Prens Alexander emin değildi. Bu yüzden bu olayı babası Kral Charles White'a anlattı.
Prens Alexander babasına olayları anlatırken gizlice annesi Kraliçe Madame Briella onları dinliyordu.
Kraliçe Madame Briella bir anda bağırmaya başladı:
"NE!? OLAMAZ, BÖYLE BİR ŞEY OLAMAZ. BEN KRALLİYETİN HERHANGİ BİR GARDİYANIYLA AKRABA OLAMAM! OLSAM BİLE BUNU KABUL ETMEM!"
Kral bunu duyunca Kraliçe Madame Briella'ya öfkeli bir şekilde bağırmaya başladı.
Kraliçe Madame Briella Kral Charles White'ın ona bağırdığını duyunca kaçmaya başladı.
Kraliçe Madame Briella koridorda kaçarken bir anda Prens Alexander Kraliçe Madame Briella'yı yakaladı.
Kral Charles White oraya geldiğinde Prens Alexander, Kraliçe Madame Briella'yı bıraktı ve Kral ve Kraliçe orda kaldı.
Prens Alexander panikten ne yapacağını bilemeyince Pearl'ın odasına gitti
Prens Alexander kapıyı panikle çaldığı için Pearl anî bir şekilde kapıyı açtı. Prens Alexander'ı panik içinde görünce ne olduğunu sordu. Prens Alexander cevap vermeden odaya girdi.
Pearl yere düştü, Prens Alexander Pearl'ı yerden kaldırıp "İyi misin? Bir şeyin var mı? Özür dilerim" dedi.
Pearl kapıyı kilitledi ve Prens Alexander ile birlikte balkona gittiler.
Pearl, Prens Alexander'a sordu:
"Bana ne olduğunu çabuk anlat" dedi.
Prens Alexander olayları anlattı. Bir süre sonra Kraliçe kapıya dayandı.
Kraliçe Madame Briella kapıyı açtı Prens Alexander ve Pearl hemen salona gittiler.
Kraliçe Madame Briella, Pearl'a el kaldırmaya çalıştı. Ama Prens Alexander White, Pearl'ın önüne geçip onu korudu.
Kraliçe Madame Briella şunları söyledi:
"YAZIKLAR OLSUN! BİR TANE GARDİYAN İÇİN ANNENE EL KALDIRIYORSUN HA?! YAZIKLAR OLSUN SANA! BEN GİDİYORUM, NE YAPARSAN YAP!"
Dedikten sonra odadan çıkıp gitti. Pearl, Prens Alexander'a dönüp:
"Ş-Şey, beni koruduğun için teşekkür ederim. Sana bir teşekkür borçluyum. İstediğini yaparım." Dedi.
Prens Alexander:
"2 gün boyunca baloya geliceksin. İtiraz etmek yok, ne istersen yaparım demiştin. Şimdi, herkes görevine"
Dedi ve Pearl'a bir balo davetiyesi verdi. Pearl, sadece sustu. Çünkü itiraz edemezdi. Prens Alexander odadan çıkarken: "yarın saat 18.00 da balo, unutma" diyip gülümsedi.
Pearl, Prens Alexander odadan gittikten sonra kapıyı kapattı ve yatağına yattı. Baloda giyecek bir elbisesi yoktu. Mecburen koridor nöbeti kıyafetleriyle gitmek zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baloda Sen Ve Ben
RomancePearl, Sunshine krallığında gece nöbeti yapan genç bir gardiyandı. Birkaç gün sonra kralın oğlu Alexander Sunhine krallığına gelir. Pearl ve Alexander bakalım bundan sonra neler yaşayacaklar?