Ertesi gün..
Günlük düzen yerine oturmuştu, her şey her günkü ile aynıydı.
Yine Light ve Ryuzaki bilgisayarlarını başında, ve Bay Yagami ve iş arkadaşları büyük masada oturmuş, ilk kahvaltılarini yapip sonra da yine davaları konuşacaklarını planlamışlardı .
İçeriden L'nin hemen tanıdığı o ses geldi :
"Bay Ryuzaki, acıktınız mı? Tatlınız bitti mi? Yardıma ihtiyacınız var mı ?"
"Hayır Watari, teşekkür ederim ."
"Ne zaman isterseniz beni bilgisayardan arayabilirsiniz efendim..."
Watari'nin gitmesiyle beraber bir ölüm sessizliği oluştu, ama tahmin edin bunu yine kim bozdu ?
Elbette Misa !
"Wuuu Laytoo! Misa uyandı !"
"Misa, ortamda bir sürü kişi var niye bir tek bana hitap ediyorsun?"
"Oi oi~ Misa herkese günaydın diyor ! hihihii~"
Matsuda :
"Sana da günaydın Misa Misa ! Ehh niye benden başka kimse Misa'ya günaydın demiyor?""..."
"Layto ! Misa'yla bugün ilgilenecek misin~ ? Misa çok yalnız"
"Üzgünüm ama pek mümkün değil"
* Keşke şu sarı kene artık gitse de huzurlu bir şekilde yaşasam *Ryuzaki :
"Light, müsait olduğun bir zaman seni Kira olayı ile ilgili küçük bir sorguya çekebilir miyim ? ""Ah tabi, bak Misa, artık daha fazla işim var yani sana vakit a-yı-ra-mamm . Ayrıca, evet şu anda müsaitim Ryuzaki."
"Misa Layto'nun dediklerine inanamıyor! Layto, Misa'ya ayıracağı zamanı Ryuzaki'ye ayırıyor !! Misa öfkeli , odadan çıkıyor,~hıh! "
"Gel Light odama geçelim orada sakin bir şekilde konuşabiliriz."
"Sen önden buyur"
Birlikte üst kata çıkıp Ryuzaki'nin odasına girerler ...
● . ● . ●
"Ne yani, o sır gibi sakladığın odan burası miydi?"
L, onaylarcasina baş salladı.
"E ama burada eski tahta bir tabureden başka bir şey yok !"
"Zaten buranın özelliği de o, sessizlik ve odaklanma lazım olduğunda buraya gelirim hep."
Misa şüphelenmeye başlamıştı, neden Light ona zaman ayırmıyordu? Kendi kendine düşünmeye başladı .
Bir anda Misa'nın aklına onları dinlemek, belki de sakladigi
"Ee hadi artık gir konuya Ryuzaki"
"Öncelikle, senin Kira olduğundan ve hatta Misa'nin da 2. Kira olduğundan tamamen eminim . "
Light'in kaşları havaya kalkmış,
"Peki bundan nasil %100 emin olabiliyorsun Ryuzaki? "