civciv

76 12 7
                                    

Duman-Seni Kendime Sakladım

✧✧✧

Koltuğa 1.85 boyumla uzanmış, televizyon karşısında kahvaltı yapıyordum. Yaşıtlarım şuan tatilden tatile gidiyor, denizden denize giriyor, gece gündüz eğleniyordu. Ben ise şortumla beraber Müge Anlı izliyordum.

"Hay senin ananı avradını! Utanmaz pislik" Odaya giren annem, ettiğim küfürlere karşı kaşlarını çatıp gözlerini büyütürken ben pek oralı olmuyordum.

Programa fazla sinir olmuş olmalıyım ki, kumandayı koltuğa fırlatıp odama gittim. Yatağımda duran telefonumu aldım ve sevgilimin mesajıma 8 dakikadır bakmadığını farkettim.

📩

ben:

Sevgilim bugün dışarıya çıkalım mı?

Canım sıkılıyorrrr!
12.20 ✅✅

Lan şerefsiz!

Aldattın mı lan beni!

Nerdesin ulan

Ben senden ayrılıyorum

Keşke tanımasaydım seni
12. 28 ✔️✔️

:yavrum

La olm dur duş aldık ya

Ben seni hiç aldatır mıyım

Benden şüphelenme, sen kendine bak. Götü başı ayrı oynayan ben değilim.

Yavrum

Hadi gel bir dahakine geç bakmayacağım
12.29✔️✔️

Hemen gönlümü almayı başaran Sunghoon'a karşı naz yapıyordum. Çünkü seviyordum onu, hem de çok. Zamanında herkese gıpta ederdim ben. Çok güzeller, çok başarılılar, çok mutlular, çok iyi sevgilileri var gibi. Hep üzülürdüm, hep yakarırdım. Benim hiç böyle bir hayatım olacağını düşünmezdim, hep kötü şeyler çıkar karşıma sanardım.

Üniversitede tanıştım onunla. Herkesten farklı davrandı bana. İlgi manyağı etti beni. Bazen gerçekten benden sıkıldığını düşünürdüm. Üzülürdüm onu haketmediğim için. Ama sonra gelir yanıma, beni sevdiğini hissettirirdi.

Günün her saati yazardı. Sürekli dışarı çıkartırdı beni. Doya doya eğlenirdik birlikte. Biri bana kötü laf etsin, ağzını burnunu kırardı. Bana kötü bir şey olsun, geceleri uyuyamazdı. Çok severdi beni, seviyor da hâla.

İyi ki onu tanımıştım. İyi ki bana çıkma teklifi etmişti. O olmasa ben kim bilir şuan ne yapıyordum? Şu nankör dünyada, güzel şeylerin de olabileceğini gösterdi bana.

Onunla birlikte olduğum şu koskoca 2 yıl, o kadar güzeldi ki! Ona minnettardım. Şükürler olsun, lütfen onu benden almayın!

"Of ne dramatize ettim amk ya!" Kendi kendime konuşurken bir yandan ayaklandım ve bildirim sesini duymamla telefona koştum.

📩

:yavrum

Yavrumm

Bugün biraz işlerim var

Söz yarın seni güzel bir yere götüreceğim

Bugünlük izin veriyor musun balım

Seni seviyorum
✔️✔️

Sunghoon'un benimle buluşamayacak olmasına biraz üzülmüştüm ama sürekli buluşursak ikimizin de sıkılacağını düşünerek ona izin verdim.

Bugün biraz kafamı dinlemek istediğimi anladım. Dolabı açtım ve rahat bir kot şort ve yeşil baskılı bir tişörtü üstüme geçirdim. Cüzdanımı, kulaklığımı, kitabımı ve telefonumu da aldıktan sonra kendimi dışarı attım.

📩

:yavrum

Sevgilim üzülmesin diye anlık atıyorum

Yine iyisin civciv

Yine iyisin civciv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✔️✔️

✧✧✧

Aldattın mı beni? ¦¦ HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin