Normal bir akşamdı ,
Herkes büyük salona geçmiş işlerinin başinda davalara kafa yormuş durumdaydılar . . . .Light, masasının başına oturmuş , bilgisayarda veriler araştırırken aynı zamanda da önündeki dava hakkındaki dosyalara kafa yormuş durumdaydı .
L (Ryuzaki) ise aynı durumdaydı ama bunu yaparken hem önündeki jöle tatlısıyla oynayıp yiyor, hem de bacaklarını kendine çekmiş sımsıkı sarılıyordu kendisine .
Bay Yagami ve iş arkadaşları her zamanki gibi büyük masada toplanmış tartışıyorlardı .
Pencere açık kalmıştı . Rüzgar zaten hızlıydı bir de kapı açık kalınca cereyan yapmaya başladı .
L'in oynadığı jölenin bir parçası çatalından rüzgar etkisiyle fırlayıp Light'ın, bilgisayar mousenun üzerindeki eline fırladı .
"Hey, biraz dikkatli yer misin Ryuzaki ?"
Bir anda L ve Light kafalarını bilgisayarlardan kaldırıp göz göze geldiler .
Rüzgardan saçları uçuşmuş ve ikisinin de kahkülleri kalkıp yüzleri tamamen gözüküyordu.
"Özür di- ah, Light gözlerin ne kadar da güzelmiş..."
"Efendim? Bir şey mi dedin ?"
Ryuzaki bir anda bocalayıvermiş ve ,
"He? Ah ı... şeyy, y-yok bir şey Light .."
"Tam-mam..."
Ne olmuştu bir anda , neden Ryuzaki böyle demişti ki ?
Etrafta sadece klavye sesleri ve kısık mırıldanmalar vardı .
Ama bir anda bir kişi bu sessizliği bozdu .
"Laytooo!"
Misa parmaklarının ucunda hızlıca koşarak Light'ın yanına koştu .
Misa ellerini Light'ın omuzlarına koydu ve çenesini onun kafasına koydu .
"Layto yine bilgisayarına oturup iş mi yapmaya başlamış, oy~ "
"Misa, bunu her zaman yapıyoruz anormal bir şey yok ki. "
"Oi oi~ tamam Layto ! O zaman Misa gidiyor ! "
"Yeter ki şimdi değil Misa, lütfen . Bak işimin başındayım görmüyor musun"
O sırada L ise onları pür dikkat izliyordu, bunu Kira'yı yakalamak için, küçük bir hatada yakalanabileceklerini biliyordu.
Misa bu sefer de Light'ın kucağına oturup kollarıyla boynuna sararak,
"Sen ne zaman istersen Misa orada olacak, Laytoo~"
Diyip minik adımlarla odadan çıktı .
Onu izlediğini farkeden Light bir anda dondu, ve işine geri döndü .
Ryuzaki, içinden düşünürken birden aklına gece onu Kira davasyıla ilgili sorguya tutmak geldi, ve bunu herkes yattıktan sonra yapacaktı...
Saat 00:14
Bir anda Misa Üstünde süslü bir gecelikle :
"Laytoo ! Saat geç oluyor uyku vakti ! "
"Misa biraz saygın olsun, Herkes uyudu !"
"Evet herkes ama Layto ve Ryuzaki hariççç~ Misa bu gece Laytoyu yanında istiyor ! "
"Hadi ama Misa, olmaz biraz daha çalışmam lazım" Light bunu derken bile kendini tutamayıp esnemeye başlamış.
"Ama Layto'nun da uykuya ihtiyacı var~"
Ryuzaki de her zamanki gibi onları izliyordu, Ryuzaki içinden soylemeye çalışarak :
"Hmm acaba kabul edecek mi yoksa etmeyecek mi?..."
"Ryuzaki sesin duyuluyor, dedikoducular gibi bizi izlemeyi bırak oldukça rahatsız edicisin ! "
"Layto gelmeyecekse Misa yatağa yalnız gidiyor ! "
"İstersem gelirim, tamam mı? Artık biraz rahat bırak beni lütfen "
Misa bu söze karşılık ayaklarını yere sertçe vura vura üst kattaki odasına gitti .
"Light, seninle bir konu hakkında konuşmayı istiyorum ."
"Eger benim hakkımdaki şüphe azalcaksa niye olmasın "
"Sana Kir-aaa ah "
"?"
"Saçları altın sarısı.." dedi .
"Ha?"
"Saçları altın sarısı..." diye tekrarladı .
"Hah, evet biliyorum. Misa'nın saçları gerçekten altın sarısı. Ama ben esmer severim . "
"Hayır, Misa değil, senin saçların..."
Bir anda L kendini tutamayıp yavaşça elini Light'ın saçına uzattı .
Light ise bunu engellemek amaçlı eliyle hızlıca onun eline vurdu .
"Ehe, yok ya o kadar da değil, benim saçlarım koyu sarı, kahveye çatma ."
"Oh, üzgünüm Light ."
"..."
"Light, sence ben senin gözünde nasıl biriyim ? "
"Yine ağzımdan laf mı çalmaya çalışıyorsun ? Anla işte ben Kira değilim ! Sana bunu eninde sonunda ispatlayacagim . "
Aslinda Light kendisinin Kira olduğunu gayet iyi biliyordu ama artık araştırmalar bu kadar ileri gitmişti ki bunu onlara söylemesi artık imkansızdı .
"Hayır Light, gerçekten beni bir arkadaş olarak nasıl goruyorsun ? "
"Hmm.. bilmiyorum? . "
"Bil ! "
"Neden bu kadar merak ediyorsun Ryuzaki? "
"Çünkü, çünkü, çünkü... Bilmiyorum ki ..."
"Neyi bilmiyorsun? "
"Neyi bilmediğimi bilmiyorum."