Selaammmmm~~~~
Uzun bir aradan sonra yine nasılsınız ?
Çünkü... elimi sakatladım çok şanslı olduğum için tabii ki de !!!...
Bir yorum yazın awk canım sıkılıyor
İki size iyi okumalar !。。。- Eski olaylardan devam ke!-
Veee Türkiye ise onu ve ona yardım edenleri ülkeye almamayı seçmişti...Günümüzden devam (ame'nin gözünden)
Amk ben o zaman ona yardım etmiyordum küsmüş birbirimize kün besliyorduk beni neden ülkeye almıyor!! Belki onu küçük yaşta sütle zehirlemeye kalktığım için olabilir. Ama yinede müttefik olduğum bir ülke. Ve böyle müttefik olduğum bir ülkeyle istediğim gibi girip çıkamıyor. İçli dışlı olamıyorum. Nedeğğğğğpn awkkkkkk !
Ama onu kendime çekicek illa bir plan bulmalıyım. Yoksa o ayı kılıklıya gideceği çok belliydi. Nede olsa çocukluk arkadaşı ve birbirlerini benim Türkiye'yi tanımamdan daha iyi tanıyorlar. Amma şimdi Türkiye olmasa onada bakardım açıkçası. Kaslı,yakışıklı, uzun. Daha ne olsun ki?!
Ben ne diyorum böyle !!! O tatlı melek yüzlüm dururken o da neymiş ?!İç ses : Biliyorum Rusya'yı seviyorsun ve bunu kendine yediremiyorsun~
🇺🇸: Sus sen sana konuş diye bir emir geldiğini hatırlamıyorum !!!
İç ses : hadii sende seviyorsun biliyorum~!
🇺🇸: Gİİİİİİİ...T LAN ARTIK !!!
Diye bir anda bağırdım ve yine o mistik ötesi bakışlar üstümde. Hiç bozuntuya vermeden🇺🇸: Âaaaa.... Yetti bıktım usandım kendimi iyi hissetmiyorum ve şimdi ise evimden siktirip gidin lan sizi gidi orospular !!!
🇬🇧: AMERİKA bizimle bu şekilde konuşamazsın!!!!
🇫🇷: Katılıyorum Amerika bu şekilde olmaz bu davranışın çok kaba!!!
🇺🇸: o zaman nazikçe şöyleyim
NAZİKLER NAZİĞİ KRALİÇE HANIM SİZ DAHİL OLMAK ÜZERE Kİ EVİMDEN DERHAL GİTMEZSENİZ BEN SİZİ BAŞKA BİR ŞEKİLDE GÖNDERİCEM!!!! Ki buna sorumluluk kabul etmiyorum !...
Şimdi anladın mı beni kokarca gibi kokan parfüm şişesi.
🇫🇷: Ne. !?!?!?!?!?!?! Bir defa benim parfümlerim kadar güzel bir başka koku yok tamam mı ?Bunu dediği gibi saçından tuttum ve onu kapıya sürükledim kapıyı açıp dışarıya gırlattım geri dönerken bana lanetler saydırdığı çok belli bir ses düzeyinde bağırıyordu. Babama baktım ve benden sıyrılıp hemen annemin yanına koşarak onu kaldırdı. Ve kendi arabalarına doğru yürüdü ama yürürken de arada bir arkasına bakıp sinirli bakışlarıyla bana bakarken dudakları kıpırdaması üstüne bir yanda da söylendiğini anladım. Arkamı döndüm ve içerde sadice Kanada kalmıştı. Bir dakika lan nasıl hepsi ben görmeden çıktı diye düşünmeye zaman ayırmadım ve Kanada'nın yanındaki koltuğa oturdum.
🇨🇦: Abi ! İyi misin ? Bugün Biraz agresifsin!🇺🇸: Kanada sana bir sır verebilir miyim?
/devam edecek /
Bu kadar ne bekliyorsun ?
Hiç yazmamaktan iyidir hadi bayYorum yap lağğğn !!!!!!!😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana baktığımda (ametürk veya ruskey olacak belkide üçlü olacak )
Fiksi Ilmiah"Sana ilk baktığımda Düşündüm bu kız Bu kız benim olmalı Başkasının değil !" Belki sadice bir oyuncağım ~🇺🇸 " ay ışığı altına Bir gözü zümrüt yeşili Bir gözü gökyüzü mavisi Bu benim van k...