Pearl kapıyı açmamıştı. Kapıyı açmak yerine Prens Alexander'a yaptığı onu çizdiği karakalem çizimini kapının altından gönderdi.
Sabah olunca Prens Alexander uyandı. Üstünü giydikten sonra kapının altındaki kağıdı gördü. Gidip resmi aldı ve incelemeye başladı.
Kağıdın arkasında Pearl'ın imzası vardı. Prens Alexander hemen o imzayı tanıdı. Çünkü Pearl ile tanıştıkları gün Pearl ile birbirlerinin kollarına küçük bir şekilde imzalarını atmışlardı.
Prens Alexander çok beğenmişti. Pearl her zamanki gibi koridorda nöbetini yapıyordu. Prens Alexander Pearl'ın yanına gitti ve şunu söyledi: "Pearl, temizlikçimiz bayan Christina seni bahçeye çağırıyor" dedi.
Ardından Pearl bahçeye gitti. Arkasından Prens Alexander da geldi. Pearl bahçede kimsenin olmadığını görünce kandırıldığını anladı. Daha sonra Prens Alexander'a : "Neden beni boşu boşuna çağırdın?" Diye sordu.
Prens Alexander elindeki resmi göstererek: "bunu sen mi çizdin?" Dedi
Pearl cevap olarak: "evet, resim çizmeyi çok severim. Seni çizmek istedim, beğenmedin mi?" Diye sordu.
Prens Alexander: "Daha önce beni hiç kimse çizmemişti, teşekkür ederim. Çok düşüncelisin, bunu her zaman saklayacağım" diyip sarıldı.
Pearl çok mutlu olmuştu ama belli etmek istemedi ve sadece sarılmaya devam etti.
Pearl günlüğüne o gün şunları yazdı: "sevgili günlük bu gün Prens Alexander çizdiğim resmi gördü. Çok beğendiğini söyledi. Daha önce onu hiç kimse çizmemiş. Benim çizdiğimi imzamdan anlamış. Çok iyi biri. Bana teşekkür edip sarıldı. O an kalbim yerinden çıkacak gibi oldu ama belli etmedim, sadece yüzümüzde bir tebessüm vardı. O anı, hiç bir zaman unutmayacağım."
Ertesi gün Pearl ve Prens Alexander, kraliyet dolaplarının yanlarına giderler. Dolaplarında eşyaları vardır. Tam dolaplarını açacakları sırada anahtarlarını düşürürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baloda Sen Ve Ben
RomancePearl, Sunshine krallığında gece nöbeti yapan genç bir gardiyandı. Birkaç gün sonra kralın oğlu Alexander Sunhine krallığına gelir. Pearl ve Alexander bakalım bundan sonra neler yaşayacaklar?