"Yuna içine bundan da koyalım." dedim elimdekini göstererek. "Bu ne ki?" dedi bana sonra ise elimdekine bakarak. "Bilmem koyalım amaa" dedim a'yı uzatarak. "Tamam o zaman. Belki güzel olur." dedi gülerek.
𝟏 𝐬𝐚𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚
"Pişti buu"dedim heyecanla. " Çıkar, çıkar."dedi Yuna ellerini bir birine çırparak. "Bu sefer yanmadı Arin." dedi Yuna gülerek "Ay evett. Kek biraz garip kokuyor ama olsun."
"Tadı nasıl acaba. Biz yemeden önce birisine verelim o yesin ve bize nasıl olduğunu söylesin." dedi Yuna.
"Bu ne koku ya. Yine neyi yaktınız." dedi Kain burnunu tutarak.
"Kocacığımmm.Kek yaptık yer misin?"
dedim sevinçli bir ses tonu ile.Kain bana bakarak kaşlarını kaldırdı, çünkü kocacığım sözünü bugüne kadar hiç killanmamıştım"Aa karınla beraber pişirdik tatmayacakmısınn" dedi Yuna komik bir ses tonu'yla.Kain ikimizede şüpheli bir şekilde bakıp kekten bir ısırık aldığı esnada Yuna'yla birbirimize sırıtarak bakınca Kainin isyan sesi geldi. "Ooghhh bune be zehirlemeyemi çalışıyorsunuz insanı keke en azı 7 kaşık tuz katmışsınız lan-" dediği esnada sözünü bitirmemiştiki sözünü keserek Yunayla sesli bir şekilde kahkaha atmaya başladık.Kain bize gıcık olmuş bir yüzle lavaboya doğru gitti.Yuna hala gülerken koluyla yanlışlıkla masadaki her şeyi yere döktü.Bugünde tüm hizmetçiler izinliydi ama Seo bizim evde kaldığı için kendisi bugün yine hizmetçilik yapmaya devam etmek istemişti,bizde kırmamıştık onu.Bir göz kırpımında masadaki her şey yerle bir olmuştu.Yuna endişeli bir şekilde yüzüme bakarak "Bunları bizmi temizleyeceğiz şimdi yaa" dedi. Yunaya doğru sırıtarak "Neden bende temizliyormuşum,ben dökmedim ki"dedim." Yaa şakanın sırası değill" dediği esnada Seo yanımızda belirdi. "Ben temizlerimm" dedi Seo.Yuna kafasını kaldırarak "Gerek yok Seo ben döktüm" dedi."Hizmetçi benim ama"dediği esnada Seo üçümüzde yere bakarak gülmeye başladık.Kain lavabodan çıkınca kapı çaldı. Kapıya doğru gidip kapıyı açınca önümde Asahiyi gördüm. "Asahi? Bir şeymi oldu?" dedim. Yuna yanıma gelerek "Amanınn kim gelmiş,Asahi abicimm naber nasılsın" dedi."Sormayın gene evden kovuldum " dedi boş boş yüzümüze bakarak.Kainde aramıza katıldı."Sen bence en çok evden atılan insan rekorunu kırmalısın,yinemi annenle kavga ettiğin için baban evden kovdu "dedi Kain gülümseyerek.Asahi eliyle başını kaşıyarak "Öylede sayıla bilir" dedi."Gel bugun bizde kal yine" dedi Kain."Teşekkürler"diyerek eve daldı Asahi.Geçen sefer konuştuğumuzda Asahinin annesinin babasını terk ettiği söylemişti. Babasıda yeni bir kadınla evlenmiş ama kadın Asahiye gerçekten kötü davranıyormuş. Ama babası kadını çok sevdiğinden Asahinin ne söyleyip ne söylemediği umursamıyor,her zaman o kadını haklı buluyormuş.
Aradan biraz zaman geçmişti.Asahi Kainle sohbet ediyordu. Bizse yine kek pişirmeye çalışıyorduk.Bu sefer Seo'da bize yardım ediyordu. Bu sefer gerçekten güzel oldu diye düşündüm."Bu sefer olucak bakın ben önceden söylüyorum"dedim.Seo tatlı bir şekilde yüzüme gülümsedi "Bencede,bu sefer başardınız".Kek piştikten sonra bu sefer güzel kokmaya başlamıştı. " Birinin keki denemesi gerek"dedi Yuna.Üçümüzde bir birimize bakıyorduk.Sanırım üçümüzde denemek istemiyorduk .Kainede denetemeyiz digerini yedikten sonra hayattan soğudu sanırım."Bu sefer Asahiye denetmeye ne dersiniz? Hem miaafirimiz o bu sefer ilk denemese ayıp olur " dedi Yuna."Hehehe oluur " dedim. Seo keki Asahinin önüne koydu.Bizde Kainin yanına oturduk."Biz yaptık Asahi abi mis gibidir bizim yaptığımız kekler,misafirimiz olduğun için ilk sen denemelisin bence"dedi Yuna. Kaine doğru döndüğümde Kain Asahiye sanki yeme onu diye baktığını görüp Kaine doğru bakarak gülümsedim."Ellerinize sağlık gerçekten güzel olmuş"dedi Asahi.Hepimiz şaşırmıştık "Nasıl" diyerek bir parçada o aldı kekten."Oha gerçekten güzel olmuş"dedi
Aradan baya zaman geçmişti.Hava kararmaya başlamıştı.Hepimiz çok yorulmuştuk gerçi.Yuna çoktan odasına uyumaya gitmişti.Kainde bana "Artık odaya gidelim mi?" dedi "Tamam" dedim.Odaya doğru çıktığımızda gerçekten çok yorulmuştuk.Yine yaralarını iyileştirmemi söyleyeceğini sanmıştım.Ama tam tersine odaya girer girmez kendisini yatağa atmıştı.Üstümü değişip odaya girince Kainin uyuduğunu gördüm.Gerçekten çok tatlı uyu-ne diyorum ya ben. Kainin yüzüne doğru bakarak uyuyacağım esnada "Bö" diye ses duyup irkildim."Korktun değilmi hahaha "dedi Kain. Beni korkutmaya çalışmış belli.Kızgın bir şekilde "Apptall" dedim yüzüne bakarak."Uyu tamam tamam" dedi Kain."Başımı yastığa koyarak uyumaya başladım.
𝐀𝐬𝐚𝐡𝐢𝐝𝐞𝐧:
Gece şu içmek için uykudan uyanıp mutfağa doğru irelliyordum.Saat gece 3 buçuk gibi olurdu.Mutfağa doğru gittiğimde birşeyin yere düşme sesini duydum. "Hırsızmı? Hemde bu evde?" diyerek mutfağa doğru irellediğimde Seo'nun mutfakta mısır ununu yere döktüğünü ve temizlemeye çalıştığını gördüm. Yanına giderek "Oo hayırdır,pamuk prenses temizlikmi yapıyor" dedim.𝐒𝐞𝐨𝐝𝐚𝐧:
Uyuyamadığım için hobi olarak mutfakta temizlik yapıyordum ki mısır unu aniden yere dökülerek her yeri kirletti. "Ahh kahretsinn"dedim.Tam temizlemeye çalışıyordum ki birden bire arkamda bi ses duydum.Ahh kim olucak Asahiydi tabikide.Kızgın bir şekilde " Ne istiyorsun yine" dedim."Pek kızgınsınız Seo hanım" dedi gıcık bir şekilde. Umursamayıp yeri temizlemeye çalıştığımda Asahinin yere bilerek su döktüğünü gördüm."Ops, yanlışlıkla sanırım yere su döktüm " dedi sırıtarak. Başka biri olsa şuan öldürürdüm onu.Ayağa kalkarak sinirli şekilde yüzüne baktığımda Asahinin ayağının burkulup yere yapıştığını gördüm.Sessiz birşekilde gülmeye başladım."Komik olan ne,yardım ette kalkayım"dedi.Ona doğru giderek elimi tam uzatacaktım ayağımla onun yere döktüğü suya bastım yanlışlıkla.Olamazz!.Gözümü açtığımda Asahinin yüzüme baktığını gördüm. Bi-bir dakika nee! Suya basınca Asahinin üzerine düşmüştüm!Yüzümüz çok yakındı kendi irisim onun irisiyle göz gözeydi.Onun sırıttığını görünce kızarmaya başladım.Aniden "Görüyorum yakışıklılığımdan baya etkilenmişsiniz" dedi.Yüzümüz çok yakındı nefes alışını hissettiğim an utanarak geri doğru gittim.Ayağa kalkıp bana göz kırparak yukarı doğru ilerlediği esnada "Aaghhh" diye isyan ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve ben. Biz diye bi'şey yok
RomanceHikayede yazılan herşey hayal ürünüdür! Arin adlı prensesin babası yüzünden ülkesi çok fakir. Arin ülkesini çok seven ve ülkesine çok bağlı bir prenses. Ülkesine her zaman yan ülkelerden savaş ilanları geliyor. Bu devrin en güçlü ülkesinin prensi...