Pearl, sabah uyandı. Baloda giyecek hiçbir elbisesi olmamasına rağmen dolabına baktı.
Ama dolabından nöbet kıyafeti dışında hiç bir elbisesi yoktu. Bu hâlde baloya gideceği için çok utanmıştı.
Prens Alexander, Pearl'ın kapısını yavaşça tıklattı. Pearl kapıyı açtığı zaman:
"Pearl, benimle kraliyetin havuzuna gelir misin? Tabii, müsaitsen" dedi.
Pearl, heyecanlı bir şekilde "Ne demek! Tabiki de hemen gelirim" dedi
Daha sonra ikisi de bahçeye gittiler. Prens Alexander, Pearl'a
"İzninle, benim su içmem gerekiyor"
Dedi ve oradan ayrıldı.Pearl havuzun orada tek başına kaldı.
Pearl havuzun arkasından bir ses duydu. Pearl tam arkasını döndüğünde Kraliçe Madame Briella, Pearl'ı havuza itti. Pearl, en son küçükken yüzmeyi bildiği için şimdi bilmiyordu ve havuzda boğulmak üzereydi.Prens Alexander, mutfağın camından Pearl'ı gördü ve bardağı yere fırlatıp hemen bahçeye koştu. Bardak kırılmıştı, ama önemli değildi. Prens Alexander bahçeye gider gitmez havuza atladı. Pearl'ı kucağına alıp havuzun dışına çıkarttı.
Pearl, sudan çıkınca sürekli öksürmeye başladı. Prens Alexander, Pearl'ı kendi odasına götürdü çünkü Pearl'ın anahtarı odasının içinde kalmıştı
Pearl, bir süre sonra kendine geldi ve Prens Alexander'a sordu:
"Ne oldu? Ben nerdeyim?"
"Panik yapma, benim odamdasın. Senin odanın anahtarı içerde kaldığı için seni benim odama getirdim."
Pearl, bir anda panik oldu. Çünkü Prens Alexander'ın odasındaydı ve kendini rahatsız hissediyordu. Sadece yatakta uzanıyordu. Prens Alexander, Pearl'ın sakinleşmesi için ona su getirdi.
Ve Pearl'a sordu:"Pearl, iyi misin?"
Pearl iyi olduğunu söyledi. Pearl daha sonra odadan teşekkür edip çıktı ve saat 17.30 olmuştu. Baloya tam yarım saat kalmıştı. Pearl'ın kıyafeti ıslanmıştı ama odasına gittiğinde saç kurutma makinesi ile elbisesini birazcık kurutabildi.
Saat tam 18.00 oldu. Pearl balo salonuna gitti. Gardiyan kıyafetleriyle olduğu için o hâldeyken baloya gittiği için utanmıştı.
Prens Alexander, Pearl'ı görünce onun yanına gitti. Ve dedi ki:
"Pearl, hoşgeldin, çok güzel olmuşsun"
"Teşekkür ederim,"
"Benimle dans eder misin?"
Pearl, çok heyecanlanmıştı ve kabul etti
Prens Alexander ve Pearl dans etti. Ardından şef Paul, Pearl ve Prens Alexander'a bir içecek getirdi.
Prens Alexander bir anda fenalaşmaya başladı ve daha sonra bayıldı.
Pearl bir anda koşup Prens Alexander'ı sırtına aldı ve hemen Sunshine Krallığı'nın sağlık merkezine götürdü.
Doktor, bunun bir zehirlenme olduğunu söyledi. Doktor ve Pearl, kameralara baktılar ve şef Paul'un, Prens Alexander'ın içeceğine zehir koyduğunu gördüler.
Pearl bunu görünce çok şaşırdı. Prens Alexander'ın 3 gün boyunca hastanede kalması gerekiyordu. Pearl, 3 gün boyunca hastanede Prens Alexander'ın yanında uyumadan durdu. 3. Günün sabahı, Pearl uyuya kaldı.
Prens Alexander, Pearl'ın onun için günlerce beklediğini görünce, Pearl'ın ona gerçekten değer verdiğini anlamıştı.
Pearl bir anda kalktı. Prens Alexander'ın iyileştiğini görünce çok mutlu olmuştu. Prens Alexander'ı sırtına alıp onun odasına götürdü.
Prens Alexander, Pearl'ın sırtındayken tekrar uyuya kalmıştı
Pearl, Prens Alexander'ı yatağına bıraktı. Yatağının yanına da Prens Alexander'ın ilaçlarını, ve ilaçlarının yanına da küçük bir not bırakmıştı.
Sabah olduğunda Prens Alexander, notu buldu ve okumaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baloda Sen Ve Ben
RomancePearl, Sunshine krallığında gece nöbeti yapan genç bir gardiyandı. Birkaç gün sonra kralın oğlu Alexander Sunhine krallığına gelir. Pearl ve Alexander bakalım bundan sonra neler yaşayacaklar?