𝟒 / 𝟐 𝟎

710 139 122
                                    

Kizlar sınır 50 oy 50 yorum 😘

Kizlar sınır 50 oy 50 yorum 😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─────────────────────

Giydiğin siyah mini elbiseni göğsünden çekiştirerek sütyeninin görünmediğine dair kendine güvence verdin. "Of.. Mei, of." Dudaklarını bükerekten ışık ve ses kirliliği dolu mekana girmiştin. Burada bulunmak hiç istemiyordun.

Mei masalardan herhangi birine geçerken kolundan tutarak kaybolmanı engelliyordu. "Oflayıp durma artık Y/N. Küçük kardeşim bile senden daha olgun."

"Ben buraya gelmek istemiyordum ki. Hani film gecesi yapacaktık?"

"Banane. Gencim, güzelim, çıtırım, zekiyim bu yaşımı doya doya yaşamalıyım. Gidip ev arkadaşımla evde oturup film izleyecek değilim ya Y/N?" Gözlerini devirdin.

"En azından beni sürüklemene gerek yoktu. Ya! Şu sese bak." Dedin, elini yukarıya kaldırarak. "Kulağım patlayacak, az kaldı."

"Ay, abart."

Yanağının içini ısırdın. Açık ve net: burada bulunmak canını sıkıyordu. Evde seni bekleyen bir ton proje, okulda kapısı açık ofis odası ve bunun dışında diğer yapman gereken işler.. çok yoğunum. İdare etmen lazımdı.

"Bak hâlâ surat asıyor.. gülsene kızım. Gören de silah zoruyla elbiseyi giydirdim sanar." Dedi Mei, anlaşılan kötü enerjin ona yansımaya başlamıştı.

"Ya.. ne bileyim, kafa dağıtırım diye düşünüyordum ama burası bana sadece rahatsızlık veriyor. Sanırım yaşlanıyorum."

"Hayır hayır. Hepsi o suratsız öğretmenin yüzünden. Otuz yaş aurası seni etkiliyor Y/N. Ben çözdüm olayı."

"Vay, kraliçe büyük resmi gördü."

"Sen et alayını, ama benden söylemesi. O adam seni etkiliyor. Kötü anlamda."

Başını iki yana salladın, Mei Profesör Ryomen'den hazzetmiyordu. Aslında ondan hiçbir öğrenci hazzetmiyordu, sen dahil.

"Neyse, içki alalım mı? Ben alırım- hangisinden istiyorsun?"

"Heh, şöyle kızım! Azıcık moda gir. Ne güzel seksi elbisen de üzerinde, bu gece senin gecen olacak."

"Deme böyle, bu gece senin gecen olacak falan.. On iki olmadan eve gideceğiz." Dedin, kesin bir şekilde. "Amadır fakattır istemiyorum, sınavlar yaklaşıyor. Yarın sabahtan kütüphaneye gitmemiz gerek."

Mei gıcık olmuş bir tavırla gümüş rengi saçlarını geriye attı. Giydiği kırmızı, göğüs dekolteli elbise dudaklarındaki kıpkırmızı rujla mükemmel bir uyum içindeydi. "Hm hm. Bana klasik bira getirsene."

"Peki canım." Diyerek masadan ayrıldın. İnsanları ite kalka bar tezgahına doğru ilerliyordun.

Annen seni kısıtlayarak büyütmemişti, gece kulüplerine gitmek için yalan söyleyen biri hiç olmamıştın, çünkü buna gerek yoktu. Belki de bu tarz yerlere erken yaşta gitmeye alıştığın için artık bir heyecan hissetmiyordun. Hm, belki. Bar alanına ulaştın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❃ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ'ꜱ ᴘᴇᴛ ❃ -「𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin