19 Bölüm.

263 16 2
                                    

İyi okumalar...

"Eliz,güzelim senin kafan yerinde mi?"dedi Selin sinirle.Ertuğ'un bugün gelib beni alacağını öğrendiğinden beri konuşuyor.Bıkkın bir şekilde ona döndüm.

"Ya ne abarttın!Affetmedim diyorum sana,sadece ondan uzak kalırsam aramız açılır sende beni anla"dediğimde sinirle başını iki yana salladı.

"Sen iflah olmazsın"dediğinde gözlerimi devirdim.

İkimizin arasına telefonumun melodi sesi girdi.Bakışlarım ekrana döndüğünde Ertuğ'un aradığını gördüm.

Telefonu sessize aldım ve bakışlarımı yeniden Selin'e çevirdim.Kollarımı iki yana açtım ve ona sıkıca sarıldım.

"Ben gidiyorum,geldi"dediğimde yanağımdan öptü.

"Eğer sana bir şey yaparsa beni ara"dediğinde güldüm.Ondan ayrıldım ve çantamı elime aldım.Evin önüne geldiğimde Ertuğ arabasına yaslanmış telefonu ile ilgileniyordu.Benim geldiğimi hissetmiş olacak ki,bakışlarını telefondan kaldırdı ve bana baktı.

Dudaklarında büyük bir tebessüm oldu ve beni hızla kendisine çekip dudaklarıma yapıştı.Bu beklemediğim bir şey olduğu için biran afalladım.

Ancak ona karşılık vermedim,bir elini belime sardığında dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve alnını alnıma yasladı.

"Seni çok özledim"dediğinde saçlarımın üzerine dudaklarını bastırdı.Ben ise ona sıkıca sarıldım ve hiçbir şey söylemedim.Sessizliği en güzel cevabım yaptım.

"Benim evime gidelim,demiştim"dediğimde sıkıntılı bir nefes verdi.

"Bizde kalalım"dediği an kaşlarım çatıldı ve kollarımı etrafından çektim.

"Yine aynı şeyi yapıyorsun"diye terslediğimde onun da kaşları çatıldı.

"Ne demek istiyorsun?"

"Bencil olmamanı ima ediyorum!"

"Seni hala affetmedim"dediğimde gülümsemesi yüzünde soldu.Başını belli belirsiz salladı ve elimdeki çantanı aldı ve bagaja yerleştirdi.

Arabanın ön koltuğuna oturduğumda o da hemen şoför koltuğuna geçti.Bakışlarını bana çevirdi ve yüzüme baktı.

Ancak ben ona bakmamakta ısrarcıydım.

"Eliz be-"diye konuşacağı sırada ona döndüm ve sözünü kestim."Eve gittiğimizde konuşuruz"dediğimde kafasını iki yana salladı.

"Hayır ilk önce kahvaltı yapalım"dediğinde itiraz etmedim.Arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk.Yol boyu ikimizden de ses çıkmadı,arabada sadece ikimizin nefes alış-veriş seslerimiz vardı.

Bir kafenin önünde arabanı durdurduğunda hiçbir şey demeden indim ve onun yanıma gelmesini bekledim.Hemen yanıma geldi ve elimi tuttu.İçeriye girdiğimizde pencere kenarında olan masaya oturduk.

Usul usul sesimiz çıkmadan yemeğimizi yerken bir anda yanımızda bir kadın belirdi.Bakışlarını bana hiç değdirmeden direk Ertuğ'a bakıyordu.

"Ertuğ?Seni görmek ne güzel!"dedi,kadın adeta havada uçuyordu.Beni görmezden gelmesi ise ayrı bir sinir ediyordu.

Bakışlarımı Ertuğ'a çevirdiğimde kadına kaşlarını çatarak bakıyordu.Bakışlarımı yeniden kadına çevirdiğimde onu baştan aşağı süzdüm.

Üzerinde cüretli ve davetkar bir elbise vardı,yüzü ise adeta 'ben bir estetik güzeliyim' diye bağırıyordu.Kadın gerçekten güzeldi bunu inkar etmiyorum ama Ertuğ'u nereden tanıyordu?

YASAK/Düzenleniyor...Where stories live. Discover now