- 5 -

75 2 0
                                    

A party a vacsora után a szomszédos teremben folytatódott, itt már kicsit több feladat hárult ránk. Az emberek közt sétálgatva kínálgattam a pezsgőt vagy éppen bort szolgáltam fel, egyelőre mindenféle különleges történés nélkül.

Kellemes jazz zene szólt, a párok táncoltak a parketten, néhányan a pultnál támaszkodva iszogattak és beszélgettek.

Éppen indultam volna vissza az üres tálcámmal, mikor egy tenyeret éreztem a derekamon. Hihetetlen gyorsasággal pördültem meg a tengelyem körül, mire Charles Leclerckel találtam szemben magam.

- Excusez-moi madame - szólalt meg franciául a monacói pilóta - oda tudna kérem jönni az asztalunkhoz? Lenne itt egy vita, amit segíthetne nekünk eldönteni.
- Ohh. Hogy én? - néztem a kedves szemeibe.
- Persze, Ön magyar, ugye?
- I-igen.
- Szuper, akkor kövessen - erre belém karolt és elkezdett vezetni maga mellett. Na, ha Lizi megtudja hogy a kedvenc pilótája hozzám ért, összepisilja magát az tuti!

Charles egy kisebb helyiségbe vezetett, ahol szembetaláltam magam további 5 pilótával: Lewis Hamiltonnal, Lando Norrisszal, George Russellel, Daniel Ricciardoval és persze Carlos Sainzcal. A legutóbbi pedig nem spórolt a bámulásommal.

- Kedves ööö... - fordult felém kérőn Charles.

- Sofia - segítettem ki.

- Miiiira, Sofia, sin tu mirada, sigo, sin tu mirada, sigo...- kezdett bele Lando Alvaró Soler spanyol dalába, majd csatlakozott hozzá Daniel is a vállát átkarolva - Diiiime Sofia...cómo te mira!

A többi fiú csak kuncogott rajtuk, nekem még eltelt pár másodpercbe míg rájöttem mi is történik körülöttem. A dal végén Lando és Daniel színpadiasan meghajolt, én pedig megtapsoltam őket.

- Tehát kedves Sofia, bocsi a közjátékért - nézett a két énekespacsirtára - azért rángattam ide, hogy segítsen eldönteni nekünk egy vitát - erre Carlos a tenyerébe temette az arcát.

- Miről is lenne szó? - kiváncsiskodtam.

- Ön szerint melyikünk a legjóképűbb pilóta? - vigyorgott.

- Ez most komoly? Ez a nagy vita tárgya? - nevettem. Látszott rajtuk, hogy már nem egy pálinkát gurítottak le az este folyamán.

- A fiúkkal fogadtunk, hogy akire a választás esik, annak a többiek fizetik meg a beugróját a póker partyra - világosított fel George.

- Óh, ez esetben - gondolkoztam majd gondolkodást színlelve végignéztem a fiúkon. Néhányuk elkezdte az izmait flexelni, George szupermodelles nézést villantott felém, Charles a kölyökkutya szemeit vetette be, míg Carlos egyszerűen csak rám emelte a sötét íriszeit.

Legszívesebben rá tettem volna a voksomat, de nem akartam megadni neki azonnal ezt az örömöt.

- Legyen mondjuuuuk - húztam el a dolgot, miközben Lando majd leesett a székéről annyira mutogatott magára - Landoooo Norriss!!!

A többiek nagyot hördültek - Ezaaaaz! - kiáltott fel az említett - Nemcsak ti álljátok majd a pókerezésem, de még a gatyátokat is elnyerem tőletek ma este!

- Mit tett velünk, Sofia? Most olyan beképzelt lesz, hogy nem fogjuk tudni őt elviselni! - szenvedett Daniel.

- Ugyan már - nevettem - úgy éreztem kell neki egy kis önbizalom tuning. Egyébként is, az én szavam nem sokat számít! Hozhatok még Önöknek valamit?

- Mit ajánl, kedves Sofia? - kérdezte tőlem Carlos.

- Amint látom, a pálinkáinkat már végigkóstolták. Hozhatnék esetleg valami könnyebbet? Például bort?

- Lepjen meg minket!

- Rendben, azonnal jövök.

A bárpultnál kikértem a legdrágább borunkat, ami egy palack 5 puttonyos tokaji aszú volt, majd 5 pohárral visszaindultam a pilótákhoz. Fel sem fogtam az eddig történteket, éppen egy palack bort viszek világsztároknak!

- Tehát ez lenne a legfinomabb borunk - mutattam az üveget, majd mindenkinek töltöttem belőle egy keveset, hogy megízlelhessék.

- Fantasztikus ez a bor - ismerte el Lewis - igazán karakteres bár a nevét nem tudom kiejteni, elég fura ez a magyar nyelv!

- Örülök, hogy ízlik! - mosolyogtam.

- Sofia, nem csatlakozna hozzánk? Legalább egy pohárra? - kérdezte George - talán taníthatna nekünk pár szót magyarul.

- Sajnálom, de nem ihatok, dolgozom! De pár percre azt hiszem maradhatok gyorstalpalót tartani a magyar nyelvből.

Carlos automatikusan arrébb húzódott a boxban, ezzel helyett kínálva nekem. Vonakodva foglaltam helyet mellette, éreztem a testéből kiáramló hőt. Körülbelül fél órát töltöttem el a társaságukban, megtanítva az alap fogalmakat, amiket a szlovák barátaimnak is tanítottam, mint például a ,,gyere baszni kukoricába" és társaik.

Éppen Lando mesélt egy viccet, mikor Carlos a fülemhez hajolt, majd úgy suttogott, hogy a többiek ne hallják:
- Nem lenne kedve velem tölteni az éjszakát?

Megborzongtam ahogy a szájából kiáramló meleg levegő megcsiklandozta a fülem. Félve felé fordítottam a fejem, hogy íriszeink találkozhassanak:

- Csak az álmaiban, Mr Sainz - súgtam a fülébe úgy, ahogy ő tette - Ha azt gondolja, hogy ilyen könnyen megkaphat, hát nagyot tévedt. Gondolom körülbelül a világ nőinek 99%-a most azonnal kapna az alkalmon, de el kell hogy keserítsem, én nem azok a nők közé tartozom - magam sem tudom, honnan jött ez a hirtelen önbizalom. Láttam, hogy elnyílik a szája, mégsem szólt semmit. Gondolom nem ehhez volt szokva, hogy elutasítják a sztárpilóta Carlos Sainzt.

Bár minden porcikám remegett érte és éreztem a közelében a vágyat, mégis féltem tőle. Helyesbítek, inkább az érzésektől, amiket kiváltott bennem. Megrémített az önbizalma, hisz lerí róla, hogy tisztában van az adottságaival.

Felemelte tekintetét a plafonra, majd elejtett egy mosolyt és újra a fülemhez hajolt:
- Maga megőrjít. Meddig dolgozik ma?

- A póker party végéig - leheltem, mert beszédnek nem volt mondató amit tettem.

- Rendben, utána találkozzunk a lobbyban, a fehér zongora mellett.

- Nem ígérek semmit - pillantottam rá, majd felálltam mellőle és ideiglenesen elköszöntem a fiúktól, hisz a pókernél majd úgyis találkozunk.

Miután kiléptem a teremből, Lórit pillantottam meg, aki elismerően biccentett, hiszen 3 üres üveggel sétáltam ki. Te kis geci, ez tetszik mi?

Éjfél volt, lassan kezdődött a póker. Éppen a pezsgős poharakat töltöttem újra, mikor megjelent mögöttem Carlos.
- Mit kell tennem, hogy randizzon velem a party után?

Még csak felé sem fordultam, úgy válaszoltam:
- Nyerje meg a póker partyt, és az Öné vagyok! - mentem bele a játékba.

- Szeretem, ha van miért küzdeni. Desafío aceptado Sofia - súgta a fülembe, majd helyet foglalt az asztalnál.

 Desafío aceptado Sofia - súgta a fülembe, majd helyet foglalt az asztalnál

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Megmentettél - Carlos SainzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora