Regret and Resolution

396 11 3
                                    

AN: I have written a full English version after this version is over. Let me know how you liked it. Please comment as it really motivates to write. Kindly give your opinion on this episode. Thank you.

Next morning everyone was present at the dining table. Agha jaan and Bee jaan were totally heart broken. They were totally quite. Amaira brought Zainab in the dining table. Sarah seeing her got up from her place and left. Saleem Sahab had their head low but stayed seated. Agha Jaan was about to get up when Zainab sits near him on the floor and holds his knee while cryinhg. 

"Agha jaan, Please. Please Agha jaan! I am really sorry. I didn't cheat on Zain from the start. I was in relationship with Wahaj before marrying Zain. Agha Jaan, please mujhe maaf kar dein. Maine jaan bhuj kar Zain ko dhoka nahi diya tha. Maine use kabhi apna shuhar nahi mana tha. Mujhe yeh tha ke woh mujhe talaq dey dega to main Wahaj sa shadi kar lungi. Main do din pehle Wahaj ki sachai ke baad usse saray rishte tod diye tha. Mujhe agar thoda sa bhi ilm hota ke usne mujhe milne ke liye is liye bulaya tha ke woh Zain ko par hamla karay ga toh main kabhi na jati. Agha jaan mujh per yaqeen karain. Main aisi ladki nahi hon. Mamu please mera yaqeen karain. Main badkirdar nahi hon. She said while crying hysterically. Agar mujhe is baat ka ilm hota ke Zain meri zindagi main itna bara muqam hoga toh main kabhi bhi Wahaj ki taraf ragib na hoti. Nanu mujh par yaqeen karain main badkirdar nahi hon nanu. She sobbed crying keeping her head on his knee.

Agha jaan put his hand on her head and had tears in his eyes, which was spilling on his face seeing her condition. "Main tum per yaqeen karta hon meri bachi. Lekin main logo ko kaisa yaqeen dilaon. Kal Sarah ne kaha ki meri tarbiyat thi tum. Tumhe pata hai yeh kitna bara thapad tha mera mun par. Meri bachi tumhara baap nahi tha, aur jin ka baap na ho woh aulaad rul jati hai. Lekin main ne apni beti sa wada kiya tha ke tumharay bhai aur baap hain woh tumhari betiyon ko muhabbat sa aur izzat sa palay ga aur unko baap ki kami nahi mehsoos hona dein ga. Leking main bhool gaya tha baap toh baap hota hain. Jin ke baap nahi hota woh betiyaan bohot sa saharon ke bagair bhi besahara hoti hain. Main ne apni taraf se bohot achi tarbiyat di thi tumhe aur tumhari ma ko bhi. Lekin jab se tumhara bap gaya hai tab sa usne bhi meri tarbiyat ko bhula diya hai aur meri tarbiyat ko sawaliya nichan bana diya hai. Aur kal tune mera maan toda hai. Maine kabhi koi rok tok nahi lagai tujh par. Tujhe hamesha apna dost banaya hai ta ke to mujhse apni har baat share kar le. Tu mujhe bata sakti thi ke to Wahaj ko pasand karti hai. Toh mujhe bata sakti thi ke teri aur Zain ki shadi ho gayi hai. Agha jaan cried while pushing his chair back and getting up. "Ahad, Saleem, Zahid come to my room as soon as you are done with your breakfast." Saying, he walked out of dining room. 

Zainab didn't stay either. She got up and ran to her room. Ibrahim, who had watched everything, glared at Abdullah, silently questioning why he had revealed everything. Abdullah looked down, full of regret. Amaira also felt ashamed for not telling Agha Jaan about her marriage to Ibrahim when he had always been there for them.

Ahad, Saleem, and Zahid Khan got up and went to Agha jaan's room. Agha jaan was sitting on his bed. "Saleem come and sit close to me." Saleem looked at his brothers and sat near Agha jaan. 

Agha jaan folded his hand in front of Saleem. Saleem sahab was hurt and quickly hold his father's hands and kissed them. "Meri Jaan ap par qurban Agha jaan, ap ko mera agay hath jodnay paray toh mujh par lanat ho." Saleem Sahab said. 

"Kya hua hai Agha jaan. He continued. 

Agha jaan had tears in his eyes. "Beta tumse tumse aik iltija hai." Agha Jaan said.

"Hukum karain Agha jaan." Saleem said.

"Beta meri Zainab badkirdar nahi hai. Main tujh sa maufi mangta hon. Zain ko jab bhi hosh aye, tum ya Sarah usko Zainab ko talaq dena ke liye majboor nahi karo ga. Zainab achi ladki hai aur woh Zain ko ab kush rakhay gi mein tumse wada karta hun. Maine usse pala hai main janta hon usey. Mujh aur meri Nawasi par ahsaan kardo, beta." Agha jaan said.

Main or TumWhere stories live. Discover now