11 Ayın Sultanı RAMAZAN

526 48 9
                                    

Rabbimin bahşettiği bu 11 ayın sultanı olan Ramazan ayında açılan avuçların duaları, dillerden dökülen tövbelerin gerçekliği, kalplerimizi saran şükrün nimeti sizinle birlikte olsun.

Selamün Aleyküm,

5 ay gibi uzun bir aradan sonra yazmak benim içinde bir deneyim olacak. Öncelikle oruç tutanların orucunu iftar için okunan akşam ezanı ile birlikte sonlandırmalarını, ezan okunur okunmaz namaz kılan Allah'ın kullarının namazının kabul olmasını, günün sıcaklığında alnında ter olup boğazında kuruluk olan insanlara dayanma gücü dilerim. Rabb'im yar ve yardımcınız olsun Müslüman kardeşlerim.

Takvimin 08.07.2015'i gösterdiği bu hayırlı günde hiç üşenmedim bilgisayarın başına geçtim ve size yazma güzelliğini göstermek istedim. Birçok kişiden gelen mesajı elimden geldiğince cevap verdim. Aranızda sormak istediğiniz veya merak ettiğiniz, çözüm bulmak istediğiniz durumda her zaman desteğiniz olurum. Ama unutmayın ki benden büyük ALLAH var. Tek önünde diz çökeceğiniz, ondan çözüm bulması için yalvaracağınız kişi Rabb olmalı.

Bu özel bölümü Nazım Hikmet'in KADIN adlı şiiriyle bitircem.

Kimi der ki kadın

Uzun bir kış gecelerinde yatmak içindir.

Kimi der ki kadın

Yeşil bir harman yerinde

Dokuz zilli köçek için oynatmak içindir.

Kimi der ki ayalimdir,

Boynumda taşıdığım vebalimdir.

Kimi der ki hamur yoğuran.

Kimi der ki çocuk doğuran.

Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek ,ne ayal, ne vebal.

O benim kollarım, bacaklarım, başımdır.

Yavrum, annem, karım, kız kardeşim,

Hayat arkadaşımdır.

Şimdiden günaydın güzel Rabbîmin güzel kulları.

B

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Erkeğin Ağzından KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin