0.6

20 4 24
                                    

"Artık saklanmaya gerek yok"

Kutuyu yerden aldım anahtarla kapıyı açtım.Ayakkabılarımı çıkarıp evin ayakkabılı bölümüne koydum.Evin içine girip kapıyı örttüm.Kapının arkasına yaşlandım ne yorucu geçmişti.Bir de ilk gelişim de başhekim ile tartıştım.

"Oyy Allah'm Oyy...

Kulaklarımda bir melodika vardı hep aynı ses duyuyordum.
Sanki bilincin gitmişti hiç bir şeyi ayırt edemiyorum sanki zaman durmuştu ve ben o zamanın içinde kaybolmuştum.Başım aşırı derecede zonkluyordu.Ama değişmeyen tek bir şey vardı o da aynı sesin melodikasıydı.
Sonra yavaşça o ses sustu.Sanki zaman tekrardan başlıyordu.Kendime gelmem bir kaç dakikayı aldı.

"Noluyor ya bana noldu her ise koştum ve yorgun düştüm neyse en son ben napıyordum?"

Etrafıma bakmaya başladım.Sonunda anladım.Kutuya bakacaktım.Yerden kutuyu aldım ve oturma odasına gittim.

Kutunun paketini açmaya çalıştım.

"Nasıl bağlamışsa bunu açılmıyor gelsin kendisi açsın"

Kutuyu açmaya çalışırken yine aynı melodikayi duydum.

Kaşlarımı çattım.

"Bu melodika nereden geli-Aaa!Telefonum..."

Hızlıca sesi takip ettim ses çantadan geliyordu.Cantayi açtım ve telefonu çıkardım ama ses kesildi.Kim aramış diye baktım.Gözlerim fal taşı gibi açıldı.

15 arama Aslan Babam cevapsız arama...

20 arama Kurban olduğum Annem cevapsız arama...

10 arama Dedikoducu Anneannem cevapsız arama...

5 arama Hızlı Ayak cevapsız arama...

Toplam 50 arama var.Eyvah beni çok merak et-
Düşüncemi devam ettiremeden telefonum çaldı.

*Kurban Olduğum Annem arıyor...*

Hemen yanıtladım.Önce bir burun çekme sesi...ne annem ağlıyor mu?Naptım ben...

"Alo anne"

"Aşkın...kuzum seni aradım açmadın neden..."

"Annecim duştaydım bir şey mi oldu?"

"Yok kızım bir şey olmadı sen yemek yedin mi?"

"Yedim annecim yedim siz yediniz mi?"

-Aslında yemedim ama annem bu benim merak etmesin

"İyi kızım biz de yedik sen ne yedin?"

"Ben...Makarna yedim"

"Tamam kızım ben seni tutmayayım iyi geceler"

"Sana da iyi geceler..."

Telefonu kapattım.Karnım da
acıktı o yüzden mutfağa gittim.Buzdolabına baktım bomboş acil alışveriş yapmam lazım...

"Neyse yarın hastanede yaparım"

Buzdolabının kapağını örttüm.Hiç değilse pakete bakayım merak ettim ha!

Bir Buket Gül Meselesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin