⚠️⚠️açılma⚠️⚠️

147 10 95
                                    

⚠️: bu emojiyi koyduğum her bölüm basılsa o da öyle

Selam ! 😊 valla hiç uzatmak istemiyom  onda rusun gözünden davam edelim ...




///////——//////

Ame ayağa kalktı ama Türk karanlık olduğundan bir şey göremedi. Yatağımın yan tarafında bulunan koltuğa oturtmuştum onu ameye sırtı dönüktü. Ve ame sessizce arkasından yaklaşıp kollarını  beline sardı Türkün. Bende biraz daha Türkün dibine girdim.

Türk çırpınıyordu ama nafile...

En sonunda biraz rahatladı ve durdu

;(O süreç boyunca full bizi dövdü ...;(

Amenin  suratı kanayan çiziklerle doluydu benim is badenim. O durduğu zaman dudağımı araladım ama konuşçak cesareti bulamadım ...
En sonunda ame işe göz hareketleri ve biraz olsun mimiklerimizle anlaştık ve derin bir nefes alıp ...

🇺🇸🇷🇺: TüRKİYE SANA AŞIĞIZ !?!??,!?

.




.







.











.















.




















.


























Ve hayla ses yoktu ameye baktığımda o da bana korku dolu bir görüntü sergiliyordu. Ya kabul etmezse .

?

Olabilir miydi ? Kabul etmezse nolcaktı

?

Bizi çırpınarak bile bu kadar hırpalanmış yapıyorsa ... sinirliyken ?!


Düşünmek vaya yaşamak hiç istemiyorum!












Belki bir şans verebilirsin tam dicektim ki ?
...

🇹🇷: Belki hım ... (düşünme)  belki bir şans verebilirim














🇹🇷: ha?





















((((((( smut uyarısı )))))))))))
/türkinin gözünden/

   












   Bir anda ne olduğunu  anlamadım.
İkisi de aynanda üstüme atladılar

Rus beni tutup yatağa götürdü. Ame arkadan bir kutu ile geliyordu kutunun üstüne bakmaya çalışıyordum.

🇹🇷:🔞 yazan kutunun içinde ne var bilmiyorum ama emin olun ki bilmek bile istemiyorum.

Ame hızlandı ve yanıma geldi...

🇺🇸: Tatlım ~ emin ol ki sende seveceksin !?!?

Bunu dediğimde sorgulamam gerekirdi rus alkollü bir şeyler çıkardı ve birini seçmem gerektiğini yoksa neler olcanı bilmek bile istemeyeceğimi söylemişti.

Sana baktığımda (ametürk veya ruskey olacak belkide üçlü olacak ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin