Stres nedir ve nasıl yönetilmez size anlatabilirim.
Düğün arifesinde stresten 11 kg vermem ve ailemi de bu stresin içine sokmam tam 2 ay aldı. Bunun sebebi de nişanlımın garip tavırları ve beni terk edecek olduğunu hissetmemdi. Bunu her zaman inkar etse de yaptı. Keşke bunu nikah günü yapmasaydı.Nikah günü ilk sorun kuaföre giderken çıktı. Normalde beni müstakbel eşimin kuaföre bırakması gerekiyorken kendisi bir gece önce çok dağıttığı için uykudan kalkamadığını iddia ederek benim taksiyle gitmemi teklif etti. Ufak sinir krizlerime bir yenisini daha eklediği için kendisine teşekkür ederim. Neyse ki kuaför çıkışı almaya geldi ve beni gelinlikle gördüğü için ağlamaya başladı. Bunu şu an düşünürken çok komik geliyor ama yaşarken çok romantikti ve aylardır yaşadığım stres o an uçup gitmişti. Okan beni 2 saat sonra ailesi ile almaya gelecekti ve bunun için beni eve bıraktı.
Bu iki saat içerisinde her şey çok güzeldi. Herkes benim için gelmişti. Yurtdışından gelen akrabalarım ve arkadaşlarım, dostlarım, ailem. Herkes o gün sadece benim için oradaydı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Okan davulcular ile yola çıktıklarını söylediğinde herkes daha da telaşlandı. 20 dakika içerisinde gelmesi gereken damat yaklaşık 3 saatte gelmedi. He yanlış olmasın ailesi, akrabaları, davulcular geldi. DAMAT GELMEDİ.
İlk başta herkes masumca geç kalındığını veya heyecandan bir yerde bayıldığını falan düşündü. En güzel senaryo buydu. 1 saat geçtiğini fark ettiğimizde herkes çok gerilmişti çünkü nikaha yarım saat kalmıştı. Herkes bir yandan birbirini telkin ederken bir yandan da damadın nerede olduğunu bulmaya çalışıyordu. Ben ne olduğunu anlasam da bunu dile getirmek istemedim. Aslında herkes anlamıştı ama kimse bu durumu dile getirmek, hatta aklından bile geçirmek istememişti. Sonuçta yarım saat daha geçti ve Okan gelmedi. Nikah saati geçti. Kiliseden arayıp gelip gelmeyeceğimizi sorduklarında onlarca kişinin bakışı altında cevap bile veremeden telefonu kapattım.
Herkes ufak krizler geçirdi. Babam kayınpederime silah çekti. Amcamlar da bunu destekleyip eli silahına gidince annem araya girdi.
Bazı ufak laf sokmalar oldu ve sonuçta kovuldular. Tam 3 saat sonra Okan bana bir mesaj atma zahmetinde bulundu ve durum netleşti." Özür dilerim, buna hazır değilmişim. Biraz kafamı toparlayıp geri döneceğim. Beni arama."
Tamam.
YOU ARE READING
Siyasi Senaryo
General FictionGelinliğim ile oturuyorum. Damat 3 saat gecikmiş olmasına rağmen hala bekliyordum. Nikah günü terk edilmiştim. Herkesin şaşkın bakışlarına rağmen durumu kendi içimde hemen normalleştirmeye başlamıştım çünkü bunun yaşanacağını tahmin ediyordum. En a...