Küçük Bir Kaçamak

704 26 4
                                    

'Aryaa müzik'in sesini biraz daha açarmısın?' Omay öyle diyince sesi fullemem çok uzun sürmemişti piknik yapıcağımız yere giderken son ses müzik dinliyorduk.

Benim yanımda mahire otururken arkada omay ile adile oturuyordu deliler..

Hepimiz aynı anda şarkıyı söylemeye başladık.

"Yanım çok kalabalık,
Sesin gelmiyor,bağır.
Müzik son ses, bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır, Haydi, Haydi
Saldır, Saldır
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni, havalandın
ETKİSİZ ELEMAN SIFIR ALDIN!."

Şarkımız bittiğinde nihayet piknik yapıcağımız alana gelmiştik.
'Omaay! Adilee! Şuraya gelin de bir işe yarayın örtüleri alın ve güzelce serin bizde bizdr mahire ile piknik sepetlerini alıcaz.'
'Okeytoo canikoom' diyip seke seke örtüleri sermeye giden tabiykide omaydan başkası değildi onun bu hallerine gülerken geldiğimiz taraftan 3 el silah sesi duyduk.

'Arya bu gelenler kim?' kulağıma fısıldamıştı bunu söylerken mahire diğer yandan adile 'kızlar plakalara bakın ACM yazıyor ikisindede!' Diye tabiri caizse cırladı mahire hiç dururmu 'Ben çok işkillendim amk arya bunlar niye bizim önümüzde durdular kızz bişey yapsanaa!' Demesiyle kafam o kadar hızlı döndüki mahire neye uğradığını şaşırdı.

Arabadan ilk inen yaşlı bir bey amca bize doğru yürümeye başladı ağır adımlarla her adım attığında yer inliyordu sanki vayy amk asaletee geeell

#beyamca'Hayırdır sizi buraya kim göndermiştir deyin hele bana ' diye sorunca bizim fütürsüz hemen atladı'Ayyyyy bey amcaamm sen nerelisin kızz bayıldım konuşma şekline bizim buralarda kimse böyle konuşmaz hani ondan soruyorum yoksa kesinlikle asaletinizden etkilendiğimden falan değil yaaniii ayy bayıldım arya ben bu adama 'bunları söylerken o kadar kıpır kıpırdı ki resmen yerinde duramıyodu şeytan diyor çarp bi tane yeri boylasın dünya kaç bucakmış görsün ama işte yapmiyorum.

#Beyamca' arya de hele kızım kim göndermiştir sizi?'

'Valla bey amca kimse göndermedi piknik yapmaya geldik biz de neden soruyorsunuz hayırdır?'

#Beyamca'hayırsa hayırdır bir tabakta bana ayır.'diyince tabiri caizse böyle MAL gibi kaldık iyimi

Burnumuza kapatılan mendillerle neye uğradığımı şaşırdım o kadar hazırlıksız yakalanmıştımki kimliğimi deşifre edicek olsam bile bizi bayıltmalarına mutlaka en gel olurdum ancak sanki bizim beyamca biliyormuş gibi o kadar güzel oyalamıştıki bizi hiç şüphelenmeye vaktim olmamıştı.

Ama kim olduğumu bilemez kimse bilmiyor bilmemeli sözde annem olucak o kadın ve adam da dahil yirmi üç yaşına kadar etmedikleri kalmadıkları kızının aslında bir asker olduğunu bilmiyorlar okuduğumdan bile haberleri hiç olmadı çünkü onlar benim ailem değil çünkü o kadın benim öz annem değil bunu biliyorum gerçek aileminde kim olduğunu biliyorum elbette bilmemek büyük aptallık olurdu.

Gözlerim kapanmadan hemen önce arif beye bakıp "baba" diye fısıldamıştım duyması imkansızdı ama sanki anladı anladığını nerden biliyosunuz diye sormayın kaşlarını çatmasından anladım.

Sonrası dipsiz bir kuyu
Sonsuz bir karanlık...








Arkadaşlaaaaaarrrrrr ilk bölüm kısa oldu evet farkındayım ama bunu bir başlangıç olarak görün ve sırların birbir ortaya dökülmesini keyifle okuyuuuunnn

Bizim dörtlü hakkında ki düşüncelerinizi aşağıya yazmayı unutmayiiinnn

#ADİLE?

#ARYA?

#MAHİRE?

#OMAY?

KIZÇELERRRR bölümler düzenli olarak gelicek hiç canınızı sıkmayın siz arkanıza yaslanın ve keyfinize bakın haniiimmmlaaaaaayyyyy🎀🎀🎀🎀

Z KUŞAĞI TATİLDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin