14

3 1 0
                                    

13.12.
Dneska jdeme s Nedem, MJ a Peterem ven. Jo a ještě s Naomi, kvůli ní jsem vstávala v 7 ráno. Mám chuť se zabít nebudu vám lhát. No v 8 se sejdeme před celami s Peterem a půjdem spolu s naomi takže se musím oblíct a nadnídat.
(oblečení Lilly je nahoře 🔝)

"Ahoj Petere." Řeknu mu u cel. "Lilly." Usměje se na mě nazpátek. "Tak jdem pro Naomi ne?" Zeptám se a vyrazím.

"Nede, Mj!" Zakřičím na naše dva kamarády, aby si nás všimli. "Lidi, tohle je Naomi. Je jí patnáct a občas s náma bude chodit ven."

14.3.
"Lily máme všichni jít do zasedačky."
"A to jako proč? Je jedenáct večer a já mám momentálně rozkoukanej seriál Natasho. Takže nikam nejdu." Utnu tak její snahy dostat mě na poradu. "Bude tam Clint. A taky Peter. A bylo by potřeba abys šla za Naomi." Dej mi pět minut." Odpovím jí.
      "Ahoj Petere." Pokaždý když se někde potkáváme mimo školu tak je to právě u cel. Začínám si připadat jako vězeňská dozorkyně. A Peter je v tom případě vězeňský dozorce. To je ulítlý. "Ahoj, tak jdem pro Naomi?" Zeptal se mě Peter"Jo jasně." Odpovím a rozejdu se směrem její cela. "Tak kvůli čemu tu musíme být v jedenáct večer když můžeme být v postelích?" Zeptáme se s Peterem a Naomi unisono když se doploužíme do zasedačky.  "Plánujeme útok na toho... Hele Naomi jak se vlastně jmenuje ten tvůj bratr?" Zeptá se Tony. "Pietro Maximoff."

Dívčino tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat