𝟏 / 𝟐 𝟎

826 148 297
                                    

Sınır şimdilik 45 oy 45 yorum

Sınır şimdilik 45 oy 45 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─────────────────────

"Evet, konuşma faslınız bittiyse buraya odaklanın?" Dedi Profesör Ryomen, elindeki kırmızı kapaklı dosyayı kendisi için ayrılan masaya bıraktı. "İlgin yoksa çıkabilirsin." Sesi umursamaz gibi olsa bile kısılmış gözleri insanın içine işleyen türdendi.

"Affedersiniz Profesör." Dedi, az önce bir çocukmuş gibi azar işiten kadın. Sinirlerinin bozulduğuna emindin.

Hak veriyordun, bu adam üniversiteye geleli sadece iki hafta olmasına rağmen nam salmıştı. Herkes onun ne kadar katı ve alaycı bir öğretmen olduğunu söyleyerek eleştiriyordu. Hoş, bu umrunda değildi. Neyse ki onunla sadece temel matematik derslerinde karşılaşıyordun.

"Katlar arasındaki oran değişmez, bir sayının ikiyle çarpımının ikiyle çarpımı onun dört katına eşittir." Bir yandan da açtığı slayttaki sayıları gösteriyordu. "Sözel olarak söyleyince karışık gelebilir. Örnek vermek isteyen?"

El kaldırdın, kırmızıya çalan gözleri seni buldu. "Evet Y/N."

"Mesela.. beşin ikiyle çarpımı on olur, onun ikiyle çarpımı ise yirmi. Aynı zamanda beşin dörtle çarpımı da yirmidir. Dört ise iki ve ikinin çarpımıdır."

"Güzel." Diyerek başka bir slayta geçtiğinde tuttuğun nefesini verdin.

Aslında, ismini bilmesine epey şaşırmıştın. Şans eseri dersi dinleyip yanıtladığın bir soru da olsa garip hissetmiştin. Hocalar -heleki çok derse girenler- asla isimleri akıllarında tutmazlardı.

Giydiği kırmızı gömleği yakasından çekiştirerek iç çekti, bir yandan da saatine bakıyordu. "Bugünlük kısa tutalım, sonra telafi ederiz." Sınıftaki birkaç kişiden rahatlama sesi duyduğuna emindin. "Bu arada." Dedi, amfinin tam ortasına geçerek.

"Bir asistan almayı düşünüyorum." Birkaç kız elini kaldırsa da onları takmadı. "İşini adam gibi yapabilecek biri lazım bana, sözümden çıkmayacak biri."

"Geçen derste size verdiğim çalışma kağıtlarını kontrol ederken belirlerim. Tabii, ders içinde nasıl olduğu da önemli." Sadece bir saniye için bile olsa gözleriniz kesişti, sertçe yutkundun. Bu adam seni fena halde korkutuyordu. "Nefesini tutan arkadaşlar merak etmesin, gönüllülük esastır."

Birkaç gülüşme duyuldu, Profesör Ryomen ufak bir baş selamıyla amfiden çıktığında diğer öğrenciler de dağılmaya başlamıştı.

"Tanrım, bu herif beni ürkütüyor." Dedi Mei, yanına gelirken. "Gördün mü? Nasıl da kıza sikecekmiş gibi baktı. Kadının sesini biz duymadık bile."

"Şşşt, şöyle şeyleri sesli söyleme. Sonra başımıza patlar falan."

"Yok be, patlasa bile bizi takacağını sanmam."

❃ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ'ꜱ ᴘᴇᴛ ❃ -「𝐒𝐮𝐤𝐮𝐧𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin