Yaklaşık bir aydır yazlıktayız ve sezonun burada çok canlı olmasından o kadar memnunum ki. Her gün kendime yapacak bir şeyler bulmak, hiç tanımadığım insanlarla etkinliklerde sosyalleşiyorum ve terapistim bu durumdan oldukça memnun diyebiliriz. Tabi bunlar olurken iyileşiyor olmamdan çok memnun olan ailem bir dünya turu planladı ve bu gün yola çıkıyorlar. Her ne kadar seni bırakmak istemiyoruz gibi şeyler söylerseler de bunun için ne kadar heyecanlı olduklarını görebiliyorum. Aylardır benimle birlikte terapilere gidip hayatlarını bana göre şekillendirdiklerini kabul etmem gerekli. Bu yüzden onlara kızamadım bile.Ailem gittikten sonra yazın kalanını İstanbul'da geçirme kararı aldım. Bu süreçte şirketteki yöneticim ve İK ile görüşerek işe geri dönmem için gerekli evrakları yolladım. Çalışmak ve sevdiğim insanları aylar sonra görecek olmak bana iyi gelecek. Bu akşam yazlıktaki son gecem ve bunun için şık bir mekanda rezervasyon yaptırdım. Yanlış anlaşılmasın, kendimi yemeğe çıkarıyorum.
Hızlı bir duş alıp saçlarımı şekillendirdim ve yavaş yavaş tadını çıkartarak hazırlanmaya başladım. Makyajımı da yapıp, siyah Soleil d'Asie kalp yaka mini elbisemi giyindim. Stilettolarım ve minik çantam ile tam anlamıyla hazırım.Aynanın karşısında kendimi gördüğümde uzun zamandır gördüğüm Umay'dan farklı birini gördüm. Gerçek Umay'ı unutmuştum. Her ne kadar kabullenmek istemesem de ben kendimi zaten ilişkinin içerisindeyken kaybetmişim. Değişmişim ve bu durumdan memnun değilim. Gerçek Umay ile bu akşam yüzleşilmesi gereken konular var.
Evden tam çıkarken bahçede birini gördüm. Havuzun kenarında oturuyordu ancak ben onu fark edince kalkıp kapıya doğru yürüdü. Tedirgin olmam gerekiyor mu bilmiyorum ancak bunun tek kaldığım gece olması beni korkuttu. Arabama binip restorana geldim. İnsanlar sessiz kahkahalar eşliğinde yemeklerini yiyor ve hoş vakit geçiriyorlar. Ben ise aylar sonra ilk defa tek başıma dışarı çıkmamın ve bundan zevk almamın gururunu yaşıyorum.Karşılama görevlisi deniz kenarındaki masama kadar bana eşlik etti. Şarabım yanına eşlikçilerim geldiğinde etrafı izlemeye ve biraz arka masadaki insanların konuştuklarını dinlemeye başladım. Kızlı erkekli bir grup güncel konuları tartışıyorlardı, ben de kendi içimden sanki onlarla konuşuyor gibi cevap vermeye başladım. Her ne kadar yalnızlığımla yüzleşsem de bunu eğlenceli bir ana çevirmek benim elimde. Tam konu en sevdiğim diziye gelmişken masama bir gölge düştü. Kafamı kaldırıp baktım ve Pamir'i gördüm. Uzun boylu ve kalıplı vücuduna takım elbise o kadar yakışmış ki bir an onu baştan aşağıya gözlerimle soyabilir miyim diye düşündüm.
" Merhaba, umarım rahatsız etmemişimdir." diyerek hayallerimi böldü ve elini uzattı.
Şok etkisini üzerimden atarak " Merhaba, sizi gördüğüme sevindim. Buyrun oturmaz mısınız? " derken bir yandan da otomatik bir şekilde elimi uzattım. Pamir elimi nazikçe tutarak eğildi ve gözlerimin içine bakarak elimin üzerine ufak bir öpücük kondurdu.
Hassiktir.
BU ÇOK TAHRİK EDİCİYDİ.Pamir karşıma oturarak masadaki yiyeceklere ve bitmiş şarap kadehine baktı. Garsona baktı ve elini kaldırdı. " Hanımefendinin şarabını yenileyelim, keçi peynirli bruschetta ve biraz daha meyve alabiliriz. Ben kendi siparişimden devam edeceğim. Yenileyebilirsiniz." dedi ve odağını bana çevirdi. Ben söylemeden bunu düşünmesi ve zevkime uygun siparişler vermesi çok etkileyiciydi kabul edebiliriz.
" Bu akşam çok güzel gözüküyorsun. Saatlerdir gözümü senden alamadım. İnan gelip seni rahatsız etmemek için çok direndim Umay. Toplantı bittiğinde ne olduğunu bile anlamadan kendimi senin masanda buldum."
Pamir'in cesaret kokan bu cümlelerinden sonra yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna o kadar eminim ki. Çok uzun zamandır kendini bu kadar arzulanmış ve güzel hissetmemiştim.
" Rahatsız olmadım, aksine bu cümlelerden sonra burada seninle oturmak hoşuma gitti Pamir. Açıkçası seni görmeyi beklemiyordum." Evlerimiz yan yana olmasına rağmen hiç karşılaşmıyorduk. Gelmediğini düşünmüştüm ancak buradaymış.
" Burada bir toplantım vardı, bu akşam için geldim. Sen bu akşam teksin sanırım." Ben hep tekim demek istedim ancak bunu kendime söylemek bile istemezken sesli söylemek korkutucu geldi. Bunun yerine kolay olanı seçtim.
" Yarın İstanbul'a dönüyorum. Son akşam için kendimi şık bir yemeğe çıkarttım. İşe geri dönüyorum bu tarz şeylere pek vakit bulamıyorum çalışırken. Fırsatı değerlendiriyorum diyelim." Pamir hakkında hiç bir şey bilmediğim için ortak konuşabileceğimiz ne var bilmiyorum bu yüzden bu durum beni ilk başta gerdi. Siparişlerimiz geldiğinde şarabımdan büyük bir yudum alarak garsona teşekkür ettim. Pamir tabağıma birkaç tane bruschetta, üzüm ve Gouda peynirli kruvasan koydu. Çok tatlı. Gerçekten çok tatlı.Biraz benim işimden bahsettik. Reklam senaryolarının öneminin farkında çünkü kendisi de şirketi için zaman zaman reklam filmlerine ihtiyaç duyuyormuş ve bu yüzden sektöre hakim olduğu belliydi. İnşaat sektöründeydi ve anladığım kadarıyla sektörde adı olan, önemli bir şirketti. Bunu Google ile çözmemiz gerekiyor. Benim hakkımda çok ufak detayları sorması, sohbet sırasında söylediğim şeyleri unutmaması çok tatlı . Bu şekilde düşünmemin sebebi dördüncü kadehimi bitirmiş olmam olabilir tabi. Karşımdaki adam en az 1.90 ve kalıplıydı. Esmer teni ve çatık kaşlarıyla çok sert duran bu adamın beni çocuk gibi beslemeye çalışması, çocukluk anılarımı dinlemesi ve bunlarla eğlenmesi garip geliyor ama bir yandan da kalbimi sıkıştırıyordu.
Adam çok yakışıklı.
Çok karizmatik.
Ben bu adamı bir yerden tanıyorum ama nereden olduğunu asla bilmiyorum. Şu ana kadar hep yazlıktan olduğunu düşünmüştüm ama onu takım elbise ile gördüğümde aklıma bir kurt düştü.
Pamir'e döndüm. Gözlerinin içine bakarken Çakır keyif bir şekilde " Seni nereden tanıyorum ?" Dedim. Derin bir nefes aldı, bu soruyu çok fazla duyduğu belliydi ama benim sormama şaşırmış gibi kaşlarını çattı.
Sanki benim bunu bilmememe şaşırmış gibiydi. Tv oyuncusu mu acaba diye düşünürken bir yandan da seri katil olma ihtimali aklıma geldi. Bunlar şarabın bana oynadığı bir oyun. Bu oyun yüzünden Pamir baktıkça daha çekici gelmeye başlıyor ve bu çok tehlikeli.
" Güncel siyasi durumu takip ediyor musun?" Sorusu ile Pamir'in haber spikeri olma ihtimali de çıktı ama hiç biri değildi. Tabi bu sorunun cevabı hayır olunca Pamir şaşırmadığını söyledi. Cevap hala yok ancak katil olma ihtimali kafamdan silinmiş oldu." Milletvekiliyim. Hangi parti diye sorma istersen, bence gayet belli oluyor."
Ağzım açık kaldı diyebilirim. Asla bunu beklemiyordum. Babamın sürekli bahsettiği milletvekili oydu. Yazlıkta bir milletvekili olduğunu ve sürekli saldırıya uğradığını anlatmıştı ama ismini hiç söylememişti. Bu kadar yakın olduğumuzdan veya yanımızdaki evde yaşadığını söylememişti. Siyasi görüşlerimiz aynı yöndeydi. Bu yüzden babam kendisinden sürekli bahsediyordu.
Bir keresinde telefon ile konuştuklarını ve babamın ona güvenlik konusunda yardımcı olduğunu hatırlıyorum.
Pamir her zaman hayatımın bir kısmında varmış ancak benim bundan haberim yokmuş resmen. Ben bunun şokunu yaşarken Pamir hesabı istedi. Ben de Google'a girip adını arattım. Korkunç haberler çıktı. Yanlış anlaşılmasın bunlar Pamir hakkında değildi. Pamir'e karşı düzenlenen saldırılardan bahseden sayısız haber vardı.Pamir elini uzatıp kalkmama yardım etti. Koluna girerek restoranın çıkışına doğru yürümeye başladık. Bir yandan alkolün etkisi ile yalpalayarak yürüyor bir yandan da Pamir'e işiyle ilgili saçma sapan sorular soruyordum. Bir anda oldu. Başım döndü ve Pamir'in koluna sıkıca tutundum. Bu kadar içtikten sonra ne bekliyorsun Umay. Adam kollarına yığılmak için yer arıyorum sanacak.
Pamir kendimde olmadığımı fark ettiğinde bu durum çok hoşuma gitmiş gibi bir bakış attı. Gözleri parlıyordu. Yumuşak bir şekilde beni kucağına aldı ve kutsal bir kitapmışım gibi beni taşımaya başladı. Çok güzel kokuyor, kolları çok güzel ve güçlü. Bunları içinde tutmak için çok çaba harcadım yemin ederim ama dilimin kemiği yok ki." Kollarında olmak çok iyi hissettiriyor Pamir. Uzun zamandır hiç kimseyi bu kadar arzulamamıştım."
Merhaba, umarım kurgum hoşunuza gitmiştir. 🫶
YOU ARE READING
Siyasi Senaryo
General FictionGelinliğim ile oturuyorum. Damat 3 saat gecikmiş olmasına rağmen hala bekliyordum. Nikah günü terk edilmiştim. Herkesin şaşkın bakışlarına rağmen durumu kendi içimde hemen normalleştirmeye başlamıştım çünkü bunun yaşanacağını tahmin ediyordum. En a...