Dostlar yeni bölüm geldiFurkan'ın Twister oyunundaki zaferi sonrası herkes yorgundu ama eğlenceli bir gün geçirdiklerini düşünüyorlardı. Feyza ve Zehra, bu durumun hâlâ etkisindeyken, Furkan'ın isteğine hazırlık yapıyorlardı. Şebnem ise meraklı bir bakışla onlara yaklaştı.
"Ben de sizinle katılmak istiyorum," dedi Şebnem. "Böyle bir deneyimin nasıl hissettirdiğini merak ediyorum."
Feyza, hafif bir şaşkınlıkla Şebnem'e baktı fakat eski arkadaşı olduğu için ona güveniyordu. Zehra ise bu yeni eklemeyi memnuniyetle karşıladı. "Tabii ki, Şebnem. Bu deneyimi paylaşmak bizim için de ilginç olacak."
Zehra, kutu oyununu topladı ve kaldırdı. Artık sıra Furkan'daydı ve onun isteklerini yerine getirme vakti gelmişti. Feyza, Furkan'a dönerek sordu, "Ne zaman yapacağız bu işi?"
Furkan, kendinden emin bir şekilde gülümsedi. "Biraz dinlenelim, sonra yaparız," dedi. Herkes koltuklara dağıldı, biraz su içip nefes aldı.
Yaklaşık yarım saat sonra, Furkan yerinden kalktı ve dikkatlice, "Hadi, kızlar. Kalkın, benim odama geçiyoruz," dedi.
Herkes odasına doğru yöneldi. Furkan'ın odası, geniş bir alan sağlıyordu ve herkesin rahatça hareket edebileceği şekilde düzenlenmişti. Odada bulunan büyük yatak, planlanan etkinlik için merkezdeydi.
Odaya geçtiklerinde, Furkan, biraz heyecanlı ama aynı zamanda gözle görülür bir kararlılıkla konuştu. "Tamam, işte buradayız. Bu deneyimi yaşamak istiyorum, ama hepimizin rahat hissettiğinden emin olalım."
Feyza, Zehra ve Şebnem bir anlığa birbirlerine baktılar ve onaylayarak başlarını salladılar. Feyza, Furkan'a yaklaşarak bir yandan gülümseyerek, "Peki, nasıl başlamak istersin?" diye sordu.
Furkan derin bir nefes alarak, "Önce, yatakta beni kıyafetlerimle bağlamanızı istiyorum. Bu aşamada sadece rahat olmamızı ve iletişimde olmayı önemsiyorum," dedi.
Zehra, ipleri getirdi ve Furkan'ı bağlamaya başladılar. Herkesin gerginliği, aralarındaki güvenle biraz olsun rahatladı. Şebnem, bu süreci hevesle izledi ve katılmaktan mutluydu.
Feyza, Zehra ve Şebnem işbirliğiyle Furkan'ı yatağa bağladıktan sonra,
Furkan yatağa bağlandıktan sonra derin bir nefes aldı ve bakışlarını Feyza'ya çevirdi. "Feyza, lütfen masanın üzerindeki makası al ve kıyafetlerimi keserek çıkart. Sadece boxerım kalsın," dedi sakin ama kararlı bir sesle.
Feyza, bu isteği bir an düşündü. Her şeyin güvenli ve rahat bir şekilde ilerlediğinden emin olmak istiyordu. Makası aldıktan sonra Furkan'a yaklaşarak, "Tamam Furkan, ama herhangi bir rahatsızlık hissedersen ya da durmamı istersen hemen söyle, tamam mı?" dedi.
Furkan başını sallayarak onayladı. "Tamam, Feyza. Rahatım, sadece dikkatli ol."
Feyza, makas ile yavaş ve dikkatli bir şekilde Furkan'ın kıyafetlerini kesmeye başladı. Bir yandan da sakinleştirici bir ses tonuyla, "Her şey yolunda, sadece sakin ol ve rahatla," diyerek Furkan'ı rahatlatmaya çalışıyordu. Zehra ve Şebnem de bu süreçte yanlarında durarak destek oldular.
Kıyafetler kesildikçe, Furkan'ın üzerindeki gerginlik yerini rahatlamaya bıraktı. Feyza, dikkatlice çalışarak sonunda Furkan'ın üzerindeki kıyafetleri çıkardı, sadece boxerını bırakarak işini tamamladı.
Zehra, Furkan'a gülümseyerek, "Nasıl hissediyorsun, Furkan?" diye sordu.
Furkan derin bir nefes alarak, "İyi hissediyorum. Hepinize güveniyorum ve bu deneyim için teşekkür ederim," dedi.
Şebnem heyecanlı bir şekilde yaklaştı ve "Şimdi ne yapmamızı istersin, Furkan?" diye sordu
Furkan, Şebnem'in sorusunu biraz düşündü ve ardından konuşmaya başladı: "Sizden bir isteğim daha var," dedi. "Çekmecedeki bebekyağını alın ve tüm vücudumu yağlayın. Belki internette görmüşsünüzdür, insanları bağlayıp gıdıklıyorlar."
Bu isteği duyan Zehra hafifçe gülümsedi ve çekmeceyi açarak bebek yağını aldı. "Furkan, ben o videoları biliyorum ama emin misin? Gıdıklanmak çok eğlenceli olabilir ama dayanmak zor olacaktır," dedi.
Furkan, ablasının endişesini anlayarak başını salladı. "Bunu denemek istiyorum. Ama bir güvenlik sinyalimiz olacak. Parolamız 'kırmızı'. Bu kelimeyi duyduğunuz anda beni bırakın, tamam mı?" dedi kararlı bir sesle.
Herkes razı oldu ve güvenceyi kabul etti. Feyza, Zehra ve Şebnem, Furkan'a dikkatlice bebek yağını uygulamaya başladılar. Furkan'ın cildi, yağ ile parlarken her biri yumuşak dokunuşlarla yağı dağıttı. Bu süreçte herkesin dikkatli ve özenli olduğunu görmek mümkündü.
Bebek yağı uygulama işlemi tamamlandığında, Furkan rahatlamıştı. Zehra gülümseyerek, "Tamam Furkan, hazır mısın? Başlıyoruz," dedi.
Zehra ve Feyza, gıdıklamaya başlamadan önce birbirlerine baktılar. Şebnem de bu yeni deneyimi merakla izlemekteydi. Zehra, Furkan'ın karnından hafifçe başladı, Feyza ise ayak tabanlarına doğru yöneldi. Furkan başlangıçta hafifçe gülüyordu, ancak kısa süre içinde kahkahalara boğulmuştu.
Gıdıklama giderek yoğunlaştığında, Furkan arada bir derin nefes alarak gülmeye devam etti. Şebnem ise gözlemlerini sürdürüyordu ve bu sürece katılmak için heyecanlıydı.
Bir süre sonra, Furkan gözlerini kısarak "Kırmızı!" diye bağırdı. Hemen herkes durdu ve Furkan'ın bağlarını dikkatle çözdü.
Feyza, Furkan'a yaklaşıp endişeyle sordu, "İyi misin Furkan?"
Furkan gülümseyerek, "Evet, iyiyim. Sadece bir mola vermem gerekti. Bu çok eğlenceliydi, teşekkürler," dedi.Şebnem, Furkan'a bakıp gülerek, "Gerçekten eğlencelimiydi furkan diye sordu
Şebnem Furkan'a eğlencelimiydi diye sordu sonra bi kızlara baktı birde furkana size bişey söylicem bu gıdıklamayı bende denemek istiyorum dedi
Feyza hemen arkadaşı şebneme baktı sen dayanamazsın buna çatlarsın bak
Yok kanka ben denemek istiyorum üçünüz birden gıdıklayın beni dedi
Ve üstünü çıkarmaya başladı üstünde sadece mayo ve kilot kalmıştı furkana yaklaştı kulağına eğildi ve eğer işini iyi yaparsan yarın akşam benim evimde bir süprizin olur dedi Furkan heyecanlanmıştı hem de penisi kalmıştı boxerdan belli oluyordu şebnemi yavaşça x pozisyonunda bağladılar Furkan şebneme sordu en çok gıdıklandığın yer neresi diye Şebnem gözüyle göğüslerini işaret etti
Furkan yavaşça kolunun altına gıdıklamaya başladı Feyza ayaklarını Zehra'da belini gıdıklıyordu ilk başta hafif kırıkırdamalarla başladılar sonradan dozu artırdılar Şebnem kahkalarla boğuluyordu sanki sesi bütün odayı inletiyordu
Furkan Zehra'ya baktı abla çoraplarını versene dedi
Zehra furkanın ne yapacağını anlamış gibi çoraplarını çıkartıp verdi
Furkan çorapları top yapıp şebnemin ağzına soktu
Feyza biran durdu kız pes ettiğinde nasıl söyliyecek açın ağzını
Zehra Feyza'ya bakarak çok konuşma yanına bağlayıp senide gıdıklarız yoksa
Feyza şebnemin ağzını açmak için harekete geçtiği anda Zehra yatağa itti Feyza'yı ve üstüne atladı
Z-Furkan yardım et şunuda bağlayalım
Furkan eline aldığı iple ablasının ayaklarını bağladı sonra kollarını tuttu Onuda Zehra bağladı
Feyza çırpınırken bir yandan da bırakın beni diye yalvarıyordu Zehra Feyza'nın ayaklarındaki çorapları çıkarttı yaklaştı ve ağzına soktu...Devamı için 15 oy