başka biriyle şuan

36 9 4
                                    

Rei 6 - Ah Canım Sevgilim

✧✧✧

*2,3 gün sonra*

Sunghoon ile akşam yemeğine çıktıktan sonra, aslında dışarıya çıkmayı özlediğimi farkettim. Yakın arkadaşlarım Jungwon ve Sunoo ile buluşmayı düşünüyordum fakat aklıma Jay geldi.

Bankta otururken karşılaştığımızda onunla buluşacağıma söz vermiştim. Sözümü tutmazsam pek iyi olmazdı. Telefonumu elime aldım ve Jay'e mesaj attım.

📩

ben:

Jay!!!!

Müsaitsen buluşmak isterim, madem söz verdimm
✔️✔️

:yajyaj

Oo sözünüzü hatırlar mıydınız niki efendi

Ben müsaitim

Lal Cafe'de buluşmaya ne dersin, saat 16 gibi?
✔️✔️


ben:

Bana uyarr

O zman 16'da görüşürüz bromm
✔️✔️

Jay'e mesaj yazdıktan sonra ayağa kalktım ve kahvaltı için mutfağa yöneldim. Annemin çoktan hazırladığı sofraya oturdum ve karnımı doyurdum. Geçen akşam yemeğinde Sunghoon ile romantik anılarımız aklıma geldi.

Mal mal sırıttığımı annemin enseme vurmasıyla farkettim. "İşin gücün aşk meşk, gülme de yemeğini ye" Annemin uyarısı sonrası dudaklarımı kontrol etmeye çalışsam da yapamıyordum.

***
Siyah spor bir tişört ve şort giyip kafama da şapka taktıktan sonra evden ayrıldım. Jay ile buluşmak için Lal Cafe'ye doğru yürüdüm.

"Vay vay kardeşimi nasıl da özlemişim!" Jay'in arkamdan sarılmasıyla geldiğini anlamıştım. Kendimize içecek bir şeyler ve tatlı sipariş ettik.

"Ee Niki, ben yokken neler yaptın? Uzun oldu görüşmeyeli, 2 yıl falan mı?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ee Niki, ben yokken neler yaptın? Uzun oldu görüşmeyeli, 2 yıl falan mı?"

"Evet ya oldu sanırım. Ne yapayım, yaşayıp gidiyoruz işte. Eee, sana sormalı. Yok mu bir Amerikalı erkek veya kız?"

"Hahahaha yok ya, senin de yok değil mi?"

"Ha aslında benim va-" Cümlemi bitirmeden Jay'in boğazında içecek kaldı. Öksürüğünü gidermek için kolumu uzatsam da, içecekten biraz daha içtikten sonra kendine geldi.

"Neden bana söylemedin? Nasıl biri? Japon mu, Koreli mi? Kim, adı ne?"

"Hahahaha olm dur,biraz sakin ol. Sunghoon adı, Koreli zaten. İyi biri,bir gün tanıştırırım."

Jay'in bu dediklerimden sonra yüzü biraz asılmıştı. Nedenini merak etsem de pek umursamadım. Mekandan sonra biraz sahilde yürüyüş yaptık ve evlerimize ayrıldık.

Eve gelip kendimi yatağa bıraktıktan sonra gerçekten yorulduğumu farkettim. Saat 21'e geliyordu. Erken de olsa uyumak istiyordum.

Kafamı yastığa koymamla telefonumun çalması bir oldu. Telefonumu elime aldığımda, ekranda Jungwon yazısını gördüm.


📞

Alo Niki

Efendim kedim

K-kanka şey d-diyeceğim

Noldu Jungwon, bir şey mi oldu sana, nerdesin

Niki

Şey

Kanka seninki

Seninki var ya

Evet nolmuş, Sunghoon 'a mı bir şey mi oldu, neredesiniz, yaralandı mı yoksa

Niki, Sunghoon

Başka biriyle şuan

Sarmaş dolaş

✧✧✧

Aldattın mı beni? ¦¦ HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin