Erkekler kadınlara muhtaçtır.

4K 139 66
                                    

Selamün Aleyküm,

Kadınlar, öncelikle hikayenin adını neden BİR ERKEĞİN AĞZINDAN KADIN koydun demeyin. Cidden hiçbir fikrim yok. Sadece koydum o kadar!

Kadınlar, bu dünyada erkeklerin olmazsa olmazıdır. Her şey bakımından. En güzel sevgiyi kadından görürüz. İlgiyi, şevkati, aşkı her şey kadınlara aittir. Zaten bizi doğuran bir kadın değil midir? Kadınlar, çok narin varlıklardır. Örneğin; ilkokula başlayan çocuğu için ağlaya bilir. ''Benim oğlum büyümüşte okula gidiyormuş.'' Diyebilir. Veya sevgilisinden yeni ayrılmış kız, gerçekten sevdiği için ağlayabilir. Gözyaşı dökebilir. Günlerce evden çıkmaya da bilir. Bu ne kadar anlamlandırmasam da, yapabilirler.

Kadınlar tam bir karmaşadır aslında.

Sorun olduğu kadar çözümdür de. Sevgi olduğu kadar nefrettir de. Kadınlar bu hayatta olmazsa olmazdır. Zaten onun için Adem babamıza, Havva annemiz gönderilmemiş midir.?

Erkekler kadınlara muhtaçtır.

Kadınlar olmadan erkekler bir hiçtir.

Kadınlar tamamlayıcı unsurdur.

Kadın kelimesi, erkeğin yanına yakışan sıfattır.

Kadınlar bu dünyayı güzel kılan insanlardır.

En güzel kadında, Anne diyebileceğimiz kadındır. İşte o kadın başımızın tacıdır. 

Kalbimde Saklı Tuttuklarım diye bir kitap yazıyorum. Profilimde bulabilirsiniz. Destek olacağınızı düşünüyorum. 

Bir Erkeğin Ağzından KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin