Miracle

16 2 0
                                    

eve vardıklarında Heeseung valizde ki eşyaları dizdikten sonra duş aldılar. Evet beraber duş almışlardı, Evde iki tane banyo olmasına rağmen jake onunla duş almak istediğini söylemişti Heeseung'da reddetmemişti. Zorlu duş serüvenini bitirip ders çalışmaya oturdular jake'in zoruyla, Heeseung anlamış gibi yapıyordu fakat gram anlamamıştı.

"Heeseung çöz soruyu" eliyle kendini gösterdi uzun boylu "ben mi?" jake göz devirip kafasına vurdu ardından  test kitabını önüne itti "yok ben aptal"

Dudaklarını büzüp kitabı aldı "ben anlamadım ki" oflayarak omuzuna vurdu "ya ben bir saattir kime anlatıyorum"

Heeseung beline sarılıp kafasını omuzuna koydu "bebeğim anlamadığım için bana kızamazsın" yeniden oflayıp kafasını kaldırdı diğerinin "eğer tüm derslerden bir testi bitirebilirsen ödül veririm"

Yanağına çıkan eli tutup öpücük kondurdu "ne ödülü?" omuz silkti jake "görürsün"

test kitabını önüne alıp çözmeye başlamıştı bile heeseung.

★†★†★†★

"aşkım bitti ödül" kafasını telefondan kaldırıp bir ona birde kitaba bakıp kalemi eline aldı "cevap anahtarından baktın mı cevaplara?" hevesle kafasını salladı jake onun bu hâline sırıttı "kaç doğru kaç yanlış?"

bir kaç dakika düşündükten sonra cevapladı "elli dört doğru kırk altı yanlış" kafasını sallayıp yanağına öpücük bıraktı "al sana ödül"

Heeseung ona dik dik baktı "bu nasıl ödül ya" gözlerini kısıp ona baktı jaeyun "doyumsuzsunuz beyefendi" Heeseung ağlar gibi yapıp kendini yere attı "ben yüz soruyu bir tane öpücük için mi çözdüm?" jaeyun sessizce dramasını izliyordu

"layla gel kızım, annen beni kandırdı senide kandırmasın" kıkırdayıp ona ayağa kalktı jake "anne değilim ben ya!" Heeseung onu süzüp laylaya döndü "görüyor musun kızım? annen anne olduğunu kabul etmiyor"

jake yerinden kalkıp kucağına oturdu büyüğün "layla aşağı in kızım" gözlerini ayırıp ona baktı Heeseung "neye şaşırdın bu kadar?" Büyük olan sırıtıp altına aldı onu, laylanın odadan çıkmasını fırsat bilip kapıyı uzanıp kapattı uzun boylu.

Hiç beklemeden dudaklarına atıldı altındaki çocuğun, dudaklarını kendi dudakları arasında emip yalıyordu, altındaki çocuk ise aynı şeyi onun üst  dudağına yapmaya çalışıyordu

sonunda ayrıldıklarında Heeseung kendini altındaki çocuğun üstüne bırakıp ağırlığını verdi "Heeseung kalk ezildim!" ona kıkırdayıp ayağa kalktı Heeseung "sen benden rahatsız oluyorsun anladım jaeyun ayrılıyoruz" yattığı yerden kalkıp cevap verdi jake "biz zaten sevgili değiliz Heeseung"

Heeseung tam cevap vereceken çalışma masasındaki telefonun titremesiyle susup telefonu aldı

"kim arıyormuş?" Heeseung ekrana bakıp derin nefes aldı "babam"

Telefonu açıp hoparlöre aldı "ne oldu?" telefondan bir iki konuşma sesi geldi "sabah gelen ibnenin ismi sim jaeyun değil mi?" gözleri fal taşı gibi açıldı ikisininde "evet ya da hayır ne istediğini söyle, sonra siktir olup git hayatımdan"

babası oralı bile olmadı "babası bay sim ile konuştum" ne diye bağırdı aniden jake karşıdan gelen kıkırdamayla aynı anda dizini sallamaya başladı. Heeseung ise fark etmiş elini dizine atıp okşayarak kısık sesle konuştu "sakin ol güzelim" kafasını salladı jake

"ne istiyorsan söyle lan jaeyun'u karıştırma" karşıdan bir kaç konuşma sesi daha gelmiş ardından cevap gelmişti "ben söylemeyeceğim bay sim söyleyecek" gelen kahkahayla jake'in gözünden yaşlar düştü

Telefonu kenara fırlatıp sarıldı ona Heeseung "ağlama güzelim" saçını okşuyordu, telefondan gelen sesle ikiside oraya döndü "güzelim mi? güzellik kızlar için kullanılıyor ibneler"

Heeseung telefonu eline aldı "senden ders almayacağız orusbu evladı, gece barlarda para için sana sürtünen erkeklere güzelim derken düşün bunları" telefonu kapatıp yanağını okşadı miniğin

"Heeseung babam öğrendiyse ne bok yiyeceğim ben?" kafasını göğsüne bastırdı "bir şekilde halledeceğiz güzelim takma" sessiz kaldılar bir süre

★†★†★†

hi guys bye ladies ummah💋
yahya baskan geliyor yahya baskan gidiyor herkes 10a bakiyor o da selam veriyor

klavyenin ayarini bozdm mk

neyse bu arada ard arda bolum atmamin sebebi kim gb ister diye bi uygulamadan internet buldum falan yani

love by the seaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin