Selamün Aleyküm,
Bu bölümde bir de kadınlara dini açıdan bakalım istedim. Normalde Google’de fazla araştırma yapmam ama şuan bu kuralı bozmuş bulunmaktayım. Her Müslüman kardeşimizin bildiği üzere kadınların dindeki yeri çok ayrıdır. Zaten bir önceki bölümde bunu görmüşsünüzdür.
Araştırmalarım sonucu bir yazarın şu konuşmasını buldum, ‘’Ne zaman bir fuara gitsem, bacaklarını açıp son model arabaların üstüne oturmuş mini etekli mankenleri görsem içim kalkıyor, midem bulanıyor. Ve şaşıyorum: İyi kötü birer kişilikleri olan bu kadınlar, orada öylece durup o arabaların birer aksesuarı gibi pazarlanmayı nasıl içlerine sindiriyorlar? Hem, kadın cinsini bu kadar aşağılatan o kadınlara karşı, hem de onları oraya oturtup müşteriyi kandırarak mal satmaya çalışanlara karşı öfke doluyor içim. ‘’
İlk önce bana ne düşündüğünüzü söyleyin.
Ben mi ne düşünüyorum: Evet, biz erkekler bir fuara gidip de bir motorun üzerinde, bedeninin %85-90’ı açık bir kadın görsek içimiz kalkar. Zaten dememiş miydim, kadın tamamlayıcı unsurdur diye.
Dinimiz ne olursa olsun, İslam, Hristiyanlık, Hinduizm, Budizm, Aninizm, Ateist, Yahudilik gibi birçok din bulunur dünyada. Hepsinde de erkeklerin çoğu kadınlara bir eğlence, ihtiyaç, aksesuar gibi bakıyor. Bu hala devam ediyor.
Bilmiyorlar ki, İslam da kadınların sultan olduğunu. Dinimizde erkeğe birçok mesuliyet yüklenmiştir. Erkek kadının karnını doyurur. Erkek kadının giyiminden sorumludur. Erkek, kadına ısınacak bir yer bulur. İşte demek istediğim, dinimizde kadınlara bu kadar önem veriyorken, benim cinsiyetimi temsil eden bazı erkekler buna nasıl karşı gelebilir ki?
Son sözüm ise, KADINLAR SULTANDIR!
En güzelini, en iyisini hak eden varlıklardır. Kadınlar dinimizde, bizden bir üst rütbeye sahiptirler.