Arda: Beyler evi kampa yakın tutma fikrini kabul ettiğiniz için öncelikle teşekkür ederim. Bu kesinlikle bireysel bir mevzu değildi tamamen ekibin konforu düşünülerek ortaya atılmış bir fikirdi.
Barış: Asıl biz teşekkür ederiz, yolu hesaba katıp bu iyi fikri bize sunduğun için. Her alanda da bu kadar ileri görüşlü olunmaz ki kardeşim.
Ferdi: Çok mutluyuz, teşekür ederiz kardeşim.
Semih: Daha fazla uyuma fırsatı kazandık abiler odaları da belirlersek ben dinleneceğim zaten kampta da hiçbir şey yaptırmadılar.
Kenan: Ben ışık vuran odayı alabilirsem abiler biliyosunuz videolar güzel çıkmıyor sonra.
Arda: Canım abilerim aslan kardeşlerim öncelikle bu evin bir yöneticiye ihtiyacı var. Kampta zaten Hakan abiden bana sıra gelmiyor madem evin fikrini ben verdim kaptanınız da benim.
Barış: Kardeşim öyle ayrımcılık yapmeksizin davranmamız gerek. Olmaz öyle takımda zaten haşlıyorsun bizi.
Arda: Ben mi haşlıyorum abi en son sana derdimi anlatmaya çalışırken ciddiye almayıp yüzüme su fırlatıyodun asıl sen ayrımcılık yapmeksizin.
Semih: Ya niye tartışıyorsunuz abi iş bölümü yaparsak kimse yönetilmeye gerek duymaz. Bırakın bari burda yönetilmeyelim her yerde komutla çalışıyoruz zaten.
Ferdi: Semih katılıyom ben.
Kenan: Ben saten katılıyom abi bana ışıklı oda verin yeter diyom size.
Barış: Tamam o zaman beyler temizlik mevzusu haftada bi döner.
Arda: Yemekleri kim güzel yapar ? Barış abi senin baban kasaptı sen yemek yaparsın.
Barış: Yav olum babam kasaptı et kesiyodu yemek mi yapıyodu.
Semih: Mangal olan etleri nasıl mideye indirdiğin fotoğrafları da biliyoruz abi.
Barış: Ya tamam mutfak bende
Ferdi: Ben de iyi yapıyom yemek Sera öğretmiş bana.
Arda: Abi siz de her alanda Barış abiyle paslaşmak durumunda msınız beee
Barış: Ne güzel işte takım dediğin böyle olur aslanım.
Kenan: Odaları paylaşçaz mı artık abi yayın açcam beni bekliyo fanlarım.
Semih: Tamam abi ya verin şuna havuz manzaralı odayı da kurtulalım.
Arda: Kenan geç kardeşim odana yerleş. Beyler bizde çıkalım odalara akşam yemekte buluşuruz.
Barış: E oğlum siz hiçbir görev almadınız.
Semih: Abi çok yorgunum valla siz yemeği hazırlayın o zaman konuşuruz.
Semih ve Arda koşarak odasına kaçar. Barış tişörtünü çıkarıp onlara fırlatır.
Barış: Lan oğlum gelsenize buraya, ne haylazsınız heee.
Ferdi: Kardeş bis başlasak yapmaya yemek anca yetişir sanki.
Barış: Başlasak yemek olmak, aynen anca yetişir kardeşim hadi mutfağa.
Akşam olur.
Arda: Abi hazır mı yemek ?
Barış: Ya Ferdi öyle yapmeyeceksin dedim ya sana, öne arkaya çevir olm şunu.
Ferdi: Bis Hollanda'da hiç böle yapmıyoduk ki abi bilmiyom ben.
Barış: Olm ne Hollandası, Hollanda mı kaldı kaç yıldır Türkiyedesin bi öğrenemedin.
Arda hiç ocakbaşına falan da mı götürmediniz siz bunu ?Arda: Valla abi ben götürmedim.
Barış: Tamam o zaman bu akşam ocakbaşı yapıyoruz burayı, Arda kur oğlum masayı, Semih sende çağır şu Kenan'ı biraz da burayı çeksin alem bir Türk kültürü görsün.
Yemekler yenir herkes yorgunluktan pert olmuştur ve sabah 6'da anternman vardır.
Barış: Beyler ben bittim buraya kadar uyumaya gidiyorum.
Arda: Vallaha bende bittim daha sabah namazına uyanacam antrenmandan önce size hayırlı geceler.
Ferdi: Ben de gidiyom sabah sahayı 5 defa tur atçak ben, iyi uyumalı.
Kenan: Bro biliyosun bizim antrenman mevzuları masayı sen toplarsın.
Semih: E abi ne antrenmanı o, bana yok mu sanki !
B-F-K-A: Ya kardeşim sanki her gün antrenman yapıyon topla işte.
Semih: Herkes yer içer masayı Semih toplar..
Sabah olur.
Arda namaza uyanır, Kenan müzik eşliğinde hazırlanmaya başlar.
Ferdi bahçeye koşuya çıkmıştır, Barış da yanına gelir ve yarışmaya başlarlar. Mutfakta uyuya kalan Semih de evin sesine uyanır.Semih: Noluyoruz ya ne bu tantana !
Arda: Kenan kardeşim rica etsem şu müziği kısar mısın namaz kılamıyorum.
Kenan: Pardon bro ben çoktan ettim duamı da bi yayın açım dedim kampa gitmeden.
Barış: Ferdi eğer burdan koşup havuza benden önce atlarsan bu maç bütün gol pozisyonlarını sana yollayacağım kardeşim.
Ferdi: Sen beni çok alıyor hafife ben Van Dijk'a benzemiyor biliyor sen ?
Barış: Biliyo biliyo hadi icraat abisi !
Semih: Size de günaydın abi !
Barış: Heh Semih al şu düdüğü sen hakemsin havuza önce hangimiz atlayacak söyle tamam mı ?
Semih: Abi bi kahvaltı hazırlasaydınız da sonra başlasaydınız ya !
Barış: Ne kahvaltısı olm dur bu daha önemli maçtaki durumu belirleyecez.
Semih: 3-2-1 başla !
Semih: Abi Ferdi abi önce girdi.
Ferdi: Ben sana iddalaşma demiştim sen unuttun derbiler sanırım.
Barış: Ya abicim iyice baktın mı önce ben atladım sanki.
Semih: İtiraz yok abi sarıyı gösteririm.
Barış: Göster kardeşim. Var'a gidelim.
Semih: Bu akşam sofrayı da sen topluyosun abi hakemin sarısı bu yönde.
Barış: Hay seni hakem yapan kafamı, Kenan göster kayıtları kardeşim.
Kenan: Şey hakem haklı abi önce Ferdi abi atlamış havuza.
Arda: Ferdi abiyi geçmek için biraz daha çalışman lazım abi geçmiş olsun, sana gönderdiğim bütün gol pozisyonları Ferdi abinindir. Taktir bu yönde.
Barış: Hay ben böyle işin, neyse hadi hazırsanız kampa uçurayım sizi, araba kullanmak konusunda üstüme yok biliyonuz.
Semih: Abi kahvaltı etmedik.
B-F-A-K: Kardeşim kampta edecez ya, yürü.
Semih: Bu bilgi de bana verilmedi ama neyse artık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Kelebekler Vadisi
AventuraArda, Semih,Ferdi, Barış ve Kenan 5 iyi takım arkadaşı aynı eve çıkmak gibi bir hataya düşer. Takımda birlikte oldukları yetmiyor gibi evlerini de birleştirirler ve hayatın komedisi o zaman başlar. Altın Kelebekler'in vadisine yolculuğa çıkmaya haz...