Hazırlık

51 3 31
                                    

\ANURAK/

-Ah, siktir! Başım, çatlayacaksan çatla be..

Elimi sinirle yatağa bıraktım ve gözlerimi yumdum. Uyanalı birkaç dakika olmuştu ancak ne uykumu almıştım ne de şu an uykuya dalacak durumdaydım. Bu ikilem oldum olası beni deli ediyordu.
Dün geceden sonra bin farklı duyduyu bedenim kaldıramamıştı.
Daha fazla yatakta öyle durmanın bir mantığı olmadığını düşünerek yerimden kalktım. Banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım, ihtiyaç giderdim ve tekrar yatağa döndüm. Elim hızla telefonuma gitti. Sakda eve varınca O'na yazmamı istemişti. Ben yazmıştım ancak cevap vermişti. Cevap var mı düşüncesi ile hızla telefona bakarken gece 3 civarı gelen mesaja baktım. Tıpkı bir çocuk gibi kıkırdadım ve elimle yüzümü kapattım.

" Şarjım yoktu, dolmasını bekledim. Senin için endişe etmiştim yollar tenha olduğu için. Sağ salim varmana sevindim Doktor."

Dur! Aptal ne diye bu mesaja bu kadar seviyorsun ya?!
Boğazımı sahte bir şekilde temizledim. Tam o sırada Sakda'dan bir mesaj geldi ve ben sohbette olduğum için görüldü attım. YOOO SİKTİR HAYİR YA!

 

Doktor, günaydın.
Sana bir teklifim olacak...
   

                                                Nedir?

Heyecan ile mesajı beklemeye başladım. Adam kesin ne ara gördü de yazdı diyecekti ama umrumda olmamıştı. Şu son günlerde karakterimden taviz veriyor ama anlık sinirler ile bunu üzerimden atıyorum. Ve tekrar aynı şey oluyordu.
Birkaç saniye sonra telefondan bildirim sesi geldi. Hemen ekranı açtım ve bildirimi üstten okudum.

Modelim olmak ister misin?
Dün gece bedeninden gözlerimi
alamadım... Tasarımlarım için
biçilmiş kaftan.

Aldığım mesaj ile donup kalmıştım. Ne alaka? Ve bedenime mi bakmıştı? Ne zaman? Tüm akşam Nick'in kıçındaydı. Ah ne diyeceğim.

Bir müddet düşündüm. İçimdeki şeytan evet demek için bin türlü bahane arıyordu. Amacı beni ikna etmekti. Ve biliyor musunuz başardı...
Eğer modeli olursam katil o mu anlardım. Çünkü hem yarası vardı hem kurbanların hepsi modeldi. Tasarımcı, suçlu ise polis ile en iyi irtibatı ben sağlardım.

Telefonu elime aldım ve cevap yazdım.

                                     Ah bilmiyorum,bu            
                               konuda yeterli miyim?

Anurak, fiziğin hoşuma
gitti. En azından dene,
Lütfen :)

Derin bir dalış ile tavana diktim gözlerimi. Daha sonra yatağımdan kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Ardından hızla hazırlanarak not defterimi ve gerekli kitapları alarak evden çıktım.
Eyaletin en büyük üniversitesinde ders verecektim. Suç birimleri ile alakalı vermiş olduğum bu ders beni genelde gererken dakikalar öncesinde aldığım teklif garip bir his ile bedenimi ele geçirmişti.
Üniversitenin bahçesine girdiğim zaman nefes nefese durdum. Bekle! Amk araban nerede Anurak? Cidden 15 dakika yürüyerek gelmek sorun değildi ama ofise nasıl gidecektim. Dudaklarımdan kendime birkaç küfür savurup fakülteye gittim ve derse girdim.
.
.
.
.
.
°SAKDA'NIN AĞZINDAN°

-SON 3 DAKİKA! EVET ARKADAŞLAR SON 3....Hey! Çabuk olun.

Elinde birkaç parça kumaş ve tablet bulunan pembe saçlı sıska adam bağırarak stüdyoda bulunan mankenleri,modacıları düzene sokmaya çalışıyordu.
Modelimin bedenine geçirmiş olduğum gotik temalı tasarımı düzelttim. Hızla arkasında bulunan sandalyeye oturtttum ve saçlarını düzelttim. Düzelttim derken dağıtmış olduğumu belirmek istemiştim.

FK⁸⁸ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin