"Hey, Benjamin." diyerek içeri girdi annem. Yatakta doğruldum ve ona merakla baktım. "Seninle eve geliş saatleri hakkında konuşmalıyız."
"Peki." dedim ve yatakta oturması için yer açtım. Annem yanıma oturdu.
"Şimdi, okula gidiş-geliş uzun sürecek biliyorum. Ona göre sana süre tanıyacağım ama eğer istersen yakın bir okula geçebilirsin." dedi annem ve hemen reddettim. "Pekala, okuldan direkt eve gelmeni istiyorum. Pazar günü arkadaşlarınla buluşabilirsin. Okuldan sonra da buluşmak için en fazla bir saat veririm onda da bana haber vereceksin. Anlaşıldı mı?"
"E-evet." dedim yere bakarak.
"Pekala, bu kadar." dedi annem ve ayağa kalkıp odadan çıkmadan bana döndü. "İyi geceler Benjamin."
"İyi geceler."
Annem sürekli bana Benjamin derdi. Ama ben bu isimden nefret ediyorum. Bu yüzden sürekli Peter'ı kullanıyorum. Hatta liseye geçtiğimden beri sadece Peter olarak biliniyorum.
-Bir haftanın özeti-
Peter okula gidip gelmek dışında hiçbir şey yapmadı. Buna örümcekçilik dahil.
-Tony Stark-
Tam bir haftadır Örümcek Adam ortalıkta yok. Ne olmuş olabilir ki? Ya kötü ellere düştüyse? Ya yaralandıysa? En son zaten yaralanmıştı! Ah, hayır. O bir öncekiydi. Tanrım, bu çocuğa ne oldu?
"Hey, Tony! Ne düşünüyorsun?" diye sordu Rahibe Teresa.
"Şu Örümcek Çocuk var ya onu."
"Örümceklerin Adamı mı? O çocuk günlerdir nerede?" dedi odaya dalan Thor.
"Aman kime ne ki?" dedi Loki uzandığı koltuktan.
"Onu bulmalıyız biliyorsun değil mi?" dedi Natasha.
"Biliyorum. Ama nerede olabilir ki?" diye söylendim. Herkes göz devirdi.
"Çocuğun kostümünü hacklemen gerektiğini ben bile biliyorum." dedi Clint.
"Çaktırmayın onun zihnine girip ben söyledim." dedi Wanda ve salonda kahkaha sesleri yükselmeye başladı.
Hızlıca laboratuvara indim ve Jarvis'e komut vererek çocuğun yerini öğrendim. Mark-26 zırhını alarak binadan ayrıldım. Çocuğun Queens'te ne işi vardı?
-Queens-
Evin önünde durdum ve kapıyı çaldım. Çocuğun kimliğini öğreneceğimi biliyorum ama sorun olmaz herhalde değil mi?
Kapıda beklerken kapıyı açan kişiyi görünce şok üstüne şok yaşadım. Bu kadın yaşıyor muydu ya?
Bölüm sonu.
Bölüm bitti çünkü burada bitmesi çok daha eğlenceli(bana göre)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OH MY WEBS (texting)
HumorOkulda herkesin konuştuğu bir blog internet sitesi vardır ve Peter da bu siteyi merak edip bakarken Avengers ve Örümcek Adam hakkında bir blog bulur ve hesabın sahibi ile konuşmak ister. Bu konuşmadan sonra ikisi arasında bir arkadaşlık kurulur. İki...