Pearl, kendini durdurmaya çalıştı. Fakat hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu
Kralın oğlu prens Alexander kralliyetin ön kapısından girdi. Herkes büyük bir sevinçle prensi karşıladı.
Pearl, alkış seslerini duyunca seslere odaklandı, tam ne olduğuna bakmaya gidecekti ki kutlamadaki görevinden atıldığını hatırlayınca vazgeçti.
Pearl, birkaç saat bahçenin karanlık köşesinde oturdu. Bir süre sonra canı sıkıldığı için şarkı söylemeye başladı.
Birkaç dakika sonra balo bitti, Prens Alexander, odasının balkonuna gitti ve bahçeye bakmaya başladı. Bir şarkı sesleri duyunca söyleyen kişiyi bahçede görmeye çalıştı fakat Pearl, karanlık bir köşede olduğu için görülemiyordu.
Prens Alexander bahçeye indi. Dikkatlice her tarafa baktı. Şarkı sözlerini duyunca, sese doğru kulak verdi.
Biraz karanlık taraflara doğru ilerledi, şarkının sesi daha çok gelmeye başlayınca, ilerlemeye devam etti ve sonra Pearl'ı buldu.
Fakat Pearl, ağlayarak söylediği için etrafına bakmıyordu ve Alexander'ı görmedi.
Alexander şarkının nakarat kısmında Pearl'e eşlik etti. Prens Alexander, Pearl'ın sesine bayılmıştı fakat belli etmiyordu.
Pearl eşlik ettiğini duyuca Prens Alexander'a baktı. Prens Alexander, Pearl'ın ona baktığını görünce içinden şunları geçirdi:
"Gerçekten büyüleyici bir kız, gözleri... Bir ay gibi parlıyor"
Şarkıyı bitirdikten sonra Prens Alexander Pearl'a "neden ağlıyorsunuz hanımefendi?" Diye sordu"
Pearl, bir süre sustu. Sonra konuştu: "S-Sensin, Prens Alexander sensin, sayın prens, özür dilerim, sizi oyalamak istemedim, ama sadece önemsiz şeyler, sadece biraz canım sıkkın" dedi
Prens Alexander Pearl'ın elini tuttu ve ekledi: "Lütfen, bana herşeyi anlatabilirsiniz, sorunlar çözümlerini bulunca yok olurlar" dedi
Pearl, eline baktığında Prens Alexander bir anda elini çekti: "Afedersiniz... Kötü birşey yapmak istemedim. Sadece sizinle tanışmak isterim, eğer isterseniz" dedi

ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baloda Sen Ve Ben
RomancePearl, Sunshine krallığında gece nöbeti yapan genç bir gardiyandı. Birkaç gün sonra kralın oğlu Alexander Sunhine krallığına gelir. Pearl ve Alexander bakalım bundan sonra neler yaşayacaklar?