Я цілий тиждень лежала і їла, більше нічого не робила. Мені допомагала Ліда ходити до вбиральні. У душ я толком і не сходила, тільки витертися можна і все. Боса я толком і не бачила, щоб поговорити з ним. Сьогодні я прокинулася від прекрасного запаху. Коло ліжка на тумбочці стояла ваза, а у ній букет квітів.
Вони були прекрасні, мені так захотілося їх понюхати. Тут відчинилися двері, і у них стояв мій бос.
- Привіт, як ти себе почуваєш?
- Добре.
- Давай я тобі чимось допоможу. Сьогодні не буде Ліди, вона відпросилася, тож ми почнемо?
- Мені якусь трость, щоб я могла у ванну сходити.
- Та давай я тебе туди занесу.Я дивилася на нього і не могла зрозуміти: він що, жартує? Яке "занесу"? Він мій бос і чоловік, а у мене вже рік нікого не було. Це погано, я на боса почала дивитися як на чоловіка, якого хочу. І я тут всього тиждень. Що буде через три?
- Може, ви мені дасте якусь трость?
- Давай вже на "ти" і просто Максим, добре?Що я можу тут сказати? Що ні, ніякого "ти" і тільки Максим Вікторович? Звісно, я згодилася, кивнула. Мені принесли майку і шорти після огляду, і тепер я в майці і шортах. За цей тиждень, що пройшов, Максим був у мене два рази: другий раз зараз, а перший раз коли був Ярослав, і все. А Ліда не відходила від мене ні на хвилину, тільки щоб принести їсти.
- Добре, але не треба мене нести, просто я спруся на вашу руку і все. А у ванні я сама, а ви вийдете, добре?Максим на мене так подивився, і його погляд говорив про нього: "ну що ти така вперта?", але він відповів:
- Давай я тобі допоможу зняти бинти, і ти зможеш прийняти душ, а потім я забинтую знову. У ванні ти будеш одна, я тебе тільки занесу, і все, але двері не будемо закривати, добре?Я зрозуміла, що так буде правильно, і я кивнула головою. Він підійшов до мене і почав з руки. Він так ніжно почав розв'язувати бинти, і дотики до моєї руки були м'якими. Потім плавно він перейшов до моїх ребер. Коли розв'язував, провів по моїх ребрах, і мені стало лоскотно, і я засміялася. Коли подивилася на Максима, він дивився на мене так, що мені захотілося, щоб він мене поцілував. Але він швидко справився з пов'язкою на нозі і підняв мене на руки. Я тільки встигла сказати "ой", як він поніс мене у ванну, посадив на тумбочку і відійшов, ввімкнув душ і почав щось там налаштовувати. Коли він все зробив, підійшов до мене, зняв мене і поставив на ноги, але не дав добре стати на ногу.
- Ти можеш сама роздягнутися чи тобі допомогти?Так хотілося сказати "допоможи" і не тільки роздягнутися, але я тільки і сказала:
- Так, я можу.Він подивився на мене якось розчаровано. Його погляд говорив: "може, ти подумаєш і передумаєш, і я тобі допоможу". Але він розвернувся і вийшов. Я залишилася сама і почала роздягатися. Було трохи незручно стояти на одній нозі, але справилася. Коли я підійшла до дзеркала, у відображенні я бачила, що на обличчі вже майже зійшов синець, а от на ребрах досі був темно-синій, але це нічого. Головне, що я можу сама рухатися, і я жива. І це найголовніше. Я увійшла до кабінки і стала під струмені води. Вони стікали по мені струмками. Я ніколи не була так рада душу, як сьогодні. Коли я закінчила всі водні процедури, вилізла з душу і там, де я поставила свій одяг, його не було. Зате стояла на тумбочці нова майка і шорти, і трусики. Я була у шоці. Хто заходив, поки я милася? Це був Максим. Він мене голою бачив, і я почервоніла. Я одяглася і хотіла виходити, як тут з'явився Максим, взяв мене на руки і поніс на ліжко. Я сіла на нього, і він почав замотувати мені руку, ногу і ребра. Поки він замотував, я його запитала:
- Я тепер у вас не працюю? І дякую за квіти, вони чудові.
- З чого ти взяла, що ти у мене не працюєш?
- Ну, я думала, що ви мені не продовжите випробувальний термін. Я всього пів дня у вас попрацювала.
- Давай вже на "ти", ну скільки можна. І якщо ти захочеш вийти до мене на роботу, то ласкаво прошу, тебе не звільнили. Ти тут лежиш через мене, тому випробувального терміну не буде, і нема за що.
- А за лікаря я скільки тобі винна?
- Давай пізніше поговоримо про те, хто і що кому винен, добре?Я лише кивнула. Що я можу йому сказати? Я хочу знати зараз і все віддати, але у мене зараз немає грошей, а у батьків чи Лілі просити не хочу. От вийду на роботу і все віддам. І так у ліжку я провела весь день. Максим заходив до мене кожні півгодини і щось приносив: то фрукти, навіть планшет приніс, щоб я могла дивитися якісь фільми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Луна Моя
Про оборотнейЗакінчення навчання, нова робота, нові знайомства, що вони мені принесуть кохання чи біль...