Megumi yüzüne birkaç kez su çarpıp aynaya dönmüştü. Gerginlikten ölecek gibi hissediyordu.
Yuuji numarasına yazıp konuşmak istediğini söylediğinde direkt kabul etmişti, zaten konuşacaklardı bu konuyu fırsat ayağına gelmişti ve kabul etmeliydi. En azından o an için böyle düşünüyordu.
Kendine biraz daha zaman tanınmalıydı belki de. Kalbi rahatsız edici bir ritim tutturmuş, göğsüne bir ağırlık çökmüştü alabileceği olumsuz tepkiyi düşününce. Yuuji'yi kaybetmek istemiyordu, kaybedecekse de olumlu tarafından bakarsa fazla bağlanmamış olacaktı.
Ellerini tişörtüne silerek telefonunu çıkarmıştı. Zil çalalı 20 dakika oluyordu ve Megumi 20 dakikadır üçüncü katın tuvaletinde sakinleşmeyi ve okulun boşalmasını bekliyordu.
Üçüncü katta koridorun sonundaki sınıfta buluşacaklardı çünkü yapılan kurslar ilk iki kattaydı ve üçüncü kat tamamen boş oluyordu.
Yüzündeki kurumak üzere olan su damlalarını da bir kat silmişti eliyle, dört senedir tuvalette peçeteyi sadece müfettiş geleceği zaman görüyordu alışmıştı artık.
Yavaş adımlarla koridorun sonuna ilerlemiş birkaç saniye eli kapının kolunda beklemişti. Derin bir nefes alıp içeri girdiğinde Yuuji birkaç saniye ona bakmamıştı. Megumi seslenmeyi düşünürken Yuuji kaldırmıştı kafasını yerden.
Yuuji'nin gözlerinde anlayamadığı bir bakış vardı. Zaten tahmin etmiyor muydu ona yazanın Megumi olduğunu?
Megumi kapıyı çekip Yuuji'nin oturduğu sıraya ilerlemişti. Yanına oturduğunda Yuuji'nin bir şey demesini bekliyordu.
Çocuk bir şey demeyince kendisinin konuya girmesi gerektiğini düşünmüştü "Yuuji-"
Yuuji elini kaldırarak onu susturmuştu "Lütfen bana birkaç dakika ver."
"Pekala."
Megumi derin bir nefes vermişti. Konuşmalarının iyi sonuçlanacağına olan küçük umudu da sönüp gitmek üzereydi.
Yuuji'yse tahmin ettiği ama olmasını en istemediği şeyle yüzleşmenin karışıklığın yaşıyordu. Ona sürekli tacizci imalarında bulunan, bir şey yapmamasına rağmen sürekli aynı şeyleri tekrar ederek onu suçlayan kişi Megumi olamazdı. Olmamalıydı.
İkilinin konuşmalarındaki benzerlik bu düşüncesini kuvvetlendirmişti tabii çok şaşıramazdı ama ne kadar üzerinde durmasa da söyledikleri ağrına gitmişti.
Megumi kendisine ilk yazdığında-anonim olarak tabii- dışarıdan bir insanın konuşabileceği şekilde konuşmuştu belki de. Herkesin gözünde öyle bir izlenimi olabilirdi Yuuji'nin, bunu önemsemiyordu ama o Megumi'nin gözünde o alışıldık Yuuji İtadori olmak istemiyordu.
Herkesi sineye çekebilirdi bu konuda ama Megumi onun için herkes değildi ve Megumi'nin gözünde özel olmak istiyordu, herkesin düşündüğü gibi değil.
"Kim taciz etmiş kardeşini?"
Yuuji'nin vurguladığı kelimelerle sıkıntılı bir nefes almıştı Megumi "Akemi, Kugusaki."
Yuuji işte bu sefer şaşırmıştı "Siz o yüzden..."
Cümlesini devam ettiremeyince Megumi başıyla onaylamıştı onu "Evet o yüzden kavga ettik."
"Pekala. Neden başta bana söylemedin? Nasıl imalar yaptın, hoşuma gidiyor gibi mi görünüyordu?"
Yuuji'nin sesi biraz yükselmişti, aldırış etmemeye çalışmıştı Megumi. Söyledikleri alelade şeyler değildi çünkü "Ben," kısa bir duraksama yaşamıştı "Senin bildiğini ve Akemi'yi koruduğunu falan sanmıştım."
"Ben öyle birisi miyim?" Yuuji'nin sesindeki hafif kırgınlık çok net hissettirmişti kendini Megumi'ye, elini Yuuji'nin omzuna koymuştu "Seni tanımıyordum. Herkes sizi nasıl görüyor sanıyorsun. Çete falan ya hani. Neden bu kadar şaşırıyorsun?"
Yuuji omzundaki ele bir bakış atıp yeniden bakışlarını Megumi'nin gözlerine çıkarmıştı "Sen herkes misin benim için?"
Megumi ne diyeceğini bilememişti bu cümleye karşı. Yuuji omzundaki eli kavrayıp Megumi'nin kucağına koymuştu "Akemi'nin yalanları... Senin yalanların... Akemi kaç senelik arkadaşım. Hele sen, sen apayrı bir şeysin. Neden? Neden bana söylemedin?"
"Çünkü Akemi Maki ve Nobara'nın ilişkisini biliyor, yayarsa Maki'nin ailesi sıkıntı yaratır. Bunu yapamazdım arkadaşıma."
"İzin vermezdim."
"Bu sakinliğin beni korkutuyor."
Yuuji bir süre sessiz kalmış, kucağında birleştirdiği ellerini izlemişti. Biraz Megumi'ye doğru kayıp başını omzuna gömmüştü "Kafam çok karışık."
Megumi çocuğun çenesine değen saçlarıyla nefesini tutmuştu, Yuuji kafasını yana çevirip boynuna yerleştiğinde Megumi elini yeni boyanmış saçlara atmıştı.
Ne kadar süre olduğunu bilmiyordu Yuuji ama saçlarındaki el kesinlikle onu uyutmak üzereydi "Yalandan ve iftiradan nefret ederim."
"Biliyorum adalet sağlayıcısı gibi bir şeyler değilim ama böyle şeylere hep müdahale etmeye çalıştım, şimdi içine düştüğüm duruma bak. Yok sen alt sınıflardan bir kızdan hoşlanıyormuşsun da Akemi'yle bu yüzden kavga etmişsiniz. Elimde kalacak..."
Megumi diğer elini de saçlarına çıkardığında sarılıyorlardı artık. Megumi bunu beklememişti, Yuuji'nin kendisine bağırmasını bir şey dinlemeden çıkıp gitmesini bile beklemişti ama böyle olacağını düşünmemişti.
Yuuji kafasını geri çekmişti, şimdi alttan Megumi'ye bakıyordu "Sana çok kırgınım."
Megumi'nin mutluluğu solmuştu hafiften "Özür dilerim... Böyle olsun istemedim, kaç gündür Akemi sorununu halledelim de sana anlatayım diye bekliyorum. Çünkü seni kaybetmek istemiyorum ben gerçekten-"
Lafı Yuuji'nin dudaklarının baskısıyla bölünmüştü, Yuuji ne zaman beline sardığını hatırlamadığı kollarından destek alarak kendini yukarı kaldırmıştı.
Megumi anlık şaşkınlığını atamadan Yuuji geri çekilmişti. Şimdiyse sadece alttan ona bakıyordu. Bir cevap istiyor gibiydi. Megumi, Yuuji'nin saçlarındaki ellerini yavaşça yanaklarına kadar çekmiş sağ eliyle hafifçe okşamıştı, bunu yaparkenki tek odağıysa Yuuji'nin dudaklarıydı.
Daha fazla beklemeyerek dudaklarını birleştirdiğinde Yuuji de bunu bekliyormuş gibi Megumi'nin belindeki ellerini sıkılaştırıp doğrulmaya çalışmıştı. Megumi de ona yardımcı olmaya çalışarak bir dizini sandalyede dikleştirmişti.
Yuuji'nin ellerini Megumi'nin belinde gezinirken Megumi de elinin birini çocuğun ensesine atmış kendine çekiyordu, diğer elini de göğsüne doğru indirirken nefes nefese kalmışlardı. Öpüşmelerinin hızından arada dişleri bile birbirine çarpıyordu.
Megumi Yuuji'nin alt dudağını sertçe ısırdığında çocuk inleyerek Megumi'yi kendine daha çok çekmeye çalışmıştı. Megumi ensesindeki saçları sertçe çekiştirince Yuuji kendini geri çekip soluklanmaya çalışmıştı.
Sınıfta yankılanan cızırtılı melodiyle farkına varabilmişlerdi oldukları yerin. Megumi boğazını temizleyerek geri çekilmişti.
"Okulu kapatacaklar. Çıkalım mı?"
_________
Slm
Dun bu saatlerde yazdim simdi kontrol edip atiyorum uyuyonuz mu KDKSKFKSKFKAKKD
Saglicakla kalin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smack that // itafushi
Fanfictionçete lideri yuuji ve arkadaşı için çeteye bulaşan megumi