Antrenman

24 3 0
                                    

Hakan: Beyler günaydın, bu gün sıkı çalışacağız.

Barış: Sanki her gün sıkı çalışmıyoruz abi ya !

Semih: Her gün sıkı mı çalışıyoruz ben genelde kenarda oturuyorum da !

Hakan: Evet kardeşim sen bu günde oturuyorsun, top toplayıcı izinliymiş yerine seni koyduk.

Semih: Kaptan yine mi bari sen yapma ben neyim bu takımda !

Kenan: Ya öyle düşünme bro sürekli oynayınca da linçleniyon niye atamıyon, kötü oynadı felan diye. Boşver en azından mazlum durumda ol bro.

Semih: Sen hiç bu kaderi yaşamadın ki nereden bileceksin Kenan'ım..

Hakan: Evet Ferdi 5 tur koşu ne oldu ? Başla !

Ferdi: Tamam kaptan, ben istiyor Barış eşlik etsin bena bis beraber çok iyi oluyoz boyle çalışırken.

Barış: Aynen kaptan ya biz harika oynuyoz birlikte çalışınca, mevki ayırmeksizin yer değişebiliyoz kolay oluyo o zaman.

Hakan: Arda sen köşe vuruşu çalışıyosun. Köşede Semih bekliyor.

Semih: Nasıl abi toplar ne olacak ?

Hakan: Toplayacaksın işte olum bekle orda.

Arda: Ben o zaman direkt Semih'e vuruyorum kaptan.

Hakan: Vur olum yardır.

Semih: Abi yardır falan yani biraz ayıp olmuyor mu ?

Arda: Ya olm öyle mi diyo kaptan, ben sana doğru atacam işte kolay olcak.

Semih: He tamam ya ben bekliyom at sen topları köşeden.

Hakan: Kenan sen antrenmanı vlogla da mutluyuz eğleniyoruz imajı verelim.

Kenan: Okey kaptan o iş bende !

Kenan vloga başlar.

Kenan: Merhâba guys eee bu gün antrenmandayıs ben vido çekiyom sise göstercem nası gidiyo atmosfer eee nası burda. Eeee ben çok eleştiri alıyom saçlarımdan bi idda koycam şimdik sise eğer çok iyi antrenman yapıp maçta gol atamasam saçlarımı kesiyom, abiler tamam mı ?

Barış: Ya olum yazık etçen saçlara evdeki iddiayı ben kaybettim ya maçtaki bütün gol pozisyonları Ferdinin !

Ferdi: Evet ben katılıyor, Barış kardeşim doğru söylüyo.

Kenan: Abii ben unuttu onu, neyse sileriz burayı koymayız.

Hakan: Olm ben sana vlog çek dedim sen canlı yayın açmışın artık çok geç o saçlar gidecek.

Kenan: Ne diyon abii nayn olamaz ne yapçak ben ?
Ferdi abi iki üç pozisyonu da bana pırak bari.

Ferdi: Olmaz kardeş ben bilek hakkı aldım o sözü, veremem git Arda'dan iste.

Kenan: Arda iki üç de bana ver olur mu ?

Arda: Ne diyosun abi ne vermesi tövbe ya.

Kenan: Ya olm ver işte Ferdi abiye vercene, ben istiyom, dedi git Arda'dan iste ben uğraştım kazandım sana veremem.

Arda: Olm git benimki olmaz başkasından iste ben yapmam öyle şey namaz kılıyom. Ayrıca Ferdi abiyi de kınadım yani hiç beklemezdim.

Kenan: Ya bro ne diyo sen namaz alaka ne gol pozisyonu istiyom maç için.

Arda: Öyle desene abi bende sandım..

Kenan: Ya niye kimse anlamıyo ben ne demek istiyo ?

Semih: Konuşmandan olabilir mi kardeşim.

Kenan: Semih girme şimdi araya ben biliyo saten konuşamıyo düzgün Türkçe

Semih: Olay yine niye bana patladı abi yaa !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Altın Kelebekler Vadisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin