ilosumun fikridir..🤍
tiyatro çıkışı heyecanlı heyecanlı filmi ne kadar beğendiğini anlatıyordu genç kadın..
savcısı da onu hayranlıkla ve gülümseyerek izlerken kendini kaybetmişti sanki o yeşil gözlerde..
"beğenmene çok sevindim"
"çok güzeldi savcım,tebrik ederim çok iyi seçim"
tuğçe uzattığı eline değen elle beraber heyecanla gözlerini efenin gözlerine dikmişti.
"bak hava soğumuş iyice, üşüme,giydirmemi ister misin?"
"olur"
tutması için çantasını efeye vermişti.montunu giyip elini efenin eline uzattı.
ani cesaretle tutmuştu tuğçe savcısının elini..efe olduğu yere çakılmış tuğçeye bakıyordu.
"tuğçe,elim kaldı yalnız?"
"kalmasın mı savcım?"
"kalsın mı?"
"sanki gerekli ya?"
"hatta ihtiyaç"
tuğçe çantasını alıp efenin havadaki elini tuttu.hiç ayırmamak üzere ellerini kenetlemişlerdi artık..
"o zaman oyunu mu tartışsak bir yerde?kahve eşliğinde?"
"olur"
el ele caddedeki en güzel kafeye girmişlerdi.efe hayran bakışlarını tuğçeden çekemiyordu.
"en çok nereyi beğendin oyunda?"
tuğçe heyecanlı heyecanlı anlatmaya başladı.efe tıpkı adliyedeki gastro turlarındaki gibi bakıyordu.
tuğçe aynı şekilde efenin bakışlarını fark edip utandı,gülümseyerek başını önüne eğdi.
efe çenesinden tutup kaldırınca yanağına bir öpücük kondurdu.
•••
ilişkileri ikinci ayında daha da sağlamlaşıyordu.yapılan operasyondan sonra efenin vurulması ve o gece yaşananlar yaşadıkları şeyin miladı olmuştu.
tuğçe babasından sonra birini kaybetme korkusunu ilk defa yaşıyordu.
birinin kendisi için korkması efede anlamlandıramadığı bir his uyandırmıştı.
sevdiği kadınla daha çok vakit geçirmek istiyordu..bunun için güzel bir plan yaptı.
adliyede incelediği dosyaları bitirmiş telefonunu eline almıştı.kilit ekranında artık tuğçeyle ikisi vardı.
gülümsedi..
tuğçeyi almak için emniyete gittiğinde babasının odasında dosya inceliyorlardı.içeriye girmeden bir süre izledi.
ekrana bakan gergin ve endişeli kısık gözler,omzuna dökülen sarı kıvırcık saçlar ve bluzundan açıkta kalan bembeyaz teniyle harika görünüyordu.
göz göze geldiklerinde yaptığı hafif koyu ton makyajıyla efeyi büyülemişti.
gülümseyerek içeriye girdi.
"kolay gelsin"
"savcım"
"lütfen başkomiserim rahatsız olmayın"