Я зупинилась навпроти найбільшої компанії в нашому місті мені було страшно зайти тому, що це моя перша співбесіда. Зайшовши в будівлю я направилася на рецепцію спитатися де будуть проходити співбесіду. На рецепції сиділа дуже мила дівчина вона була дуже привітна
- не підкажете де будуть проходити співбесіда? - вона просканувала мене своїм поглядом скривила свій ніс та промовила перше моє враження змінилося дуже швидко на її обличчі з'явилась така брезливість.
- вам на 10 поверх двері праворуч буде кабінет з цифрою 10 і вам туди.
Сказавши куди йти та я направилася до ліфта, я помітила що збоку стояли чоловіки та щось обговорювали було достатньо одного погляду на них, щоб зрозуміти що переді мною стоять сильні та впевнені в себе чоловіки, а від них віяла сильно, аура що дуже сильно хотілося десь сховатися і не вилазити. Але я спостерігала боковим поглядом як вони оцінюють мене, тому я швидше направилася до ліфта якраз він під'їхав із нього виходили люди і я заскочила в нього та нажала на кнопку 10 дверцята почали закриватися як хтось тягнув руку і не дав закритися. Переді мною стояв чоловік який стояли збоку так щось обговорювали своїми колегами мені так здалось що це його колеги він якогось він так дивно подивився на мене, що мені якось стало незручно він нажав 15 поверсі поки. Ми їхали у ліфті він весь цей час дивився на мене. Я себе почувала некомфортно та я старалась не дивиться на нього і молилася що, чим по бистріше приїхала ліфтом до мого поверху коли роз'їхалися двері вийшла та направилася. Коло кабінету було ще пару дівчат які чекали в черзі на співбесіду тому мені прийшлось теж зачекати певний час, щоб зайти коли мене запросили до кабінету я направилася та постукала у двері та зайшла. Зайшовши в кабінет я відмітила що за столом сиділа жінка років 40 вона була брюнетка з гулькою на голові та в брючному костюмі кольору слонової кістки, чому я вирішила що вона була в брюках, тому що стіл був прозорим і на ньому не так багато було речей. Вона була на вигляд мило та впевнена в собі жінка такі жіночки знають собі ціну.
- доброго дня.
- вітаю прошу сідай — та показала на стілець який знаходився навпроти її столу.
Підійшовши до стола я передала папку із документами та сіла за стілець який мені запропонували. Вона почала їх переглядати та щось собі на папері записувати. Вона почала зачитувати вголос мою, анкету Полянська Марія Сергіївна 25 років не одружена, дітей нема опит роботи теж відсутній, але практику проходила У відомій фірмі
- я бачу що у вас хороша характеристика із практики та ще ми знаємо що вам були запропонували там роботу після навчання чому ви не погодилися в них працювати.
- я вирішила що хотіла щось попробувати нове.
- Добре.
Знову звернула свою увагу на документи нагороди й дипломи також присутні
- Ну що я можу сказати Марія Сергіївна ви нам підходите, але хочу сказати що буде випробний термін і там буде все показано якщо ви згодні зараз я улагоджу деякі питання з нашим директором і будемо підписувати контракт. Тому чекайте пару хвилин. Коли вона вийшла з кабінету. Я була сама щасливою що мене з першої проби взяли на роботу хай навіть на випробний термін, а далі я зачеплюся і буду у мене все добре минуло хвилин 20 коли вона повернулася у кабінет вона
- у вас випробний термін два місяці, а далі ми будемо вирішувати чи залишаєтесь ви з нами, чи звільняєтесь вашим оклад будуть повний за місяць якщо вам підходить ми можемо братися до контракту. В контракті було прописано що я цих два місяці не можу сама звільнитися, що вільний час може займати робота я в будь-який час коли мені зателефонували я маю з'явитися на роботу так само відрядження вони прописані та оплачуються окремо. Пункти всі стандартні тому я нічого поганого контракті не побачила тому писала зразу підпис.
- ми раді були з вами познайомитися і будемо добре працювати зараз ходім я вам покажу ваші робочі місця та познайомимось з колективом піднявшись з крісла направились на вихід з кабінетом йшовши по коридору приміщення було дуже світло хотілось працювати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Луна Моя
Про оборотнейЗакінчення навчання, нова робота, нові знайомства, що вони мені принесуть кохання чи біль...