7.

21 3 0
                                    

2. 9.

Ve chvíli kdy mi zazvonil budík jsem si uvědomila jedno: je druhého září a já jdu poprvé na svou novou školu a tam se mám potkat s Peterem (to je ten člověk se kterým mě chtěli seznámit, celým jménem se jmenuje Peter Parker) a upřímně? Celkem dost se bojím. Ale tak uvidíme třeba se není čeho bát.

12. 11.

Ve škole jsem už asi 2 měsíce a za tu doví se toho moc nestalo tedy až na to že mám konečně vymyšlený oblek a už tak na půl jsem se naučila ovládat své schopnosti. Mezitím co vám tohle vykládám se Peter snaží dávat pozor na učivo co nám profesor vysvětluje a zapisovat poznámky za nás oba, abych se následně mohla učit alespoň doma. Cože máme teďka vlastně? ....Matiku uvědomíme si po chvilce přemýšlení. A to znamená že je přede mnou ještě 5 hodin. Chjo ale tak nečeká mě už nic hroznýho. Oběd? Co lepšího si člověk může přát. Občanka? Nejvíc ok předmět. Tělák s tou novou učitelkou není zas tak hroznej. Druhá občanka? Stejně jako s tou první. Mno mezitům co uvažuju o prkotinách tak zazvonil a Peter se mnou začal třást tak prudce že mě to vyteklo z transu. "Lily slyšíš! Za dvě minuty nám končí přestávka musíme jít!" "C -Co ehm jo jasně promiň jenom jsem se zamyslela." Řeknu mu a když domluvím Peter jako by strhnul. A já vlastně taky. Ty zvuky co jsme slyšeli byly hooodně jakože fakt hodně podobný těm který vždy ztropí to "Unbeatable duo" o kterém nám říkali na radě ostatní. My jsme tedy na nic nečekali a zatím co já jsem si  vytahovala z batohu luk a šípy, Peter si připlul na třičko pavouka, na kterého když pollepal měla na sobě oblek. "Hele a vín jak vlastně vypadaj?" Zeptala jsem se Petera. "No co jsem pochopil tak vypadaj trochu jako fire boy a water girl jestli víš co myslím." Po té co toto dopověděl jsem já vyprskla smíchy a zlomila se v pase. Ale tak dokázali byste si představit  bojovat prosí postavičkám z videohry? Peter se ke mě po chvilce přidal a z transu nás vytáhly až křik a pláč vyčázející z ulice. S Peterem jsme se na sebe podívali, na nic jsme nečekali a rozběhli jsme se směrem ven.

Dívčino tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat