyim?" Göz devirdim. Kapıdan izlerken yeterince gördün yerlerini kalk kendin al.

Mutfağa gidip su doldurdum. Ellerim nemliydi nasıl oldu bilmiyorum ama bardak bir an elimden kaydı. Korkudan gözlerimi sıktım. Kulaklarıma bardağın kırılma sesi ilişti. Gözümü açtığımda elimin kenarını kesmiştim. Acı hissetmiyordum. Sadece korkuyordum, dikiş atılmasından.

Öbür elimle rulo peçete sardım ama kanım bardaktan boşalıncasına akıyordu. Mutfağın kapısında Aresi gördüm endişeyle bana geliyordu. Ardından Mevsim ve Marcello. Mevsim hemen elimi suya tuttu. "İyi misin balım?" Kafamı salladım evet anlamında. Çok gerilmiştim.

Ares elimi yavaşça tuttu. "Hastaneye gidelim." Korkuyla kafamı salladım. "Gerek yok, bir şey olmadı zaten sadece sıyrık vallaha." Hayır dikiş istemiyordum. Bir şey olmadığını göstermek için elimi çekip salladım. Sızlamasıyla yüzümü buluşturdum.

Ares elimi inceliyordu. "Dikişlik bu, derin kesilmiş." "Hayır hayır ne dikişi? Pansuman yaparım ben şimdi sararım iyileşir bı kaç güne." "Alisa alt tarafı hastaneye gidicez." Gözlerim dolmaya başladı. "Ben giderim, gelmenize gerek yok sizin." Gitmicektim tabi ki de. Ares kafasını iki yana salladı. "Beraber gidicez." "Ares cidden büyütüyorsun. Abartılacak bir şey yok."

Mevsim atıldı kenardan. "Nasıl abartılacak bişi yok pansumanla geçmez bu gidin hadi." Mutfaktan çıktım hızlıca. Ares peşimden geliyordu. Arkamı döndüğümde üstüme eğildi.

Ne ara bu kadar yakın olduk? Geriye adımladım. "Gelme." Olduğu yerde durdu. Afferin adam ol. Çok büyütmüştü ciddili o kadar da derin değildi. Drama yapmanın mânâsı yoktu.

...

Olmadı dimi😔


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İTALYAN MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin