13. bölüm "mide bulantısi"🤢

308 9 0
                                    

Sabah uyandım ve kendimi halsiz hissediyordum .

Boran kalktı "Aşkım günaydın "

"Günaydın " dedim baygın baygın

"Sen iyisisin böyle  yapmazdın bu vakte kadar."

"Halsiz hissediyorum "

Elini anlıma koydu "Aşkım üşütürsün yanıyorsun çek şu battaniyeyei "

"Üşuyorum" derken midem bulandı ve hızla kalktım banyoya Koştum.

Oda rakamdan geldi ve saçlarımı tuttu ben iyice kusunca kalktım ve sifonu bastım.

Ağzımı iyide yıkadım ve Elimi yüzümüde  yıkadım

"Aşkım gel hastaneye gidelim dahada fenalaşarak." Başımı salladım .

Konuşacak gücüm yoktu .

Üzerime bir şort takımı giydirdi kendide giyindi hasan abiye mesaj attı ve arabaya bindik hastaneye gittik.

Bir kaç test yaptılar.

Yaklaşık 30 dk sonra doktor içeriye girdi ve kağıdı açtı "Evet bira üşütmüşsun ve tebrikler hamilesiniz."

"Hamilemiiiz" dedi boran ve bayıldı .

Eğildim ve telefonunu aldım o sirda hemşir geldi ve borana sarim taktı o şu an yaþıyordu diyerleeine haber verdim .

Onlarda geldi ve onlarda söyledim boran ayılınca " Aşkım gel" dedi boğuk sesiyle kollarını iki yana açtı gidip sarıldım .

O sırada bir fotoğraf çekme sesi geldi.

Fazla takmadım hastaneden çıkış yaptık ve eve geldik

"Aşkım ben annemgile haber vereyim"

"Gidince sürpriz olsun"

"Tamam şimdi sahil vaktiii"

"Hemen üstümü değiştireyim "

Akşama kadar doyasıya eğlendik yarın akşam yola çıkacaktık o yüzden erkenden osalara dağıldık.

Gece 2 gibi egemen abim geldi ve salona çağırdı "noldu yaa gece gece"

"Oda düzenini hatırlıyorsunuz dimi"

"Evet " dedik oda düzeni şöyleydi 3 katlı bir villa olduğu için alt katında kimse kalmıyordu 2 . Katta boran ve benim odam birde hasan abi ve yengemin vardı .

3. Katta Azad abim ve rojda birde egemen abim kalıyordu.

"Bakin saat 12 gibi bir tırmanma sesi duydum sonra kesme sesi gibi birşey pencereden arka bahçeye baktım ama karanlıkta kimse yoktu."

Dedi egemen abim boranda "saçmalama yaa gece gece"

"Saçmalamıyor bizde duyduk ama fazla takmadan uyuduk tabi sizin oda ön bahçeye dönük bizimkiler arka bahçeye "

Dedi Azad abim

"Yan komşu olmasın belki birşey kopardı olabilir "

"Olabilir neyse şimdilik hep birlikte bizim odada yatalım en büyük oda bizim hem güvenlid3 oluer kimse birşeyini unutmasın "
Dedi boran

"Tamam dedik ve hep birlikte bizim odaya geçtik .

Gece 4 gibi uyandım benim sırtım diyerlerine dönük duruyordu borana sarılmıştım biri kalkmış ayaklarını sürüyerek evde geziniyordu ama ben bundan nefret ediyordum herkesle söylemiştim boranda sesler yüzünden uyanmıştı herhalde

"Aşkım " dedim kısık bir ses ile

"Şş ne oldu "

"Bak egemen abim kalkmış ayaklarını sürüyerek yürüyor ben gıcık olayım diye "

"Ben burdayım " dedi abim  arkamı döndüm herkes burdaydı .

"Eee kim yapıyo bu sesi "
Korkuyordum ağlamaya başladım .

"Şş ağlama güzel bebeğim sakın ol ve dua et "

"Aşkım gidelim kalkın gidelim bu evden" dedim

"Sakin ol delal birşey yok sen hasan abine güven " dedi

Başımı kaldırıp baktığımda benim terliğin yoktu .

Daha çok ağlamaya başlamıştım.

"Sakin ol delal bak bildiğin bütün duaları oku " dedi Azad abim

Sessiz bir ortam oluşmuştu ben bildiğin tüm duaları okuyordum.

Sabah ezanı okununca sesler kesildi dışarıya baktığımızda terliklerimi merdivenin başındaydı

Hep birlikte anlaşıp valizleri hazırladık ve kahvaltı edip evden çıkmaya yöneldik terliklerimi kimse dokunmadı orada öylece duruyordu kapıdan ilk ben çıktım ve gördüğüm şeyle çığlığı bastım "aaaaaaa borannn!"

Kapının önünde bıçak ve bir poşet vardı ev sahibini aradılar ve poliside ev sahibine herkesi anlatık ve biz oradan ayrıldık şimdi ise biyolojik ailemin yanına gidiyordum.



Nasıldı

Biz hamileyizzz

mardin gelini ( gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin