Düğün

989 62 19
                                    

Selamün Aleyküm

Uzun süredir yoktum affola. Nerelerdeydim derseniz, bilirsiniz 15 tatile girdik ve ailemle kısa süreliğine şehir dışına çıkmak zorunda kaldım. Ablam evlendi bu ara da, haberiniz olsun.

Sanırım yaşım hakkında bir pot kırdım, ama hala kesin bir tahmin söyleyebilir misiniz?

Bunu boşverelim şimdi, bugün asıl konumuz DÜĞÜN olsun.

Bildiğiniz üzere, Hz. Muhammed (SAV) asla düğüne gitmezmiş, çünkü düğünlerde dedikodu, içki gibi birçok kötü alışkanlıkların kullanıldığı bir zaman dilimi olduğu için gitmeyi de tasrif etmezmiş. Hatta bir gün birinin düğününe gideceğini söylediği gün bile uyuya kalmış. Allah ne kadar da büyük. Bunu üzerine ben de sırf bu alışkanlıkları görmek için ablamın düğününe gittim. Zaten gitmezsem de olmazdı.

Gerçekten de acayip fazla dedikodu yapıldığını söyleyebilirim. Hatta sorun şu ki, erkekler bile dedikodu yapıyordu. İçki içilmedi ama bir grup genç erkeklerin toplandığı bir bölüm vardı. Hepsinin elinde bir tane sigara. Bu arada siz sigara içiyor musunuz?

Ben içmiyorum.

Neyse demek istediğim şu ki, en azından siz kızlar- kadınlar düğüne gittiğinizde dedikodu, içki, sigara içmeyin.

Çünkü bu size yakışacak bir durum değil.

Diğer bölümde görüşmek üzere.

Bir Erkeğin Ağzından KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin