yirmi üç

100 13 2
                                    



 "Bakmayın bana öyle." Jisung gözlerini diktiği akvaryumun içindeki balıklara seslendi. Deliriyordu. "Ben de biliyorum çıkıp karşısına senden çok hoşlanıyorum demenin daha mantıklı olduğunu." balıklarla değil kendi iç sesiyle konuşuyordu aslında. "Ama yapamam biliyorsunuz. Korkuyorum. Kafamın içindeki olumsuzlukların gerçek olmasından, bana hayır ben senden hoşlanmıyorum demesinden, belki de kafamda kurduğum kadar mükemmel biri olmamasından korkuyorum işte." gözleri bu kadar kısa sürede dolup hatta taşmak üzere olduğu için sinirlendi kendine. "Aptalım." dalga geçercesine güldü.

  Jisung kendini bildiği günden beri hep küçücük sevginin bile peşinden koşan bir çocuk olmuştu. Birçok adamı çok sevmiş, hep hayallerindeki gibi çıkmalarını beklemişti. Çıkmadılar. Hiç vazgeçmedi ama sevgiyi aramaktan, sadece daha korkak olmuştu. Korkardı hayal kırıklarından. Ayaklarıyla onlara basıp yine kesilsinler istemezdi.


       whatsapp

       chan - jisung 


jisung: Chan

Chan: Jisung?

Jisung: Ne yapıyorsun?

Chan: Yeni şarkıyla uğraşıyorum

bir sorun mu var?

Jisung: cok fazla sorun var/

yoo yok sorun falan

akşam işin var mı diyecektim

Chan: Yok işim 

Jisung: Rakı sever misin?

Chan: Saat 8de alırım seni o zaman


  Jisung mesaja bakarak sırıttı. Belki sadece arkadaşça bir mesajdı ama o kalbine engel olamıyordu. İstiyordu Chan'ı, çok fazla istiyordu. Bu buluşma teklifini itiraf için yapmadığını da çok iyi biliyordu. Sadece Chan'ı görmek istemişti.



 Bölüm atmak için bu kadar geç kaldığım için özür diliyorum ama kurguda çok tıkanmış hissettim ve eski bölümlere baktığımda hiç içime sinmediğini fark ettim. Yarıda bırakmak istemediğim için bir şekilde devam etmeye karar verdim. Umarım az da olsa güzel gidiyordur.

driver • chansungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin