Mini Stark ve Büyük Stark

21 3 47
                                    

superastic bir gönderi paylaştı.

Bildirimi görünce hemen açtım. Büyük ihtimalle yine bir hayran buluşması düzenlemişti. Genelde onunla konuşan kişileri çeşitli aktivitelere çağırıyor. Bunu bloğunda ki diğer gönderilerden anladım.

superastic: Evet gençler! Bugünde yeni bir buluşma yaptık ve bowlinge gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

superastic: Evet gençler! Bugünde yeni bir buluşma yaptık ve bowlinge gittik. Gelemeyenler de oldu onlarla da bir dahakine görüşeceğiz. Çok eğlendim teşekkür ederim herkese.

bahsedilenler: tonyssman , maxsiblings , captainme , arrowoman , lokiismylife

superastic size bir mesaj gönderdi.

Bana durduk yere mesaj atmasına şaşırmıştım. Merakımdan devriyede iken mesajı açtım.

superastic:
Hey, mini Stark!
bugün seni de çağıracaktım
ama okul projesiyle meşguldün.
bir dahakine sende gel istiyorum
o yüzden müsait olduğunda söyle
o gün yapalım:)
tabii istersen
senle de tanışmayı çok isterim
aslında istemezsen sorun değil
anlarım

ohmywebs:
teklifin için teşekkürler
ama bana göre ayarlamana gerek yok
sen düzenleyeceğinde haber ver
ben gelmeye çalışırım
ah, şimdi biraz meşgulüm
sonra konuşalım

superastic:
pekii
sana haber veririm bir kaç gün önce
ona göre ayarlarsın
hoşça kal mini Stark:)

ohmywebs:
kendine iyi bak Marlo :)

Son mesajı da atıp telefonumu kapattım ve binaların arasında sallanmaya devam ettim.

-Marlo Pov-

Ekrandaki "kendine iyi bak Marlo :)" yazısını görünce gülümsemekten kendimi alıkoyamadım. Peter Parker olduğunu öğrendiğim de çok şaşırmıştım ama bir yandan da onunla konuştuğum için mutluydum. En başından beri onun ilgisini çekmek için bu bloğu açmıştım. Kızlar masasındaki konuşmalardan onun avengers hayranı olduğunu öğrenmiştim.

Onun Peter olduğunu anlamam zor olmadı. Blog açmak için seçtiğim site de sana mesaj yazan kişilerin numarasını ve numaranın kime ait olduğunu görebiliyorsun ama kendin mesaj yazdığında karşıdakinin numarasını göremiyorsun. Bu yüzden bu siteyi seçmiştim.

Peter'ın telefonumu hackleyebilecek olması beni bayağı şaşırtmıştı. Onun zeki olduğunu biliyordum ama bu kadarını hiç beklememiştim. Tabii ben hacklemeden onun kim olduğunu bulmuştum.

Daha sonra sıkılmaya başladım. Peter aktif değildi. Bende onun yazmasını beklerken gelen mesajlara bakma kararı aldım.

-Peter Pov-

Binaların arasında sallanırken arkamda bir roket sesi duydum ve hızla bir çatıya konarak arkamı döndüm ve donup kaldım. Karşımda Demir Adam yani Tony Stark duruyordu!

OH MY WEBS (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin